Mogen wij ondersteuning bieden in de logistiek omtrent het vaccinatieproces

GGD, mogen wij ondersteuning bieden in de logistiek omtrent het vaccinatieproces? Logistiek en administratie Hoe? Via de media hebben wij, net als iedere andere Nederlander, vernomen dat op 8 januari a.s. gestart wordt met vaccineren. Het proces, d.w.z. van logistiek tot administratie tot databeheer tot het vaccineren zelf, dient zeer zorgvuldig te geschieden. Nogal logisch natuurlijk, maar daar komt nogal wat bij kijken. Mogen wij u assisteren, GGD? PA Online heeft zeer ervaren en per direct beschikbaar (Medisch) Secretaresses, Management Assistants en Office Managers in het bestand. Zij zijn gewend te administreren, overzicht te creëren en te behouden, te organiseren, structuur aan te brengen, te netwerken, te monitoren en zowel interne als externe partijen aan de gemaakte afspraken te houden. Wij en onze Assistants assisteren u graag! P.S.: Wij hebben zelfs een voormalige Teamcoördinator Data-Entry en Arbodienst GGD in ons bestand. #GGD #Covid-19 #Corona #vaccinaties #administratie #medischsecretaresses...
Lees meer

Our MO of recruitment

Our MO of recruitment The processIn PA Online you have a business partnerAs we are many times requested how our MO of recruitment works, please, find our explanation below:Upon request for information in relation to a Personal Assistant, Executive Assistant or Office Manager, we start the procedure immediately. How? We initially check our database on suitable experienced multilingual Personal Assistants, Executive Assistants or Office Managers, in comparison with the job description or the wording given by the client. If in our view the right person is not in our database, we start searching.We usually find suitable candidates within short. Needless to say we interview them extensively within one and a half to two hours. During these interviews we make sure we learn (much) more on the experience, the rol and the person as well as mastering several languages. Afterwards you will receive two or three cv’s in PA Online format. We issue the resumes in PA Online format so that you...
Lees meer

Hoe werken wij?

Hoe werken wij? Het proces van wervingIn PA Online treft u een partner, een samenwerkingOmdat we nogal eens de vraag krijgen hoe wij werken, schrijf ik het graag even op.Op aanvraag van een opdrachtgeer gaan we letterlijk direct aan de slag. Wat betekent dat? Wij checken eerst onze database aan ervaren veelal meertalige PA’s en Office Managers. Indien er ons inziens niet de juiste persoon bij zit wat de vacaturetekst of kernwoorden opgegeven door de opdrachtgever betreft, dan gaan we ‘searchen’.Gewoonlijk binnen zeer korte tijd hebben wij zeer ervaren passende kandidaten gevonden, die wij natuurlijk eerst spreken via een intakegesprek. Het intakegesprek met een kandidaat duurt zo’n anderhalf tot twee uur, waarbij wij dieper op de ervaring, rol en persoon ingaan. Hierna ontvangt u twee of drie cv’s in PA Online-format. Wij tonen u de cv’s in PA Online format zodat u, indien gewenst, de cv’s naast elkaar kunt leggen om deze te vergelijken.U maakt vervolgens uw keuze met welke kandidaat of...
Lees meer
Vacature melden PA

Vacature melden PA

Vacature melden PA bij PA Online, PA Executive Search Aanvraagformulier Voor een Personal Assistant (PA), en/of Top Secretaresse PMO interim (detachering) of in vaste dienst (werving en selectie). Voor de meest snelle en effectieve voortgang hebben wij de volgende gegevens nodig: ...
Lees meer

Brandjes blussen of brandjes voorkomen?

Er wordt ons geregeld gevraagd: “Hoe snel kunnen jullie leveren?” Klinkt natuurlijk een beetje raar als je het over PA’s, Office Managers, Management Assistants en/of PMO’ers hebt, maar OK. Dan is ons antwoord: “Als u wilt, kan uw nieuwe PA er vanmiddag al zijn.” Vervolgens sturen wij zo’n twee of drie passende cv’s op met het profiel van de betreffende kandidaten zoals wij hen zien n.a.v. het intakegesprek en…. neemt de waan van de dag de prioriteiten van de (potentiële) klant over. Oftewel, de eerstvolgende weken volgt er geen terugkoppeling en/of eerste reactie. Op een enkele uitzondering na natuurlijk. Prioriteiten En dat verbaast ons altijd weer. De (potentiële) klant heeft aangegeven haast te hebben. Wij kunnen direct en juist op de haast inspelen en aldus zorgen dat diezelfde prioriteiten worden ondervangen door de nieuwe PA, Office Manager, PMO-er etc.. Echter, door de waan van de dag volgt soms uitstel bij de klant. Dus is onze vraag: Wilt u brandjes blussen of brandjes voorkomen? Als voormalige...
Lees meer

Je C.V. met of zonder foto?

Een dagelijkse stroom aan C.V.’s In het huidige tijdperk waarop veel mensen op zoek zijn naar werk, is het logisch dat wij dagelijks een stroom aan C.V.’s ontvangen. En wij niet alleen, allerlei bedrijven en bureaus natuurlijk ook. Helaas is het voor ons niet mogelijk om iedereen te spreken. Ja, onze excuses, wij lopen achter met onze intakegesprekken. Dit gezien het simpele feit dat het niet mogelijk is om ‘iedereen’ te spreken. Dus moeten wij een keuze maken. Je c.v. met of zonder foto? De eerste indruk Wat ons altijd weer verbaast, is het feit dat de meeste C.V.’s (!) geen foto bevatten. En DAT in deze concurrerende tijd, ook voor kandidaten. Een goede Personal Assistant, Directiesecretaresse, Office Manager etc. heeft niet alleen het secretaressebloed en de bewezen skills, maar ziet er tevens verzorgd uit en is dus ook het visitekaartje van haar Directeur en dus van het bedrijf in kwestie. Waarom durven (?) veel kandidaten dan hun foto niet op hun C.V. te plaatsen?...
Lees meer