Office Assistant, 16-20 uur per week (ingevuld)

Office Assistant, 16-20 uur per week (ingevuld)

In samenwerking met een conculega zoeken wij een Office Assistant, 16-20 uur per week, in Nijkerk. De rol is een combinatie van het ondersteunen van de HR Manager, administratie en officemanagement. Werkzaamheden van deze junior Office Manager-rol zijn o.a.: HR, office support en administratie: Ondersteuning aan HR Manager (agenda, telefoon, email, correspondentie, meetings etc.) Agenda kantoordag maken  In dienst documenten in personeelsdossier vastleggen Gevolgde opleidingen/trainingen vastleggen in AFAS, incl. certificaten en diploma's Punten + opleidingen NIRPA portaal bijhouden/bijwerken Vacatures uitzetten, zowel op eigen site als op vacaturebanken Verzuim- en betermelding doorgeven in Arboportaal + verzuimverzekeraar Cadeau/bloemetje bij afscheid collega regelen Welkomstpakket nieuwe medewerker klaarmaken en verzenden Uren bijzonder verlof bijhouden Nieuwsberichten op InSite plaatsen en bijhouden Gewijzigde beleidsdocumenten toevoegen op InSite Externe vertrouwenspersoon   Officemanagement: Bedrijfsmiddelen beheren; Uitgifte en inname vastleggen in AFAS Overeenkomsten bedrijfsmiddelen maken en vastleggen in AFAS Onderhoud groot inventaris Offertes opvragen externe partijen (bijv. aannemer, schilder e.d.) Contractmanagement toevoegen in AFAS Docs wagenpark toevoegen in AFAS Onderhoud/reparaties/APK invoeren in Profit bij desbetreffende auto Verjaardagcadeau voor collega’s regelen Lunch kantoordag en afscheid regelen Bestellen klein inventaris (papier, cartridges e.d.) Boodschappen en water bestellen + opruimen Koffiezetapparaat...
Lees meer

Office Manager, Amsterdam (ingevuld)

On behalf of a global executive search agency in Amsterdam we are looking for an experienced self serving office manager. Voor jou Excellent salary And fringe benefits International environment Interesting linking pin role Indefinite contract Van jou HBO level Min. 7 years office management experience Excellent command Dutch / English Pro active and very service minded 36-40 Hours a week available Your role will amongst others consist of the following duties: Office management Keeping track of and purchasing office supplies, furniture etc. Customer relations with suppliers (Re)Negotiating contracts Some financial administration Pro actively making processes more efficiently Support Offering support to the Partners Correspondence, mail, phone and complex agenda management Being a host/hostess to the clients and candidates Set up and handling candidate profiles and reports Organizing meetings resp. interviews with clients and candidates as well as on business development Needless to say the role contains so much more than the above. You will work very closely together with the other Office Manager. The both of you handle anything and everything that may occur during the day. Since the company is growing and growing, a full-time Office...
Lees meer
Teamleader Backoffice / Office Manager (vacature ingevuld)

Teamleader Backoffice / Office Manager (vacature ingevuld)

Namens Reisbranchepersoneel zoeken wij voor een touroperator in de regio Arnhem-Nijmegen een Teamleader Backoffice / Office Manager Het betreft een gemotiveerd team van een kleine 25 vaste medewerkers in de reisbranche; een jonge en snelgroeiende organisatie die het ondanks de afgelopen 2 ‘Corona-jaren’ heel goed gedaan heeft! Tijdens vakantieperiodes wordt het personeelsbestand groots uitgebreid met tijdelijke medewerkers. Om die groei het hoofd te kunnen bieden zijn er op regelmatige basis leuke vacatures. Per 1 februari 2022 (bij voorkeur eerder) is de functie van Teamleader Backoffice / Office Manager vacant. Bij deze gespecialiseerde en 20 jaar marktleider in hun producten werken ook sporters, fotografen, verhalenvertellers, en mensen uit de entertainmentindustrie. Alles om het de gasten maar naar de zin te maken. De Teamleader Backoffice en Traffic van deze gespecialiseerde touroperator met een bestand van veel ‘repeat customers’ die ook tijdens de pandemie op reis kunnen en gaan, is eindverantwoordelijk voor het vervoer en verblijf van de gasten. Dat doe je niet alleen, maar met twee collega’s. Benieuwd hoe...
Lees meer