Notarisklerk / Notarieel Medewerk(st)er

Notarisklerk / Notarieel Medewerk(st)er

Voor een Notariskantoor in Utrecht zoeken wij een fulltime Notarisklerk / Notarieel Medewerk(st)er. Voor jou: E 3.000-4.500 bruto/maand, afh. van leeftijd en ervaring Goede secundaire arbeidsvoorwaarden Een zelfstandige functie in een klein hardwerkend team Saamhorigheid en een fijne werksfeer Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling Van jou: Een afgeronde hbo-opleiding Notarieel Recht Minimaal 2 jaar ervaring als Notarisklerk / Notarieel Medewerk(st)er Uitstekende beheersing van MS Office en de Nederlandse en Engelse talen Een nauwkeurige, klantgerichte en collegiale werkhouding Fulltime beschikbaar en wonend in Utrecht of Utrecht regio. Jouw werkzaamheden zullen vooral bestaan uit: zelfstandig behandelen van dossiers op het gebied van ondernemingsrecht en familievermogensrecht voorbereiden en opstellen van akten voorbereiden en opstellen van nota’s van afrekening contact hebben en onderhouden met onze klanten, zowel telefonisch als schriftelijk verdere administratieve werkzaamheden zoals het opstellen van declaraties, het bijhouden en archiveren van dossiers In samenwerking met de Notarieel Secretaresse het aanmaken van dossiers, het uitvoeren van onderzoeken en het opvragen van stukken. Je werkt in teamverband, maar hebt ook je eigen verantwoordelijkheden. Op een verantwoordelijke, klantgerichte en flexibele manier verzorg je juridische dienstverlening....
Lees meer
Office Manager / Notarieel Secretaresse

Office Manager / Notarieel Secretaresse

Voor een stijlvol notariskantoor in Utrecht in familievermogensrecht zoeken wij een Office Manager / Notarieel Secretaresse, 32-40 uur per week, op locatie. Voor jou: E 3.500-4.500 bruto/maand, afh. van leeftijd en ervaring Goede secundaire arbeidsvoorwaarden Een zelfstandige functie in een klein hardwerkend team Saamhorigheid en een fijne werksfeer Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling Van jou: Afgeronde Directiesecretaresse of Juridisch/Notarieel Secretaresse opleiding Minimaal 2 jaar ervaring als Notarieel / Juridisch Secretaresse / Office Manager op een juridisch kantoor Uitstekende beheersing van MS Office en de Nederlandse en Engelse talen Fulltime beschikbaar Wonend in Utrecht of Utrecht regio. Wat ga je doen? Jij bent de onmisbare spil binnen dit kleine, hechte en professionele team. Je bent verantwoordelijk voor het office management. En samen met twee Notarissen zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt – zowel aan de voorkant (klantcontact, ontvangst, communicatie) als achter de schermen (planning, dossiers, aktes en organisatie). Office management Complex agendabeheer, e-mail en correspondentie Klantgericht relatiebeheer Voorbereiden en uitwerken aktes, openen en beheren van nieuwe dossiers Sterk monitoren van passeerdata aktes en deadlines, versturen naar het Kadaster...
Lees meer
Secretaresse, 24-32 uur per week, regio IJmuiden of Utrecht (ingevuld)

Secretaresse, 24-32 uur per week, regio IJmuiden of Utrecht (ingevuld)

Voor een heel leuke no nonsense organisatie met vestigingen in regio IJmuiden, Utrecht en Tilburg zijn we op zoek naar een spontane hands-on Secretaresse. Je bent aanspreekpunt van de organisatie, regelt en managet de dagelijkse gang van zaken en zorgt ervoor dat het kantoor en de vergaderruimtes er verwelkomend uitzien. Voor jou: Salaris max € 3.750 bruto per maand bij fulltime, afh. van leeftijd en ervaring Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een 'groen pensioen' 26 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en reiskostenvergoeding vanaf 10 km á € 0,23 per km of volledige reiskostenvergoeding bij gebruik van het ov Hybride werken, laptop en telefoon van de zaak, bedrijfsfitnessregeling, uitgebreide onboarding, mentor Persoonlijke ontwikkeling via diverse cursussen en trainingen Goede collegiale no nonsense sfeer, samen lunchen, fruit, vrijmibo en verschillende teamuitjes In eerste instantie een tijdelijk contract, met uitzicht op een vaste aanstelling Van jou: 24-32 uur per week beschikbaar, hybride Afgeronde Secretaresse / Management Assistent opleiding Minimaal 2 jaar secretariële werkervaring Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift Uitstekende beheersing van MS Office Klant- en servicegerichte...
Lees meer
Verschillende Management Assistant rollen bij een organisatie in regio Utrecht

Verschillende Management Assistant rollen bij een organisatie in regio Utrecht

In samenwerking met een bevriende conculega zoeken wij Management Assistants voor verschillende Management Assistant rollen bij een organisatie in regio Utrecht. . Fulltime Op locatie Tijdelijk (half jaar tot een jaar, evt. nadien in dienst) Regio Utrecht Geen zzp (sorry). Interesse in één van de Management Assistant vacatures? Ben je geïnteresseerd in één van de leuke tijdelijke Management Assistant rollen, neem dan snel contact op; bij voorkeur via de toezending van je uitgebreide cv met foto en gedane werkzaamheden. Dan vertel ik je daarna graag meer....
Lees meer
Management Assistant, Utrecht, full-time, temp (vacature is ingevuld)

Management Assistant, Utrecht, full-time, temp (vacature is ingevuld)

In cooperation with a business relation we are looking for a temporary Management Assistant (not freelance, sorry) on behalf of Rabobank Utrecht (assignment through our business relation only). Organisation: RabobankLocation: UtrechtStart date: a.s.a.p.Until: 2021.6.30, possibly prolonged Rabobank is a cooperative bank with over 8,5 million customers. Through large and small initiatives, the bank wants to make the world a little bit better. They support local enterprises and non-profit organisations and thus contribute to the welfare and prosperity of the community. The management Assistant will be working for Anton Rutten and the S@S team. All the general Management Assistant tasks are part of the position: set up meetings, take minutes, prepare Powerpoint presentations, admin for new joiners / leavers, ordering supplies when required etc. The Management Assistant will work closely with other Assistants, so being a team player is essential. Competences Customer Focus, positive attitude, assertiveness and integrity are clearly essential for the role of Management Assistant. In addition, its’s important that you recognize everything in...
Lees meer