Office Assistant / Administratief Medewerk(st)er (ingevuld)

Office Assistant / Administratief Medewerk(st)er (ingevuld)

Voor een kleine maatschappelijke organisatie in het centrum van Amsterdam zoeken wij een Office Assistant / Administratief Medewerk(st)er, NL/E, voor 24 uur/week. In een klein team ben jij degene die m.b.t. de verschillende B.V.'s: De receptie en telefoonafhandeling verzorgt De post ophaalt, verspreidt en verzorgt Factureert en inkomende facturen checkt De mailbox(en) en contracten beheert Bestellingen doet en bijhoudt Allerlei administratieve klusjes oppakt. Als zodanig heb je een spilrol binnen een leuke no-nonsense organisatie waar de meeste mensen al jaren werken. Er is veel internationaal contact, zowel Engels- als Duitstalig, dus vooral een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse talen zijn zeer belangrijk! Het is een nogal kleine organisatie dus het legen van de vaatwasser in de ochtend (die wordt 's avonds door iemand anders gevuld) en soms vuilnis buiten zetten kan ook voorkomen. Wie zoeken wij voor deze vacature Office Assistant / Administratief Medewerk(st)er? Jou met 'ouderwetse' werkethiek Jou met kennis van en affiniteit in (financiële) administratie Jou, op zoek naar een fijne werkplek met maatschappelijk...
Lees meer
PA projectmanagement (ingevuld)

PA projectmanagement (ingevuld)

Voor de Partner en het team van de fiscale afdeling van een accountantskantoor in Hoofddorp, een afdeling met veel nationale en internationale klanten, zoeken wij een PA projectmanagement. Wat ga jij als PA projectmanagement doen? Je ondersteunt de Partner van de international tax department met zijn dagelijkse werkzaamheden, reizen en vergaderingen. Om je werk nog interessanter te maken, assisteer je ook in de projecten. Werkzaamheden zijn o.a.: ondersteuning Partner fiscale afdeling, waarbij tevens bijwonen vergaderingen (NL/E) en afspraken noteren verzorgen van agenda('s), correspondentie, zowel post als e-mail, behandelen telefoon ondersteuning project team, planning, monitoren acties en deadlines, veel (inter)nationaal klantcontact (her)schrijven/redigeren brieven, memo’s herschrijven tegenlezen van documenten (geen fiscale kennis nodig) checken facturen, verwerken 'billable hours' verzorgen van PowerPoint presentaties. En nog zo veel meer! Het betreft een echte spilfunctie. In deze combi-rol van PA projectmanagement assisteer je natuurlijk ook met veel andere zaken voor de Partner en binnen het team. Het aanbod: € 3.700-4.300 bruto/maand, afh. van leeftijd en ervaring uitstekende pensioenregeling en reiskostenvergoeding opleiding- en ontwikkelingsmogelijkheden via corp. academy on-boarding via app hybride...
Lees meer

Penny wise, Pound foolish?

If you think it’s expensive…. Dit plaatje zien wij elke keer weer verschijnen op LinkedIn. Oftewel, this image goes viral… En dat begrijpen wij ook. Het is namelijk absoluut waar. En dat weten wij met z’n allen. En toch…. Verbaast het ons dan elke keer weer dat in allerhande vacatureteksten min of meer verwezen wordt naar bovengenoemde tekst? Verwezen? Jawel, maar op de manier van ‘voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten’. En dat kan niet. Een Ferrari koop je ook niet voor de prijs van een Suzuki. Momenteel is het heel goed mogelijk om te onderhandelen en daar is niets mis mee, mits het voor alle partijen toch een win-win betekent. Maar de basis is wel KWALITEIT ! Vacatureteksten: twee functies ineen? Sinds de crisis zien wij vrij regelmatig vacatureteksten met twee functies tegelijkertijd in één vacature en dus in de hoop dat in één persoon te vinden. En dan ook letterlijk op zoek naar een Techneut die zeer goed administratief onderlegd is, een...
Lees meer

Nieuw bedrijf en secretariaat opzetten ‘from scratch’

Vorige week vroeg iemand mij tijdens een bijeenkomst van #VNONCW wat ik het leukste vond van het vak van Personal Assistant / Secretaresse. Nieuw bedrijf en secretariaat opzetten 'from scratch' Als bemiddelaar van Personal Assistants en zelf voormalig international PA antwoordde ik dat het assisteren bij het opzetten van een nieuw bedrijf het leukste is wat er is. Waarop mijn gesprekspartner begon te lachen en opmerkte dat ik direct begon te stralen! Tja, als je mag assisteren bij het opzetten van een nieuw bedrijf, wordt het ook een beetje ‘jouw kindje’. Vandaar het enthousiasme en de emotie. Wat maakt het dan zo leuk? Heel simpel; er zijn nog geen kaders vastgelegd, nog geen gebaande paden, dus heb je min of meer de vrije hand om het kantoor in te richten op de meest efficiënte manier en mogelijk zelfs mee te helpen met het vinden van het pand. Dan natuurlijk de meubels, telefoons en computers en internetverbindingen. Niet te vergeten het assisteren bij het vinden van personeel,...
Lees meer