Executive Assistant Media, Amsterdam

Executive Assistant Media, Amsterdam

On behalf of our client in TV media we are looking for a seasoned Executive Assistant Media. About the company Lights, camera, action! Our client is a trailblazer in television production, bringing captivating stories. Their fast-paced, high-energy environment is where creativity meets execution. To keep the show running smoothly, we’re looking for a superstar Executive Assistant Media to support the visionary founders and dynamic managing director. If you thrive in the media industry and love the buzz of TV production, this role is made for you! The role The very experienced Executive Assistant Media assists the Founders and the Managing Director with their daily business. Taking away the duties they should not have to worry about. Especially one of the Founders is looking for very structured agenda management with some room to breathe, travel and logistics to be organized to a tee, discretion and being able to handle those extremely dynamic days. Responsibilities Be the right-hand person to the Founders and Managing Director -...
Lees meer
SPOED: PA a.i. Amsterdam, op locatie (ingevuld)

SPOED: PA a.i. Amsterdam, op locatie (ingevuld)

Voor een opdrachtgever in Amsterdam zoeken wij met spoed een PA voor 32 uur per week. Start: maandag a.s. Aantal uren per week: 32 Periode: 10 februari 2025 t/m ..... Hybride? Nee, op locatie Reden: tijdelijke vervanging tijdens wervingsperiode PA voor vast Werkzaamheden zijn ondersteuning van één van de Directeuren, waarbij het complexe agendabeheer het allerbelangrijkst is regelen en organiseren van meetings, hotels, transfers, diners etc. vergaderingen voorbereiden, bijwonen en notuleren regelen van uitjes etc. assisteren bij projecten. Meer weten? Per direct beschikbaar? Neem dan snel contact met me op!...
Lees meer
Juridisch Secretaresse / Paralegal, parttime (on hold)

Juridisch Secretaresse / Paralegal, parttime (on hold)

Voor een opdrachtgever in Amsterdam zoeken wij een Juridisch Secretaresse / Paralegal, parttime. In eerste instantie zal het voor zo’n 8-12 uur per week zijn. Mogelijk wordt dit op termijn uitgebreid. In het kort: Secretaresse / Paralegal Amsterdam 8-12 uur per week, met optie tot uitbreiding op termijn In eerste instantie op tijdelijk (inhuur)contract, met optie tot verlenging dan wel contract. In het nieuwe kantoor in Amsterdam met parkeermogelijkheid vlakbij werk je voor een Advocaat en een Consultant in Finance, Fintech en Compliance. Beide Partners zoeken ondersteuning in: Agendabeheer Mailboxbeheer Meetings organiseren en regelen Cliënt- en relatiebeheer Verzorgen administratie en facturatie Verwelkomen van cliënten Reizen, hotels, vluchten en transfers boeken Juridische stukken voorbereiden Sparring partner zijn Officemanagement. Wensen en eisen: Opleiding Rechten en/of ervaring als Juridisch Secretaresse of Paralegal Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse talen in woord en geschrift Uitstekende beheersing van MS Office en andere moderne tools en software Integer, discreet, accuraat, spontaan, servicegericht en een sportieve teamspeler In bezit van rijbewijs (een deelauto aanwezig). Wat biedt de opdrachtgever? Marktconform salaris Interessante secundaire arbeidsvoorwaarden Uren bespreekbaar Gezellige sfeer binnen een vrij jong team Mooie...
Lees meer
Office Manager, 20 uur per week, remote (ingetrokken)

Office Manager, 20 uur per week, remote (ingetrokken)

Voor een consultancy in Amsterdam zoeken wij per direct een Office Manager, 20 uur per week, remote, in eerste instantie tijdelijk, mogelijke optie tot vast. Werkzaamheden zijn o.a.: Agendabeheer en reisplanning: Beheer van agenda's, plannen en organiseren van meetings en zakenreizen, en de bijbehorende logistiek. Communicatie en documentverwerking: Beheren van e-mails, contact onderhouden met externen en het voorbereiden van belangrijke documenten en rapporten. HR & administratieve ondersteuning: Assisteren bij wervingsprocessen, onboarding van nieuwe medewerkers, en het bijhouden van facturen. Client- en evenementenmanagement: Opbouwen van sterke relaties met klanten, organiseren van boeiende bedrijfsevenementen, en coördineren van trainingssessies. Feedback & partnership support: Verzamelen van feedback van werknemers en klanten, en ondersteunen bij het ontwikkelen en onderhouden van strategische partnerschappen. Eisen en wensen: HBO. Uitstekende beheersing MS Office. Uitstekende organisatorische, communicatieve, probleemoplossende en time-management vaardigheden. Zelfstarter en zelfstandig. Z.s.m. beschikbaar voor 20 uur per week, bij voorkeur 4x 5 uur, remote. Wat biedt de opdrachtgever? Goed salaris in overleg en afhankelijk van leeftijd en werkervaring. Werken in een leuk en energiek team. De flexibiliteit om op afstand...
Lees meer
Senior Executive Assistant (filled)

Senior Executive Assistant (filled)

On behalf of a member of the Senior Leadership Team of one of our clients in Amsterdam we are looking for a full-time working English and Dutch speaking white glove service Senior Executive Assistant! The Executive of our client is in need of a Senior Executive Assistant, working closely together with both the Executive and a Project Manager; both extremely busy and travelling most of the time. Duties & responsibilities Offering support with amongst others complex agenda management E-mail and correspondence management Organizing and arranging meetings and locations Organizing complex travel itineraries such as hotels, transfers, drivers, lunches and dinners etc. Anticiptaing, being a sparring partner with both the Executive and the Project Manager Networking and administering expense reports etc. White glove service towards the Executive and her Project Manager Of course you will handle anything and everything that comes by your desk. A big part of your role will also be anticipating as much as possible and making sure that you 'protect' your Executive by making sure...
Lees meer
Administratief Medewerk(st)er voor 24 uur/week, Amsterdam (ingevuld)

Administratief Medewerk(st)er voor 24 uur/week, Amsterdam (ingevuld)

Voor een kleine maar internationaal opererende uitgeverij in Amsterdam met een maatschappelijk doel zoeken wij een Administratief Medewerk(st)er voor 24 uur/week. Taken zijn o.a.: Boekhouding Salarisadministratie Oppakken verschillende administratieve klusjes Halen en verzorgng post Afhandeling e-mail. Je werkt samen in een team van zo'n 8 personen op een kantoor in het centrum van Amsterdam. Het betreft een hecht team waarvan de meesten er al jaren werken. Wie zoeken wij? Jou met 'ouderwetse' werkethiek Jou met ervaring in boekhouding en salarisadministratie Jou, op zoek naar een fijne werkplek met maatschappelijk doel Jou, gewillig om allerlei administratieve klusjes te doen die ter tafel komen Jou, altijd klaar om gezamenlijk zaken op te pakken Beloning: In overleg met de opdrachtgever komen jullie samen tot een mooie beloning en arbeidsvoorwaarden. Interesse? Ben jij op zoek naar een leuke administratieve baan binnen een maatschappelijk gedreven uitgeverij en ben je geïnteresseerd in deze baan? Neem dan z.s.m. contact met mij (Franziska) op. Bij voorkeur door het sturen van je uitgebreide cv met foto en gedane werkzaamheden. Dan neem ik...
Lees meer
Directiesecretaresse / Office Manager (ingevuld)

Directiesecretaresse / Office Manager (ingevuld)

De Directeur van onze opdrachtgever, een maatschappelijk gedreven uitgeverij in Amsterdam, heeft ons gevraagd zijn nieuwe parttime Directiesecretaresse / Office Manager te vinden. Dat doen wij natuurlijk graag! Dus.... ben jij de Directiesecretaresse / Office Manager: die parttime wil werken zich helemaal op haar gemak voelt binnen een kleine organisatie van nog geen 10 personeelsleden en waarvan JIJ de spil bent? Ja? DAN ZOEKEN WIJ JOU! Voor jou € 3.200-3.700 bij fulltime Interessante zelfstandige baan Maatschappelijk en internationaal Werken in centrum Amsterdam Mogelijk direct vaste baan Van jou Minimaal 24 uur per week HBO werk- en denkniveau Secretariële werkervaring Dienstverlenend en sparring partner Collegiaal, anticiperend, proactief Wat wordt je rol? De organisatie heeft vestigingen in Nederland, Duitsland, België, Engeland en Spanje. De Directeur is daarom veel op reis. Voornamelijk 2 of 3 dagen in Duitsland en de andere dagen in Amsterdam. Daarbij bezoekt hij regelmatig boekenbeurzen. Algehele ondersteuning van de Directeur Behandelen van agenda, telefoon en alle andere communicatie in het Nederlands en Engels Voorbereiden, regelen en organiseren van meetings, beurzen, reizen, hotels en transfers Relatiebeheer en voorbereiden drukproces boeken,...
Lees meer
Interim PA / Office Manager (10/6-21/6 – ingetrokken)

Interim PA / Office Manager (10/6-21/6 – ingetrokken)

On behalf of an investment company in Amsterdam we are looking for an interim PA who wants to replace their PA / Office Manager during her vacation from 10 through 21 June, 2024. The company is a mid-market private equity firm, investing in high growth and entrepreneurial businesses. The funds are invested across a variety of sectors from offices in London, Manchester, Amsterdam, Sweden and Germany.The ideal candidate will have excellent organisation skills, an ability to learn quickly, and to prioritise key tasks. The office in Amsterdam consists of five investment professionals and the one PA / Office Manager. In order for her to go on vacation knowing that she can leave her colleagues in good hands, we are looking for YOU, a seasoned Interim PA / Office Manager for the above mentioned days in June. Your key responsibilities re the role of Interim PA / Office Manager (10/6-21/6) are: All aspects of diary management / organisation of meetings and conference calls (the role...
Lees meer
Assistant Directeur Opera, 80% (ingevuld)

Assistant Directeur Opera, 80% (ingevuld)

Nationale Opera & Ballet heeft PA Online verzocht een tweede Assistant Directeur Opera te vinden voor zo'n 30 uur per week (80%). Bij voorkeur start de nieuwe Assistant Directeur Opera z.s.m. én heeft de nieuwe Assistant Directeur Opera ervaring in het operahuis en/of in opera-producties. Voor jou € 2.724,- tot max € 3.762,- per maand bij fulltime (cao, 38 u/wk) 35 verlofdagen naar rato, goed pensioen Opleidings- en trainingsmogelijkheden Bijdrage reiskosten, sportschool Aanvullend verzekeringspakket Van jou Ervaren PA en/of Productie Assistent Opera Uitstekende beheersing NL en E Affiniteit met cultuur is een pre 30 Uur per week beschikbaar Werken op locatie Als Assistant Directeur Opera ondersteun je tezamen met de Personal Assistant op energieke en proactieve wijze de directeur Opera, Sophie de Lint. Gezamenlijk bewaren jullie het overzicht en assisteren jullie Sophie op hoog niveau. De directeur opera heeft een groot aantal interne, externe artistieke en zakelijke relaties. Organiseren van bijeenkomsten en het ontvangen van gasten zijn regelmatig terugkerende werkzaamheden. Je bent samen met de PA het aanspreekpunt voor een groot aantal interne en externe...
Lees meer
Administrative Assistant, English/French (filled)

Administrative Assistant, English/French (filled)

Are you THE Administrative Assistant, interested in a wonderful job assisting the Executive Assistant of a well-known beauty company at Amsterdam region? And in learning all there is to know of how to become a C-level Executive Assistant? If so, read the requirments below and take action! Duties & responsibilities Offering support to the Executive Assistant Agenda, e-mail and correspondence management Assisting in arranging meetings, locations, hotels, transfers, drivers, lunches and dinners etc. Administering loads of expense reports (Concur) White glove service towards the CEO, Executives and the EA Of course you will handle anything and everything that the Executive Assistant requests you to do. Thus.... you make her life easier Who are you? An Administrative Assistant, eager to learn how to become the best C-level EA Who masters the English language and preferably the French language as well Who masters MS Office and preferably other systems as well Who is interested in very fast paced international working environment Who is a networker, integer, hospitable, helpful and a great colleague to work...
Lees meer