Franziska Szabó

Franziska Szabó

PA Online B.V. Secretaressepool Franziska richtte PA Online op 17 november 2000 op. Dit na een jarenlange ervaring als Directiesecretaresse en international Personal Assistant. Tijdens haar laatste baan bood zij ondersteuning aan de Amerikaanse CEO en Franse COO in het opzetten van kantoren in Europa. Na de verhuizing van haar laatste werkgever van Amsterdam naar Londen, startte zij PA Online. Franziska heeft secretaressebloed. Nog steeds, ondanks haar bedrijf in werving en selectie van zeer ervaren meertalige Personal Assistants, Office Managers, Management Assistants en overig business support. Zij begrijpt het vak van een PA. Zij begrijpt wat er nodig is om ondersteuning te bieden aan het top management; niet alleen de ondersteuning bieden, maar ook sparring partner zijn en anticiperen en signaleren. En hoe tegenstrijdig het ook moge klinken, ook het soms vervangen van en dus namens de CEO of CFO. Wij van PA Online gaan voor de kwaliteit, niet voor de kwantiteit. Altijd. Neem contact op met Franziska: 020 7005007 0255 500048 ...
Lees meer

Secretaressebloed

Secretaressebloed Je hebt het, of je hebt het nietMaking your CEO, CFO, COO, CRO, CIO shineDe PA’s, Executive Assistants en Management Assistants van tegenwoordig willen absoluut geen ‘Secretaresse’ meer genoemd worden. Dat begrijp ik wel. Maar of je het nou leuk vindt of niet, een échte PA, Executive of Management Assistant, die ondersteuner die ú in uw bedrijf wilt hebben, heeft SECRETARESSEBLOED!Je hebt het, of je hebt het niet. Heel simpel.En ja, ik heb het. Mijn collega Marieke heeft het en onze PA’s hebben het, SECRETARESSEBLOED! Daar selecteren wij op.Iemand wordt blij van werken binnen hetgeen hij of zij het liefst doet.In het geval van een PA, Executive of Management Assistant is  dat ontzorgen en zorgen dat ‘his/her boss will shine’.Oftewel, ondersteunen, organiseren, faciliteren, signaleren, anticiperen, analyseren, reageren....
Lees meer

Recruitment of multilingual Top Office Support LP

Recruitment of multilingual Top Office SupportTransparencyIn the recruitment business a fee of 22%, 25%, 30% or even 35% over the gross yearly salary in relation to the candidate to be hired plus emoluments is common. Since the start we have been charging a 20% recruitment fee.In spite of the lower fee we offer top level office support and thus high quality candidates.How may we help you? Do you need an experienced multilingual Personal Assistant? Or do you prefer an experienced multilingual Executive Assistant? Is your organization in need of an experienced Office Manager? Looking for a Management Assistant with broad working experience? Or do you have work for an Office Assistant, mastering several languages? Anyhow, we recruit Office Support with the following qualities and understanding of what their jobs contain: AssistingFacilitatingOrganizingPrioritizingAnticipatingMonitoringAnalyzingReacting Will you choose cost efficiency and therefore accept our offer?>>You convinced me! I herewith request you to recruit my new experienced multilingual Top Office Support:Of bel direct naar +31 20 7005007 of +31 10 7982488 Always a good match Extensive...
Lees meer
Business support in het kort

Business support in het kort

Business support in het kort Hoewel de functie benamingen van secretarieel werk vaak door elkaar gebruikt worden, zijn er wel degelijk verschillen. Hieronder geven wij vgraag een beknopt overzicht van verschillen en overeenkomsten. De verschillen Laten we beginnen met de verschillen: De online PA (Virtual Assistant), is uw Personal Assistant die online uw business operationeel regelt en faciliteert. Alle zaken die u georganiseerd wenst te krijgen, regelt uw online PA. U houdt contact met uw online PA via telefoon, online, e-mail, WhatsApp etc..De Personal Assistant (PA), de veelal meertalige Directiesecretaresse die u ondersteunt in uw (internationale) business en uw privézaken regelt. De PA werkt 1:1 voor haar/zijn Directeur. Vaak reist de PA mee met zijn/haar Directeur ook op locatie tijdens meetings in binnen- en buitenland. Deze secretariële baan op het allerhoogste niveau is pas na vele jaren werkervaring mogelijk. De Office Manager, alleskunner en allrounder binnen het secretariële en facilitaire vak. De taken bestaan veelal uit ondersteuning van alle afdelingen binnen zowel nationale als...
Lees meer
PA Partner, Management Assistant Team tax planning & control (vacature vervuld)

PA Partner, Management Assistant Team tax planning & control (vacature vervuld)

PA Partner, Management Assistant Team tax planning & control Voor een internationaal georiënteerde financiële organisatie in Haarlem zoeken wij een PA Partner, Management Assistant tax planning & control.Dit is een interessante functie waarbij je écht de spil bent van de afdeling en bovendien contact hebt met interne en externe klanten; een soort secretariéle Binnendienst Medewerk(st)er van de international tax afdeling. De opdrachtgever De opdrachtgever in Haarlem is een wereldwijde Tax, Audit & Consulting organisatie met vestigingen in vele landen.Specifiek richt de afdeling zich op het servicen van a) Nederlandse bedrijven met operaties in het buitenland en b) buitenlandse bedrijven die operationeel zijn in Europa, rechtstreeks dan wel via Nederland. De dienstverlening beslaat meerdere gebieden maar voornamelijk gericht op het gebied van Consulting en Fiscaliteit.Een illustratief voorbeeld is een buitenlands bedrijf dat haar afzetmarkt heeft verruimd naar Europa en Nederland heeft gekozen als uitvalsbasis om de Europese markt te bedienen.De betreffende afdeling geeft advies en voert opdrachten uit voor en namens haar klanten, zoals...
Lees meer

PA Online recruits multilingual office support LP

PA Online recruits multilingual office supportPA Online has been placing multilingual office support since 2000Need office support? Personal Assistant, Executive Assistant, Administrative Assistant, Management Assistant or Office Manager? Want our advice? What is the difference? A Personal Assistant assists the CEO or CFO, COO, CIO, CISO, CRO etc in both business and private/family matters, often attends meetings on (inter)national locations as well An Executive Assistant usually assists a few Directors or Managers An Administrative Assistant assists the management, for instance in relation to HR, marketing etc. A Management Assistant offers assistance to Directors and/or Managers An Office Manager takes care of the state of the building, negotiates with suppliers, purchases office furniture and supplies, handles the car park, assists HR and sometimes a few Managers too, manages the reception and the reception personnel Many times titles are mixed. Then again, it is all about the 'click' between Director and Assistant, isn't it? >> Finding office support fast and easy Want our advice?Or call+31 20 7005007 or...
Lees meer

PA Online recruits multilingual office assistants LP

PA Online recruits multilingual office assistantsPA Online has been placing multilingual office assistants since 2000Need an office assistant? Personal Assistant, Executive Assistant, Administrative Assistant, Management Assistant or Office Manager? Want our advice? What is the difference? A Personal Assistant assists the CEO or CFO, COO, CIO, CISO, CRO etc in both business and private/family matters, often attends meetings on (inter)national locations as well An Executive Assistant usually assists a few Directors or Managers An Administrative Assistant assists the management, for instance in relation to HR, marketing etc. A Management Assistant offers assistance to Directors and/or Managers An Office Manager takes care of the state of the building, negotiates with suppliers, purchases office furniture and supplies, handles the car park, assists HR and sometimes a few Managers too, manages the reception and the reception personnel Many times titles are mixed. Then again, it is all about the 'click' between Director and Assistant, isn't it? >> Finding your new office assistant fast and easy Want our advice?Or call+31...
Lees meer
Management Assistant, FT, 3 maanden, met optie tot verlenging (vervuld)

Management Assistant, FT, 3 maanden, met optie tot verlenging (vervuld)

Management Assistant, FT, 3 maanden, met optie tot verlenging, Den Haag (vervuld) In samenwerking met een bevriende relatie zoeken wij met spoed een Management Assistant, FT, 3 maanden, met optie tot verlenging, Den Haag Start datum: z.s.m. Duur: 3 maanden met optie tot verlengen Uren: 40 Bijzonderheden: Graag CV’s in het Engels aanleveren. Gesprekken vinden plaats op woensdag 29/08 en donderdag 30/08. Graag aangeven of je dan op gesprek kan gaan. Werkzaamheden: - Manage calendar of managers, prioritizing and resolving bottlenecks. Maintaining a balance between scheduled meetings and preparation time. - Ensure effective organisation by reviewing and prioritising incoming communication (correspondence and emails) and follow up as required. Screen telephone calls, and handle to appropriate priority, maintaining an excellent standard of communication. - Schedule conference calls, meetings and required facilities. Prepare reports, correspondence, presentations. - Prepare committee papers, agendas and minutes to meet deadlines. Attend Business Committee and other meetings as required to take minutes. Follow-up on decisions and action recording. - Arrange travel arrangements, administering tickets, reservations, currency and expenses on behalf...
Lees meer
Happy New Year

Happy New Year

Happy New Year! Allereerst van harte een heel goed, gezond en succesvol 2017 gewenst namens Marieke en mij. Nieuwjaarsduik Zojuist sprak ik één van onze Management Assistants, in mijn visie een heldin! Zij heeft op Nieuwjaarsdag de Nieuwjaarsduik gedaan in Zandvoort! Wat een dare devil, zeg! Het was zoooo koud! Ze vertelde me dat het inderdaad heel koud was; het water was 6 graden en de wind maakte het nog kouder. Maar alles ging goed, gelukkig. Ze vertelde me nog wel dat één persoon toch onderkoeld raakte en op een brancard werd gelegd, bedekt met goudkleurig folie om weer warm te worden, en… aan het hoofdeinde de wel bekende Unox-muts! Ik kan het goed zien, op een afstand... Zelf heb ik vanaf mijn terras naar de dare devils gekeken die het waagden om een Nieuwjaarsduik te nemen in de Noordzee. Ik vind het altijd geweldig om te zien. En de sfeer… Die is helemaal geweldig. Vooral als je er dichtbij staat. Echter, gezien het weer op 1 januari...
Lees meer

Tijdelijke Management Assistant per 1 11 2016, Amsterdam (ingevuld)

Tijdelijke Management Assistant per 1 11 2016, Amsterdam (ingevuld) Voor onze opdrachtgever, een dienstverlenende organisatie in de ICT in Amsterdam, zoeken wij een tijdelijke Management Assistant, 40 uur per week, per 1 november 2016.  Het betreft een leuk, informeel bedrijf, een start-up. Job description We are looking for a highly organized Management Assistant to work for our CEO and Sales team. You’ll need to be adaptable and organized, as the role will require extensive administration support, diary management and planning. You will be replacing the Executive Assistant for a part and you’ll be working closely with the other Management Assistant (who works for VP Product) to ensure smooth running of their day-to-day activities. Duties and responsibilities PA to CEO Calendar Management Email management of CEO, prioritization and escalations, using initiative to follow up on and monitor action points Arrange some private matters Arranging travel, Visas and accommodation Supporting CEO in personal, family or lifestyle arrangements Screening phone calls, enquiries and requests and handling them when...
Lees meer