Onze Project Assistente (PMO) uit Haarlem

PA Online stelt u graag voor aan: Onze Project Assistente uit Haarlem

Onze Project Assistente uit Haarlem heeft ervaring opgedaan in verschillende functies in profit als not-for profit organisaties, waarvan veertien jaar in managementondersteunende functies.

Zij is specifiek op zoek naar een functie als projectondersteuner. Onze Project Assistente uit Haarlem bezit daadkracht en is doelgericht. Zij verzet veel werk in korte tijd en heeft snel inzicht in complexe situaties. Onze Project Assistente uit Haarlem hecht veel belang aan professionaliteit, kwaliteit, collegialiteit, klantgerichtheid en ontwikkeling.

Ervaring op het gebied van projecten:

  • Opstellen projectplan voor de bedrijfsverhuizing
  • Opstellen projectvoorstel migratie documentendatabank
  • Lid van audit team
  • Secretariële ondersteuning van het project nieuwbouw
  • Lid van de werkgroep restauratieve voorzieningen van het project nieuwbouw  Rol: vakinhoudelijke inbreng, zoals routing, opstelling keuken(apparatuur), keuze vast meubilair en afwerkmaterialen.
  • Inrichten hostel tot tijdelijke noodopvang asielzoekers. De herberg heeft een winterseizoen dienst gedaan als asielzoekersopvang, als dependance van AZC Veenendaal. Onder begeleiding van het AZC: voorbereiden van de accommodatie voor opvang, organisatie dagindeling, maaltijdverzorging, zakgelduitdeling en organisatie sociale activiteiten.
  • Organiseren van een interne verhuizing van een afdeling (Siemens Nederland)

Algemene ervaring en vaardigheden:

  • Organiseren van bijeenkomsten (locatie, uitnodigingen, contact met sprekers, etc.)
  • Beleggen van (projectteam)vergaderingen
  • Notuleren van (project)vergaderingen
  • Voortgangsadministratie van kleine projecten
  • Cursus- en ledenadministratie (inschrijven, correspondentie, facturering)
  • Correspondentie
  • Coördineren, structureren, organiseren, plannen
  • Bewaken voortgang
  • Up to date houden website
  • Redigeren van teksten
  • Zowel in teamverband als zelfstandig kunnen werken
  • Nauwkeurig en met oog voor details werken

Onze Project Assistente uit Haarlem wil graag aan de slag als Project Assistant / PMO-er, fulltime. Zij heeft een opzegtermijn van één maand.

OPLEIDING

  • 2011-2012 Project management
  • 2011 MS Project 2010
  • 2011 PRINCE2 Foundation
  • 1997-1998 Opleiding Secretaresse Centrum Vakopleiding Haaglanden
  • 1992-1993 1-jarige post HBO-opleiding Bedrijfskunde, Deelcertificaat
  • 1984-1988 Toegepaste Huishoudwetenschappen (huidige naam: Facilitair Management)
  • 1978-1984 Atheneum

Workshops & trainingen

  • 2009 Morele dilemma’s Geven en ontvangen van feedback Nieuwe spelling
  • 2008 Secretaresse in een veranderende omgeving
  • 2007 De secretaresse/assistente bij P&O
  • 2007 Onderhandelen 2007 NLP en het werk(t) 2006 Dialogika (communicatie)

TALENKENNIS  

Lezen    Schrijven     Spreken

  • Engels   Goed    Goed            Goed
  • Duits     Goed     Redelijk        Redelijk
  • Frans    Redelijk Matig            Matig

COMPUTERVAARDIGHEDEN

  • MS Office: Word, Excel, Access, Outlook, PowerPoint, Project
  •  Exact-Synergy, P-portal (personeelsinformatiesystemen)

WERKERVARING

2009-heden Managementassistente / Directiesecretaresse, Justitiële instelling in Amsterdam

Taken:

  • Projectondersteuning (zie inleiding)
  • Agendabeheer
  • organiseren vergaderingen, trainingen en (medewerkers)bijeenkomsten
  • notuleren (bestuurs)vergaderingen
  • ondersteuning bestuurssecretaris
  • documentbeheer
  • houden van audit interviews
  • en overige secretariële werkzaamheden.

Verantwoordelijkheden: Verbeteringen aanbrengen in werkprocessen, prioriteiten stellen, werk van anderen organiseren, tijdig en correct signaleren.

2005-2009 Medewerker Personeel en Organisatie en Secretaresse, Consultancy

Taken:

  • Ondersteuning van de consultants
  • voortgangsadministratie van projecten
  • personeelsadministratie
  • secretariaatswerkzaamheden
  • plannen van bijeenkomsten
  • redigeren van teksten
  • maken van PowerPoint presentaties.

Poolcoördinator secretaresses, waarbij ik het centrale aanspreekpunt was, bijeenkomsten organiseerde en de voorzittersrol had; intermediair MT-secretaresses.

Verantwoordelijkheden: Verbeteringen aanbrengen in werkprocessen.

2001-2005 Office manager, Werkgeversvereniging

Verantwoordelijkheden en taken:

  • Het opzetten van het secretariaat van een nieuwe vereniging, ledenadministratie, notuleren van bestuursvergaderingen, beheer content website, factuurcontrole, organisatie van bijeenkomsten, medevoeren van sollicitatiegesprekken.
  • Organisatie van congressen, bijeenkomsten en trainingen.

2000-2001 Assistent programmamanager, Management Centrum

Verantwoordelijkheden en taken:

  • Administratieve organisatie van cursussen, secretariaat van programmamanagers, inwerken van nieuwe collega’s.
  • Administratieve ondersteuning van cursussen, inclusief facturering.

1999 Office manager, Apothekersvereniging

Verantwoordelijkheden en taken:

  • Directiesecretariaat
  • Receptiewerkzaamheden
  • Personeelsadministratie
  • Gebouwbeheer
  • Inkoop.

1998 Secretaresse, Bekende handelsfirma (via uitzendbureau Vedior)  Verantwoordelijkheden en taken:

  • o.a. correspondentie in Nederlands en Duits
  • coördinatie interne verhuizing van de afdeling.

1998-1997 Horeca en Facilitaire functies als Hoofd Huishouding  en Bedrijfsleider bij verschillende instellingen en horecagelegenheden

  • Inrichten hostel tot tijdelijke noodopvang asielzoekers. De herberg heeft een winterseizoen dienst gedaan als asielzoekersopvang, als dependance van AZC Veenendaal. Onder begeleiding van het AZC: voorbereiden van de accommodatie voor opvang, organisatie dagindeling, maaltijdverzorging, zakgelduitdeling en organisatie sociale activiteiten.
  • Lid van de werkgroep Housekeeping Vakinhoudelijke inbreng ten behoeve van het professionaliseren en standaardiseren van de schoonmaak

HOBBY’S & ACTIVITEITEN

  • bestuurslid van een secretaressenetwerk, een landelijke vereniging voor en door secretaresses. Verantwoordelijkheden en taken: penningmeester, ledenadministratie, promotie, algemene bestuurswerkzaamheden (2005-2010)
  • hondenverzorgster in een dierentehuis (2005-heden)
  • secretaris Vereniging van Eigenaren (2000-2004)

DIVERSEN

In bezit van rijbewijs B en auto

Bent u geïnteresseerd in deze kandidate? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op.