Willen we vrijblijvendheid of gaan we serieus samenwerken?

In ‘Verkopers Online’ las ik een artikel waarvan de inhoud mij enigszins bekend voorkwam. “Zo werken verkopers zichzelf in de nesten” Aanvragen In het huidige ‘digitale tijdperk’ is het heel gemakkelijk om even snel een mailtje te sturen aan verschillende partijen met een vraag of een aanvraag. Een ieder begint, bij wijze van spreken, direct te rennen, past op verzoek een paar details aan en wacht vervolgens op een positieve terugkoppeling. Vrijblijvendheid versus een serieuze samenwerkingspartner Of het aan de crisis ligt, dan wel gelegen heeft, of de tijdsgeest, ik weet het niet. Het is in ieder geval duidelijk dat er van serieus samenwerken tussen klant en leverancier tegenwoordig minder sprake is. Dat is een keuze. Op zich geen probleem mee. Zelf ben ik nogal een trouwe klant. Ik blijf graag bij ‘mijn’ leveranciers. Het is een soort partnership. Ik ken er de mensen. Zij kennen mij. Op mijn vragen krijg ik snel een reactie of oplossing. Dat is toch wat je wilt? Slechts een heel enkele...
Lees meer