Secretaresse / Vastgoedadviseur uit Den Bosch

PA Online stelt graag aan u voor: Onze Secretaresse / Vastgoedadviseur uit Den Bosch

Onze Secretaresse / Vastgoedadviseur uit Den Bosch is circa 12 jaar werkzaam geweest als management assistente bij een rentmeesterkantoor in Vught. Zij had daar de leiding over het secretariaat. Haar functie is uitgegroeid naar vastgoedmanager.

Onze Secretaresse / Vastgoedadviseur uit Den Bosch is een gedreven persoonlijkheid met leidinggevende capaciteiten, optimistisch, ambitieus en representatief. Haar organisatievermogen is gestructureerd wat blijkt uit haar laatste project. Zij had de leiding over een bouwteam, waarbij een oude monumentale villa moest worden verbouwd tot een restaurant, galerie en winkel. Dit alles uiteraard onder tijdsdruk.

Aangezien zij een behoorlijke dosis werkervaring heeft, denkt zij uitermate geschikt te zijn voor de gevraagde functie. Haar ervaring ligt voornamelijk in de vastgoedbranche. Zij heeft altijd in een kleine organisatie gewerkt waardoor zij te maken kreeg met alle facetten van het bedrijf.

Veel afwisseling in de werkzaamheden spreekt haar bijzonder aan. Onze Secretaresse / Vastgoedadviseur houdt ontzettend van diepgang in haar werkzaamheden en is gevoelig voor het product waarmee zij werkt.

Sinds 1 november 2009 heeft zij haar functie als vastgoedmanager moeten beëindigen wegens economische omstandigheden. Onze Secretaresse / Vastgoedadviseur uit Den Bosch adviseerde particuliere beleggers bij de aankoop van onbebouwd onroerend goed. Vanuit een zelfstandige kantoorunit maar onder de ”vleugels van” werkte zij samen met een secretaresse en verwierf zowel bebouwd als onbebouwd onroerende goederen. Zij had contact met Provincie en Gemeenten, bestudeerde bestemmingsplannen en structuurvisies met betrekking tot de toekomstvisie richting de gronden die zij verwierf, onderhield contacten met het notariaat, legde contacten met makelaars en particuliere eigenaren van gronden. Al deze correspondentie werd door haar gevoerd of in opdracht van haar uitgevoerd.

In augustus 2011 werd zij gevraagd voor een tijdelijke functie bij de Woningcorporatie in Vught. Zij zou ondersteunend gaan werken voor het project “kopen naar wens”. De Corporatie had 600 woningen toegevoegd aan de woningmarkt en  verwachtte een enorme respons. Helaas is zij wegens tegenvallend resultaat weer beschikbaar gekomen op de arbeidsmarkt.

Momenteel is onze Secretaresse / Vastgoedadviseur werkzaam als trainee teamleidster in ‘s-Hertogenbosch. In deze functie is zij verantwoordelijk voor het stimuleren van call center agents en waarborgt de kwaliteit van de gesprekken die zij voeren.

Onze Secretaresse / Vastgoedadviseur inspireert en motiveert graag andere mensen om het beste uit zichzelf te halen en wordt ook graag door anderen geïnspireerd en gemotiveerd om te excelleren. Karin gaat contentieus, resultaat- en doelgericht te werk en weet daarbij de juiste prioriteiten te stellen. Door haar ruime ervaring is zij gewend om flexibel, zelfstandig, inventief, creatief en besluitvaardig op te treden. Onze Secretaresse / Vastgoedadviseur is een ervaren ‘planner’ en een uitermate harde werkster. Bovendien is zij secuur en discreet en heeft een goed gevoel voor humor.

Zij heeft een opzegtermijn van 1 maand.

OPLEIDING

1978-1979 H.A.V.O. aan  Ds. Pierson college te ’s-Hertogenbosch, diploma: ja

1976-1977 Instituut Schoevers Secretaresse opleiding te Tilburg, diploma: ja

1972-1976 M.A.V.O. aan Angelus Mavo te ’s-Hertogenbosch, diploma: ja

CURSUSSEN

2000-2002 Studiecentrum Opleidingen Makelaardij (SOM) Nieuwegein, Module: Nederlands + privaatrecht

1995 Instituut Schoevers Tilburg cursus MS Word, certificaat: ja Module: Nederlands

1994-1995 Makelaars Opleiding Onroerende Goederen Eindhoven

TALENKENNIS

Nederlands Uitstekend in woord en geschrift
Engels goed in woord en geschrift
COMPUTER VAARDIGHEDEN

  • Word
  • Excel
  • PowerPoint
  • Outlook
  • Internet
  • Lotus Notes
  • Tevens bekend met moderne social media applicaties zoals: LinkedIn, Facebook en Twitter.

WERKERVARING

2012-heden Contact Centers, ‘s-Hertogenbosch, Trainee Teamleidster

  • Stimuleren en waarborgen van de kwaliteit van de gesprekken
    Voeren van voortgangsgesprekken met call center agents
  • Coachen van medewerkers Contact Center
  • Ondersteunen van de Supervisor op administratief gebied
  • Bewaken van de resultaten
  • Bellen op projecten

2009-heden Handelsmaatschappij, ’s-Hertogenbosch, PA/Management assistent

  • Opzetten van secretariaat
  • Correspondentie
  • Genereren van New Business
  • Bezoeken van klanten en events
  • Archiveren
  • Mede bepalen over beleidsvoering
  • Agendabeheer

2005-2009 Grond verkoopkantoor, Vught,  Hoofd Secretariaat

  • Leiden van een zelfstandige kantoorunit
  • Verwerven van grondposities (geheel Nederland) ten behoeve van particuliere beleggers
  • Advisering Internationaal voor verwerving onroerend goed
  • Contact leggen + onderhouden makelaars, notarissen
  • Opdrachtverstrekking t.b.v. milieukundig onderzoek
  • Opstellen van koopovereenkomsten
  • Verantwoording over de resultaten
  • Voeren van correspondentie
  • Opstellen van advertentieteksten + plaatsen
  • Verantwoording aanname personeel
  • Verantwoording registratie ziekte/verlofdagen
  • Voeren van sollicitatie- en functioneringsgesprekken

2005-2006 Projectontwikkeling, Helmond,  Vastgoedadviseur

  • Aanbrengen van (her)ontwikkelingslocaties
  • Verhuur van woningen
  • Rechercheren van locaties, rapporteren betreffende bevindingen  kadastraal onderzoeken, bestemming technisch onderzoek

2003-2005 Handelsmaatschappij, ‘s-Hertogenbosch, Office Manager

  • Managen en secretarieel ondersteunen van het gehele kantoor
    Eindverantwoordelijk voor alle uitgaande correspondentie
  • Voorraadbeheer kantoorartikelen, drukwerk etc.
  • Aanspreekpunt voor alle voorkomende interne aangelegenheden (pandzaken, beveiliging, schoonmaak)
  • Secretariële ondersteuning directie
  • Verzorgen van correspondentie en offertes
  • Agendabeheer ten behoeve directie- en accountmanagers
  • Ontvangen van bezoekers
  • Boeken zakenreizen
  • Beheer documentatievoorziening
  • Opmaken contracten- en service-overeenkomsten
  • Notuleren

2002-2003 Makelaars, Eindhoven, Vastgoedadviseur

  • Verkoop van woningen in een nieuwbouwproject te Eindhoven
  • Verkoop van bestaande woningen
  • Verwerving van hypotheken
  • Verkoop van een nieuwbouwproject
  • Verkoop van bestaande bouw
  • Voeren van verkoopgesprekken met kandidaat kopers
  • Opstellen van (concept) koop-aannemingsovereenkomsten
  • Onderhouden van contact met projectontwikkelaars en notaris
  • Onderhandeling  t.a.v. verkoop
  • Taxeren van woningen
  • Opstellen van taxatierapporten t.b.v. hypotheek en verzekeringen
  • Voeren van correspondentie

2000-2001 Vastgoed verkoopkantoor, te Vught, Vastgoedadviseur

  • Aan- en verkoop van onroerende zaken
  • Beheren in collegiaal overleg van commercieel onroerende zaken
  • Het werken in teamverband aan studies met bijbehorende beamer- presentaties in het kader van verwerving (he)rontwikkelingslocaties
  • Correspondentie
  • Administratie
  • Contact met notariaat

1996-1999 Rentmeesters kantoor, te Vught, Office Manager/Hoofd secretariaat

  • Managen en secretarieel ondersteunen van het gehele bedrijvencentrum
  • Kantoormanagement
  • Administratie
  • Personeelsbeleid
  • Secretariële verantwoordelijkheid

Bent u geïnteresseerd in deze kandidate? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op.