Executive Assistant / Office Manager, hybride, 10 uur per week (ingetrokken)

Executive Assistant / Office Manager, hybride, 10 uur per week (ingetrokken)

Voor een non profit organisatie in Ede zoeken wij een Executive Assistant / Office Manager, hybride, 10 uur per week. Binnen deze dynamische organisatie wordt zeer internationaal gewerkt, waarvoor een Executive Assistant / Office Manager een spilfunctie bekleedt. Werkzaamheden zijn o.a.: Executive Assistance: Ondersteuning van de CEO Complex agendabeheer van de CEO en het MT, waaronder meetings, complexe reizen, hotels, transfers, diners en lunches, visa etc. Voorbereiden van de MT meetings en de agenda notuleren en beheren/najagen actielijsten en deadlines Organiseren van evenementen, waaronder Network Days Meetings, conferenties in het buitenland etc. Officemanagement: Beheer en inkoop kantoorartikelen Contact onderhouden en onderhandelen met leveranciers, incl. facilitair en m.b.t. gebouw Ondersteuning in de ontwikkeling en optimalisatie van processen Beheer van contracten ('corporate housekeeping') Beheer personeelsadministratie (personeelsdossiers). Eisen en wensen Min. 5 jaar ervaring als EA/PA en/of Office Manager in een internationale omgeving, bij voorkeur in non-profit HBO werk- en denkniveau Integer, discreet, organisatorisch sterk, gewend met verschillende culturen te werken Communicatief sterk en diplomatiek Flexibel, oplossingsgericht, gedreven en tech savvy Interesse in deze leuke Executive Assistant / Office Manager, hybride,...
Lees meer
Office Assistant, 16-20 uur per week (ingevuld)

Office Assistant, 16-20 uur per week (ingevuld)

In samenwerking met een conculega zoeken wij een Office Assistant, 16-20 uur per week, in Nijkerk. De rol is een combinatie van het ondersteunen van de HR Manager, administratie en officemanagement. Werkzaamheden van deze junior Office Manager-rol zijn o.a.: HR, office support en administratie: Ondersteuning aan HR Manager (agenda, telefoon, email, correspondentie, meetings etc.) Agenda kantoordag maken  In dienst documenten in personeelsdossier vastleggen Gevolgde opleidingen/trainingen vastleggen in AFAS, incl. certificaten en diploma's Punten + opleidingen NIRPA portaal bijhouden/bijwerken Vacatures uitzetten, zowel op eigen site als op vacaturebanken Verzuim- en betermelding doorgeven in Arboportaal + verzuimverzekeraar Cadeau/bloemetje bij afscheid collega regelen Welkomstpakket nieuwe medewerker klaarmaken en verzenden Uren bijzonder verlof bijhouden Nieuwsberichten op InSite plaatsen en bijhouden Gewijzigde beleidsdocumenten toevoegen op InSite Externe vertrouwenspersoon   Officemanagement: Bedrijfsmiddelen beheren; Uitgifte en inname vastleggen in AFAS Overeenkomsten bedrijfsmiddelen maken en vastleggen in AFAS Onderhoud groot inventaris Offertes opvragen externe partijen (bijv. aannemer, schilder e.d.) Contractmanagement toevoegen in AFAS Docs wagenpark toevoegen in AFAS Onderhoud/reparaties/APK invoeren in Profit bij desbetreffende auto Verjaardagcadeau voor collega’s regelen Lunch kantoordag en afscheid regelen Bestellen klein inventaris (papier, cartridges e.d.) Boodschappen en water bestellen + opruimen Koffiezetapparaat...
Lees meer
Teamleader Backoffice / Office Manager (vacature ingevuld)

Teamleader Backoffice / Office Manager (vacature ingevuld)

Namens Reisbranchepersoneel zoeken wij voor een touroperator in de regio Arnhem-Nijmegen een Teamleader Backoffice / Office Manager Het betreft een gemotiveerd team van een kleine 25 vaste medewerkers in de reisbranche; een jonge en snelgroeiende organisatie die het ondanks de afgelopen 2 ‘Corona-jaren’ heel goed gedaan heeft! Tijdens vakantieperiodes wordt het personeelsbestand groots uitgebreid met tijdelijke medewerkers. Om die groei het hoofd te kunnen bieden zijn er op regelmatige basis leuke vacatures. Per 1 februari 2022 (bij voorkeur eerder) is de functie van Teamleader Backoffice / Office Manager vacant. Bij deze gespecialiseerde en 20 jaar marktleider in hun producten werken ook sporters, fotografen, verhalenvertellers, en mensen uit de entertainmentindustrie. Alles om het de gasten maar naar de zin te maken. De Teamleader Backoffice en Traffic van deze gespecialiseerde touroperator met een bestand van veel ‘repeat customers’ die ook tijdens de pandemie op reis kunnen en gaan, is eindverantwoordelijk voor het vervoer en verblijf van de gasten. Dat doe je niet alleen, maar met twee collega’s. Benieuwd hoe...
Lees meer