Personal Assistant, Amsterdam centrum (kandidaten op gesprek)

Personal Assistant, Amsterdam centrum (kandidaten op gesprek)

Voor een internationale organisatie in het centrum van Amsterdam zoeken we een Personal Assistant voor de CEO. De rol van PA voor de CEO is nieuw in deze organisatie, zodat je veel zaken naar je toe kunt trekken. Voor jou €  3.500,00-4.500 bruto per maand op basis van fulltime, afh. van leeftijd en ervaring Goede secondaire arbeidsvoorwaarden, waaronder premievrij pensioen Kans om je rol veelal zelf in te richten Fijne, collegiale sfeer Borrels en teamuitjes (die je veelal zelf zult regelen) Van jou HBO werk- en denkniveau Ervaring als Personal Assistant Goede kennis van MS Office en andere tools Fulltime beschikbaar Wonend in Amsterdam of omstreken Gezien de internationale organisatie is een uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal bijzonder belangrijk. Kennis van een extra taal is een pre. Het spreekt voor zich dat je discreet bent, betrouwbaar, loyaal, accuraat en ook zelf een fijne samenwerker. De organisatie is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. In deze rol ondersteun je de nieuwe CEO binnen deze organisatie. Aangezien hij niet gewend is...
Lees meer
Assistant Directeur Opera, 80% (ingevuld)

Assistant Directeur Opera, 80% (ingevuld)

Nationale Opera & Ballet heeft PA Online verzocht een tweede Assistant Directeur Opera te vinden voor zo'n 30 uur per week (80%). Bij voorkeur start de nieuwe Assistant Directeur Opera z.s.m. én heeft de nieuwe Assistant Directeur Opera ervaring in het operahuis en/of in opera-producties. Voor jou € 2.724,- tot max € 3.762,- per maand bij fulltime (cao, 38 u/wk) 35 verlofdagen naar rato, goed pensioen Opleidings- en trainingsmogelijkheden Bijdrage reiskosten, sportschool Aanvullend verzekeringspakket Van jou Ervaren PA en/of Productie Assistent Opera Uitstekende beheersing NL en E Affiniteit met cultuur is een pre 30 Uur per week beschikbaar Werken op locatie Als Assistant Directeur Opera ondersteun je tezamen met de Personal Assistant op energieke en proactieve wijze de directeur Opera, Sophie de Lint. Gezamenlijk bewaren jullie het overzicht en assisteren jullie Sophie op hoog niveau. De directeur opera heeft een groot aantal interne, externe artistieke en zakelijke relaties. Organiseren van bijeenkomsten en het ontvangen van gasten zijn regelmatig terugkerende werkzaamheden. Je bent samen met de PA het aanspreekpunt voor een groot aantal interne en externe...
Lees meer
Combi-vacature PA / Office Manager (ingevuld)

Combi-vacature PA / Office Manager (ingevuld)

Voor een consultancy start-up in geavanceerde IT-diensten in Leiden zoeken wij een ervaren PA / Office Manager om de CEO te ondersteunen, veel van zijn zaken uit handen te nemen en structuur aan te brengen. Aantal uren per week: 40 Hybride werken: mogelijk Locatie: Leiden Per wanneer: z.s.m. Tijdelijk/vast: in eerste instantie tijdelijk met optie tot verlenging dan wel vaste dienst. Werkzaamheden zijn o.a.: Ondersteunen CEO (complex agendabeheer, telefoon, e-mail, travel) Veel klantcontact met nieuwe en bestaande klanten Coördineren consultancy aantal (middel)grote klanten Officemanagement Administratie verzorgen Mede-managen van het bedrijf. Behalve dat je de CEO als PA / Office Manager ondersteunt in zijn dagelijkse bezigheden, neem je ook heel veel werk van hem over. Je mag heel veel zaken naar je toe trekken. Sterker, het wordt zéér op prijs gesteld! In het verlengde van het officemanagement neem je zelfs een deel van het management van het interne kantoor voor je rekening! In deze consultancy werken 10 zeer bevlogen mensen. Het is een redelijk jonge groep, geleid door de vrij jonge CEO...
Lees meer
Executive Assistant, België (ingevuld)

Executive Assistant, België (ingevuld)

In samenwerking met een collega zoeken wij een ervaren Executive Assistant met interesse in HR voor een organisatie in België. Voor jou. Salaris tussen € 4.000,- en € 6.000,- (aangevuld met maaltijdcheques van € 8,-)Bedrijfswagen en tankpasZelfstandige functie met veel ruimte voor eigen inbreng20 vakantiedagen en 12 adv-dagenFlexibele uren (starten tussen 8.00 en 9.00 uur) Van jou. Minimaal een afgeronde bachelor opleidingVloeiende beheersing van de Nederlandse en Engelse taalRuime ervaring als executive assistant, bij voorkeur in een internationale omgevingKennis HR-zakenOrganiseren en plannen zijn jouw grootste talenten Jouw koers Met jouw ruime ervaring als executive assistant heb je de keuze uit veel vacatures. Waarom je nu juist kiest voor deze vacature bij i4F in Turnhout? Omdat je de kans krijgt om te werken in een sterk groeiende internationale organisatie waar jouw eigen inbreng wordt gewaardeerd. Natuurlijk staat daar iets tegenover. Jij ontvangt een goed salaris van € 4.000,- tot € 6.000,- én 20 vakantiedagen en 12 adv-dagen per jaar. Zijn flexibele werkuren iets voor jou? Fantastisch! We...
Lees meer
Secretaresse Raad van Bestuur (ingevuld)

Secretaresse Raad van Bestuur (ingevuld)

Ben jij een ervaren Secretaresse die een uitdaging zoekt op bestuurlijk niveau? Ben je goed in notuleren en vind je het ook nog leuk? Denk jij in mogelijkheden, ben jij positief kritisch, stressbestendig, proactief? Ben je een ster in agendabeheer en is het Office pakket voor jou als gesneden koek? Perfect! Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zoeken op korte termijn, ter aanvulling van het team, een Secretaresse Raad van Bestuur voor 32-36 uur per week. Locatie: ZevenaarUur per week: 32-36Wanneer: z.s.m. Van jou 1Ervaren Secretaresse Raad van Bestuur;Voor jou 1€ 2.492,51 en € 3.471,00 (cao);Van jou 2HBO werk- en denkniveau;Voor jou 232-36 uur per week;Van jou 3Uitstekende beheersing Nederlandse taal;Voor jou 3Intentie vaste baan;Van jou 4Ster in plannen en notuleren;Voor jou 4Goede pensioenregeling;Van jou 5Zelfstandig en teamspeler.Voor jou 5Goede secundaire voorwaarden. Wat zijn jouw werkzaamheden? Als Secretaresse Raad van Bestuur ondersteun én ontzorg jij de Voorzitter. Jij bent zijn linker- en rechterhand en zijn ogen én oren. Jullie zijn als geen ander...
Lees meer
SPOED: Interim Secretaresse Raad van Bestuur (ingevuld)

SPOED: Interim Secretaresse Raad van Bestuur (ingevuld)

Voor een zorginstelling in Purmerend zoeken wij met spoed een Secretaresse Raad van Bestuur voor een aantal maanden. Vanwege het vertrek van één van de Secretaresses op het bestuurssecretariaat wordt de werving gestart voor een Secretaresse Raad van Bestuur voor de lange termijn. Teneinde die tijd te overbruggen wordt tijdelijke vervanging gezocht: Startdatum: 1 april 2022 of eerder18-24 uur per week (di., woe., vrij.)3-5 maanden, met optie tot verlengingDeels op locatie en deels 'remote' Wat ga je doen? Bestuurslid 1:1 ondersteunenComplex agendabeheer Regelen en organiseren meetings, meeting rooms, locaties, transfers, lunches, diners, catering etc.Voorbereiden vergaderingen, waaronder agenda (mede) opstellen, stukken opvragen & distribuerenNotuleren bestuursvergaderingenTelefoon-, e-mail- en correspondentiebeheerPresentaties voorbereiden / makenArchiverenEn alles wat verder ter tafel komt Hybride werken Er wordt vooralsnog hybride gewerkt. Oftewel, deels vanuit huis en deels op locatie in Purmerend. Op dit moment is er één Bestuurslid. Een nieuw Bestuurslid wordt momenteel aangetrokken. In ieder geval wil de zorgverlener graag per 1 april, of eerder, de nieuwe (tijdelijke) Secretaresse verwelkomen op het...
Lees meer
Ervaren fulltime Personal Assistant, NL/E, regio U/NB (ingevuld)

Ervaren fulltime Personal Assistant, NL/E, regio U/NB (ingevuld)

SPOED! Vacature: ervaren fulltime Personal Assistant, NL/E, regio U/NB In samenwerking met mijn collega van #FYGI #HappyRecruiters zoek ik met spoed voor zijn klant een ervaren fulltime #PersonalAssistant NL/E, regio #Utrecht #Noord-Brabant. Een zeer interessante baan binnen een internationaal georiënteerde organisatie, een innoverende scale-up en ten behoeve van de zeer gedreven, hard werkende Directeur. Werkzaamheden zijn o.a.: Ondersteuning van de betreffende DirecteurComplex agendabeheerVerzorging van e-mail en correspondentie in de Nederlandse en Engelse voertalenFirst point of contact, zowel intern als externRegelen en organiseren van de vele reizen, transfers, hotels, meeting rooms, lunches, diners, etc.Meedenken en sparrenAnticiperen, signaleren, analyseren en reagerenBijwonen van veel (inter)nationale online/telefonische meetings en deze notuleren dan wel er notities van maken/opslaanDigitaal archiverenEn alles wat verder ter tafel komt. In de afgelopen paar jaar is het bedrijf ontzettend gegroeid en blijft groeien. Het is daarom van belang dat de juiste persoon wil en kan meegroeien, en daarbij assisteert in het (trachten te) structureren van de hard groeiende organisatie. Dit vergt daarom enorm veel flexibiliteit,...
Lees meer
PA voor een Bestuurslid, tijdelijk, 15 u/wk (ingevuld)

PA voor een Bestuurslid, tijdelijk, 15 u/wk (ingevuld)

Voor een zorgorganisatie in de regio Amsterdam zoeken wij een tijdelijke PA voor een Bestuurslid die veelal agendabeheer op zich neemt. Het aantal te werken uren zal zo'n 15 uur bedragen, te verdelen over 4 a 5 dagen per week. Werkzaamheden zijn voornamelijk complex agendabeheer Vergaderingen plannen, intern en externVergaderingen verschuivenVoorkomen van conflicten in de agendaDirect oplossen van conflicten in de agenda wanneer dit het geval isAnticiperen dan wel monitoren wanneer vergaderingen nodig zijn en deze regelen in overleg met de bestreffende BestuurderEn alles wat verder ter tafel komt m.b.t. het agendabeheer. Meer over de Bestuurder De Bestuurder heeft een bedrijfskundige achtergrond. Hij is snel, schakelt snel, is accuraat en punctueel. Hij verwacht dit ook van de PA in kwestie. Hij doet veel zelf. De Bestuurder is bezig de processen te verbeteren waardoor efficiënter gewerkt gaat worden. De huidige PA van de Bestuurder gaat een andere positie vervullen binnen de organisatie. Eén dag per week zal deze PA voor de Bestuurder blijven werken. De...
Lees meer