Service en dienstverlening hoog in het vaandel
Veel organisaties en mensen melden service en dienstverlening hoog in het vaandel te hebben. Graag geven wij hierbij het goede voorbeeld, en wel van een leverancier:
Keukenapparaat
Zo’n twee maanden geleden bestelden wij een keukenapparaat voor kantoor via Bol.com. Het apparaat werd geleverd door een leverancier van Bol.com. Het gehele verhaal van een twee maanden durend proces bij de leverancier van Bol.com zal ik jullie besparen.
Echter, Valerie van Bol.com bleef elke paar dagen vinger aan de pols houden omtrent logistiek en het verloop van het proces. Valerie heeft hierbij bovendien een leidende rol gespeeld en hun leverancier tot actie gemaand.
Pluim
Daarom geven wij hierbij Bol.com, en speciaal Valerie, graag een hele dikke pluim voor hun service en dienstverlening. Jullie hebben het begrepen en zijn dus echt een voorbeeld!
Ere wie ere toekomt....