Dienstverlening

dienstverlening de klant is koning, toch?zo hoort het!hou rekening met emotiesHoe ervaart een klant de dienstverlening van een bedrijf? Ieder bedrijf pretendeert dienstverlenend te zijn. Klopt dat? Iedere ondernemer, iedere werknemer van een bedrijf is uiteindelijk ‘ergens’ klant. Of het nou bij de supermarkt is of bij een verzekeraar. Oftewel, hoe willen wij zelf behandeld worden?Pas geleden las ik een column van iemand die veel ‘langs de weg zit’. Hij tankt daarom op verschillende plekken. Die week kwam hij na maanden weer tanken bij een tankstation langs de A9. De dame van het tankstation begroette hem met een grote glimlach en ‘Wat leuk u weer te zien!’ en ze meldde wat hij gewoonlijk tevens bij het tankstation kocht aan koffie en een broodje. De betreffende journalist was, zoals dat heet, blij verrast en hij meldde dat zijn dag meteen weer goed was.Inderdaad, een geweldige dienstverlening! Zo iets kleins, en daarmee zo’n impact!En van dat soort dienstverlening worden wij allemaal blij.Als ik...
Lees meer