Secretaresse, 24-32 uur per week, regio IJmuiden of Utrecht (ingevuld)

Secretaresse, 24-32 uur per week, regio IJmuiden of Utrecht (ingevuld)

Voor een heel leuke no nonsense organisatie met vestigingen in regio IJmuiden, Utrecht en Tilburg zijn we op zoek naar een spontane hands-on Secretaresse. Je bent aanspreekpunt van de organisatie, regelt en managet de dagelijkse gang van zaken en zorgt ervoor dat het kantoor en de vergaderruimtes er verwelkomend uitzien. Voor jou: Salaris max € 3.750 bruto per maand bij fulltime, afh. van leeftijd en ervaring Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een 'groen pensioen' 26 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en reiskostenvergoeding vanaf 10 km á € 0,23 per km of volledige reiskostenvergoeding bij gebruik van het ov Hybride werken, laptop en telefoon van de zaak, bedrijfsfitnessregeling, uitgebreide onboarding, mentor Persoonlijke ontwikkeling via diverse cursussen en trainingen Goede collegiale no nonsense sfeer, samen lunchen, fruit, vrijmibo en verschillende teamuitjes In eerste instantie een tijdelijk contract, met uitzicht op een vaste aanstelling Van jou: 24-32 uur per week beschikbaar, hybride Afgeronde Secretaresse / Management Assistent opleiding Minimaal 2 jaar secretariële werkervaring Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift Uitstekende beheersing van MS Office Klant- en servicegerichte...
Lees meer
Administratief Medewerk(st)er voor 24 uur/week, Amsterdam (ingevuld)

Administratief Medewerk(st)er voor 24 uur/week, Amsterdam (ingevuld)

Voor een kleine maar internationaal opererende uitgeverij in Amsterdam met een maatschappelijk doel zoeken wij een Administratief Medewerk(st)er voor 24 uur/week. Taken zijn o.a.: Boekhouding Salarisadministratie Oppakken verschillende administratieve klusjes Halen en verzorgng post Afhandeling e-mail. Je werkt samen in een team van zo'n 8 personen op een kantoor in het centrum van Amsterdam. Het betreft een hecht team waarvan de meesten er al jaren werken. Wie zoeken wij? Jou met 'ouderwetse' werkethiek Jou met ervaring in boekhouding en salarisadministratie Jou, op zoek naar een fijne werkplek met maatschappelijk doel Jou, gewillig om allerlei administratieve klusjes te doen die ter tafel komen Jou, altijd klaar om gezamenlijk zaken op te pakken Beloning: In overleg met de opdrachtgever komen jullie samen tot een mooie beloning en arbeidsvoorwaarden. Interesse? Ben jij op zoek naar een leuke administratieve baan binnen een maatschappelijk gedreven uitgeverij en ben je geïnteresseerd in deze baan? Neem dan z.s.m. contact met mij (Franziska) op. Bij voorkeur door het sturen van je uitgebreide cv met foto en gedane werkzaamheden. Dan neem ik...
Lees meer
Office Assistant (ingetrokken)

Office Assistant (ingetrokken)

Voor onze opdrachtgever in regio Amersfoort zoeken wij een Office Assistant die graag de CEO met een aantal zaken waaronder agendabeheer ondersteunt en de operationele personeelszaken op zich neemt. Taken zijn o.a.: Agendabeheer E-mail en correspondentie Personeelsmutaties verzorgen (binnen de salarisadministratie) Enige werving- en selectiewerkzaamheden Administreren in- en uitstroom En allerlei taken die je tevens op wilt pakken. Wil je je meer verdiepen in HR? Je mag een opleiding volgen om nog beter in je vak te worden. Een hele mooie startersbaan waarbij je veel kunt leren. Interesse? Neem dan z.s.m. contact met me op! Franziska📞 0255 500048📩 HQ@PAonline.nl...
Lees meer
Interim Secretaresse, Zevenaar (ingevuld)

Interim Secretaresse, Zevenaar (ingevuld)

Voor een zorginstelling in Zevenaar zoeken wij met spoed een interim Secretaresse, voor 28 uur per week, 3-4 maanden. Werkzaamheden zijn o.a.: Algehele en ad hoc ondersteuning van de Directeur Zorg Complex agendabeheer Regelen, organiseren en voorbereiden van overleggen Notuleren / noteren / monitoren acties, deadlines en besluiten Be- en afhandelen telefoon- en e-mailverkeer Spilfunctie intern en extern (contact onderhouden) Voor deze functie heb je nodig en/of ben je: Afgeronde opleiding Directiesecretaresse Brede ervaring als (Medisch) Secretaresse Snel kunnen schakelen Een netwerker Snel inzetbaar Interesse? Heb je veel ervaring als Secretaresse, woon je in de regio en ben je snel inzetbaar? Neem dan s.v.p. snel contact met me op. Franziska 0255 500048 HQ@PAonline.nl...
Lees meer

PA Online, 24/7 Personal Assistant bemiddelaar

PA Online, 24/7 Personal Assistant bemiddelaar ‘Online’ in PA Online roept vaak de vraag op bij mensen of wij een (virtueel) secretariaatsbureau hebben. Het antwoord is nee. Bemiddeling van PA’s en Top Secretaresses Wij bemiddelen zeer ervaren meertalige Personal Assistants en Top Secretaresses. Onze kandidaten werken op locatie, ofwel interim ofwel in vaste dienst bij de opdrachtgever. 24/7 Personal Assistant bemiddelaar? Ja, bij ons houden de kantoortijden niet op. Onze klanten vinden het vaak juist fijn dat zij ook ’s avonds en/of in het weekend kunnen overleggen over hun zoektocht naar een goede Personal Assistant. Getuige de referentie van o.a. RSM Niehe Lancée Kooij https://paonline.nl/referenties/ Ook vorige week nog: Eind van de week een telefoontje, spoed spoed spoed! Per maandag moet er een goede Secretaresse voor de Voorzitter van de Raad van Bestuur zijn. Op vrijdagavond hebben wij intakegesprekken geregeld met twee kandidaten voor de volgende dag (een hele mooie zonnige zaterdag), die ’s avonds per e-mail werden voorgesteld aan de Voorzitter van de Raad van Bestuur. Dienstverlening, onze passie! DAT...
Lees meer

24/7 economie

Er is al jaren sprake van een 24/7 economie. Kantoorpersoneel reageert ook vanuit huis op hun e-mail via mobiele telefoon en tablets. Interne communicatie versus externe communicatie Wat mij dan altijd weer verbaast is waarom klanten, nota bene, de meeste leveranciers niet ’s avonds of in het weekend kunnen bereiken. Vooral in deze lastige tijd is dat ons inziens juist een geweldige service. En eigenlijk… simpelweg service en klantgericht denken. We zijn allemaal ergens klant en consument, nietwaar? Het vreemde is mijns inziens dat bijvoorbeeld electriciteits- en kabelbedrijven wel ’s avonds en gedeeltelijk in het weekend te bereiken zijn. Bij supermarkten kun je al jaren tot een bepaalde tijd ’s avonds en in het weekend je boodschappen doen. Echter, bedrijven die ’s avonds of in het weekend een dringende vraag aan hun accountant hebben, of een juridische vraag aan het advocatenkantoor, snel personeel vanaf de volgende dag nodig hebben, etc., zullen toch echt tot de volgende of (maan)dag moeten wachten. Zijn er uitzonderingen? Ja zeker. Sorry, ik...
Lees meer