Personeelsdiensten MKB
De arbeidsmarkt en de veranderende regelgeving
Als ondernemer in een, zoals dat heet, een Midden- en Kleinbedrijf is het vaak onmogelijk om naast alle zakelijke bezigheden ook nog eens op de hoogte te zijn en te blijven van alle nieuwe regels en regelingen die regelmatig ook daarna weer vaak aan verandering onderhevig zijn.
Het is misschien niet mogelijk voor u om een zo geheten HR (Human Resource) Manager in dienst te nemen. En mogelijk heeft u daar ook niet genoeg werk voor. Maar u heeft zo nu en dan wel personeelsvragen…
PA Online, uw HR business sparring partner
Ongetwijfeld hebt u soms personeelsvragen, vragen waarbij u eigenlijk wel eens zou willen sparren met een onafhankelijke sparring partner. Gewoon, eens even samen zitten met een kop koffie, online of telefonisch als u dat liever heeft.
Dat kan, graag zelfs! Richt uw vragen aan Franziska.
Franziska van PA Online is geen jurist. Zij heeft echter zelf wel als PA op o.a. Human Resource afdelingen gewerkt, en heeft nog meer kennis opgegaan als Directeur van haar bemiddelingsbureau voor Personal Assistants, PA Online. Assisteren zit in haar bloed. Dus ook aan u!
Wij bieden daar verschillende mogelijkheden voor:
- Franziska als vraagbaak en/of sparren met Franziska (‘uurtje factuurtje’, uurtarief € 65,00 ex BTW, reis- en eventuele parkeerkosten)
- online dienstverlening door Franziska (abonnement, zie hieronder)
Het PA Online HR business sparring partner abonnement
Wilt u gewoon wat personeelsvragen stellen? Zoals bijvoorbeeld:
- assistentie met opstellen vacature
- nieuwe medewerkers
- de WAB (Wet Arbeid in Balans)
- tijdelijk of vast contract?
- wanneer is proeftermijn mogelijk en hoe lang?
- de regels omtrent opzegtermijn
- onboarding (start nieuwe medewerker en inwerken)
- zelfontwikkeling personeel
- duurzaam personeelsbestand
- ziekteverzuim
- uw medewerker en regelingen
- de Wet Verbetering Poortwachter
- de arbodienst
- AVG
- pensioenregeling of niet?
- tijdelijk personeel, hoe aan u te binden?
- regelgeving omtrent inhuur ZZP’er
- etc.
Kortom, als u personeelsmanagement vragen hebt, assisteer ik u graag.
Wij hanteren een jaarabonnement ad € 79,00 per maandelijkse betaling (incasso) of betaling ineens met één maand korting, dus € 869,00 ex BTW, met naverrekening van eventuele reis- en parkeerkosten wanneer van toepassing.
Waar kiest u voor, uurtje factuurtje of abonnement?
Neem contact op en we bespreken wat voor u de beste optie is.
Als u kiest voor het jaarabonnement, sturen wij na ontvangst van uw gegevens de factuur ad € 869,00 ex BTW met een betalingstermijn van 7 dagen teneinde snel antwoord te kunnen geven op uw vraag of vragen.
Maakt u gebruik van deze personeelsdienst en sparring partnership?
Vragen / contact: franziska@paonline.nl of via 020 7005007 / 0255 500048.