Spaans-, Nederlands- en Engelstalige Directiesecretaresse uit Heesch

PA Online stelt u graag voor aan: Onze Spaans-, Nederlands- en Engelstalige Directiesecretaresse      

Onze Spaans-Nederlandstalige Directiesecretaresse is een enthousiaste en loyale management assistente met een gezonde dosis ambitie. Zij is een echt ‘mensen mens’. Onze Spaans-Nederlandstalige Directiesecretaresse denkt mee en vooruit, signaleert en anticipeert. Haar stijl van werken kenmerkt zich als: gedreven en leergierig, accuraat en betrouwbaar, zelfstandig en een teamspeler, direct en duidelijk, enthousiast, attent en resultaatgericht. Onze Spaans-Nederlandstalige Directiesecretaresse is een echte rots in de branding! Zij is een harde werker met een kritische blik en streeft naar kwaliteit. Zij werkt zeer geordend, kan goed prioriteiten stellen en is zelfstandig. Onze Spaans-Nederlandstalige Directiesecretaresse is een heus organisatie talent noemen. Zij weet wat het is om te werken met deadlines en heeft geen ‘9 tot 5 mentaliteit’. Zij wil graag werken in een gemotiveerde, dynamische omgeving.

Door haar brede internationale- (USA, Mexico en Venezuela) en nationale werkervaring is zij gewend om zich snel in te leven in welke branche dan ook. Werkgevers waren o.a. Organon, Makro, BrandsMart USA, ASML en Essent. Tevens is zij gewend om het management intensief te ondersteunen.

Onze Spaans-Nederlandstalige Directiesecretaresse vindt team spirit erg belangrijk, maar zij kan ook goed zelfstandig functioneren. Werken in teamverband vindt zij niet alleen motiverend, maar ook inspirerend. Zij ambieert een management assistente functie in een dynamische- bij voorkeur internationale onderneming. Zij heeft een sterke affiniteit met marketing en Public Relations.

Haar kennis van verschillende vreemde talen, haar kennis en ervaring van Public Relations, haar communicatievaardigheid, ruime ervaring, zakelijkheid en professionaliteit stellen haar in staat snel haar weg te vinden in elke nieuwe werkomgeving. Zij pakt de regie, komt met goede plannen en ont-zorgt. Zij voert haar werk met veel passie en enthousiasme uit. Zij is direct en recht door zee en staat open voor feedback. Zij beheerst zowel de Engelse- als Spaanse taal uitstekend en de Nederlandse taal goed. Onze Spaans-Nederlandstalige Directiesecretaresse heeft oog voor wat er speelt binnen een organisatie. Bovendien is zij secuur en heeft een goed gevoel voor humor.

In het kort is Onze Spaans-Nederlandstalige Directiesecretaresse te beschrijven als: spontaan, behulpzaam, daadkrachtig, service minded, oprecht, geïnteresseerd, proactief, initiatiefrijk, empatisch, integer, positief ingesteld, flexibel en sociaal vaardig. Zij kan op heldere en tactische wijze communiceren met alle mogelijke contactpersonen, van diverse geledingen. Zij schakelt gemakkelijk en kan snel verbanden leggen. Onze Spaans-Nederlandstalige Directiesecretaresse is zeer betrokken en discreet. Zij denkt oplossingsgericht en is organisatorisch zeer sterk. Zij is een assistente pur sang!

Onze Spaans-Nederlandstalige Directiesecretaresse heeft een salaris van € 2.800,- bruto per maand op basis van 40 uur en is per direct voor 40 uur beschikbaar.

OPLEIDING

1983 Doctoraal-Para Medici, richting Speech Therapie

2012-2014  Master Psychologie

CURSUSSEN

Diverse cursussen op het gebied van Marketing en Communicatie

1987 Berlitz Institute,  Cursus Engels

2001 Instituut Jeroen Bosch, Cursus Nederlands, met zeer goede resultaten

2000-2002 De Leijgraaf, Cursus Nederlands

2002 Regina Coeli , Cursus Nederlands

2005 Instituut Jeroen Bosch, Cursus Nederlands

2011 Basisopleiding Reanimatie/AED

2011-2012 ILC, Cursus Nederlands

TALENKENNIS

  • Nederlands Goed in woord en geschrift
  • Engels Uitstekend in woord en geschrift
  • Spaans Uitstekend in woord en geschrift (Native)

COMPUTER VAARDIGHEDEN

Office 2010 Outlook, Word, Excel, SAP, Lotus Notes, PowerPoint, CorelDraw, PaintShop Pro, Data Base, Internet en E commerce.

Verder zeer snel van begrip en kan met elk systeem overweg.

WERKERVARING

2009-2012 Energieconcern, Management assistant Business Development -Concepts & Economics Manager, Management assistant Business Development Eemshaven Project Manager, Management assistant Floor Support Manager

  • Agendabeheer;
  • organiseren van reizen;
  • monthly Business Unit Meetings;
  • organiseren Quarterly-Meetings;
  • verzorgen van de weekly reports;
  • afdeling N-schijf  beheren;
  • lease-autocontracten regelen;
  • back office en secretariële werkzaamheden voor de afdeling;
  • bestelling van kantoor en IT artikelen;
  • purchase orders via Intranet system;
  • tijdregistratie.

2006-2008 Chip-maker, Management assistant Marketing Vice President

  • Diverse administratieve en secretariële werkzaamheden voor de Marketing Manager;
  •  complex agendabeheer;
  •  verzorgen van de correspondentie;
  •  maken van presentaties;
  •  plannen, organiseren en notuleren van bestuur- en managementvergaderingen.

2005-2006 Pharmacie, Oss, Management assistente

  • Verrichten van diverse administratieve en secretariële werkzaamheden voor de afdeling;
  • back office werkzaamheden;
  • verzorgen van de dagelijkse management informatie;
  • agendabeheer;
  • verzorgen van de correspondentie;
  • maken van presentaties;
  • plannen, organiseren en notuleren van bestuur- en managementvergaderingen;
  • verzorgen van de administratie en beheren van de lease auto contracten (bijvoorbeeld winter banden management) voor het executive management en directeuren;
  • verzorgen van de introductie, training en begeleiding programma’s van nieuwe medewerkers.

2004-2005 Handelsmaatschappij, Rijen, Medewerker Marketing Departement Spanje-Portugal

  • Klanten relatie beheer;
  • onderhoud en groei van klanten portefeuille;
  • genereren van nieuwe klanten voor Spanje en Portugal in samenwerking met de Marketing Manager;
  • orderverwerking;
  • administratie en kredietwaardigheid checks;
  • marketing activiteiten en marktonderzoek;
  • verzorgen van nieuwe product informatie en benaderen van potentiele klanten via Internet of telefoon;
  • verzorging analyse en presentatie van maandelijkse resultaten en rapportages voor Raad van Bestuur en senior management.

2000-2003 Pharmacie, Oss, Management assistente International Sales & Marketing Departement

  • Organiseren en coördineren van internationale Sales-, Marketing & PR programma’s en congressen;
  • het beheren van het communicatie platform voor Organon’s verkoop maatschappijen in het buitenland (waaronder new products and channels to market, distributie van medicijnen en leveringsschema’s);
  • assisteren in internationale (en nationale) Marketing campagnes voor nieuwe projecten (waaronder drogisterijen en supermarkten) & key accounts
  • participeren in de start en ontwikkeling van Organon’s Intranet wereldwijd waaronder het management en de administratie en het beheer van deze database;
  • verrichten van administratieve, back office en secretariële werkzaamheden voor de afdeling;
  • verzorgen van de dagelijkse management informatie;
  • agendabeheer;
  • verzorgen van de correspondentie;
  • maken van presentaties;
  • plannen, organiseren en notuleren van Bestuurs en Management vergaderingen;
  • verzorgen van de administratie en het beheer van de lease auto contracten voor het executive management en directeuren;
  • verzorgen van de introductie, training en begeleiding programma’s van nieuwe medewerkers.

1996-2000 Handelsmaatschappij, Mexico City/Mexico, Sales & marketing assistent

  • Coördineren van alle ondersteunende activiteiten voor de marketing-, PR (pers, radio/TV) en promotie campagnes;
  • verzorgen van alle winkels en out door decoratie;
  • participeren in internationale marketing en verkoop ondersteunende projecten en participatie in opstart projecten in nieuwe markten;
  • coördineren van alle corporate communicatie en PR activiteiten naar pers, leveranciers en overheid instanties voor de Raad van Bestuur;
  • klanten kaart en loyalty card programma’s (Customer card & Gold Card) en activiteiten;
  • verrichten van diverse administratieve en secretariële activiteiten voor de Raad van Bestuur;
  • back office support;
  • verzorgen van de maandelijkse sales en management reportages naar het Hoofdkantoor in New York, USA en Düsseldorf/Duitsland

1991-1995 Handelsmaatschappij, Caracas/Venezuela, secretaresse Raad van Bestuur/management assistent

  • Onderhouden van contacten met zaken relaties en overheid instellingen;
  • zelfstandig afhandelen van de daaruit vloeiende verantwoordelijkheden, afspraken en correspondentie;
  • coördineren en managen van alle “grand opening activiteiten” voor alle nieuwe winkels;
  • verzorgen van de administratie en beheren van de dagelijkse verkoop lijsten;
  • business informatie en de maandelijkse verkoop rapportages naar het Hoofdkantoor in Utrecht;
  • agendabeheer;
  • optreden als gastvrouw.

1989-1991 Marketing company, Miami/USA, management assistent Vice President, manager Credit Department

  • Verantwoordelijk voor de Backoffice;
  • assisteren van het Executive Management in verkoop en marketing werkzaamheden;
  • verrichten van direct- en telemarketing activiteiten;
  • supervisie over de Credit Department;
  • crediteuren beheer;
  • onderhouden van contacten met alle grote zaken relaties (groothandel) in Zuid Amerika waaronder export, leveringsschema’s en -tijden, goederenstromen en opslag, prijs en marketing research (waaronder prijs positionering onderzoeken).

1986-1989 Handelsmaatschappij, Fort Lauderdale/USA, Asisstant Vice President

  • Key account beheer;
  • verrichten van secretariële werkzaamheden waaronder import and export procedures;
  • verzorgen van de payroll administratie.

1983-1986, Architectenbureau, Caracas/Venezuela

  • Verrichten van alle secretariële en back office activiteiten;
  • organiseren van alle showroom miniatuur modellen van alle Verkoop properties;
  • project assistentie bij Directeuren en Management.

 

INTERESSEN

Schrijven

Bent u geïnteresseerd in deze kandidate? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op.