Directiesecretaresse uit Muiderberg met een lange en brede werkervaring

 PA Online stelt graag aan u voor: onze Directiesecretaresse uit Muiderberg 

Deze Personal Assistant is een representatieve, doorgewinterde en loyale Directiesecretaresse / PA met een hele brede werkervaring. Zij is een echte aanpakster en regelaar; communicatief sterk, een netwerker, neemt graag initiatieven, is zeer anticiperend en houdt ervan een kantoor te (her)structureren. Zij weet haar prioriteiten te stellen, ook wanneer deze constant veranderen. Daar heeft ze bijzonder veel ervaring mee. Bovendien is zij zeer dienstverlenend en een echte gastvrouw.

Zij heeft als het ware ‘voelsprieten’ waarmee zij signalen opvangt en aan de hand daarvan direct actie kan (laten) ondernemen, die zowel de sfeer als het bedrijf ten goede komt. Zij is een echte schakel tussen haar Directeur en team c.q. personeel. Zij heeft een groot doorzettingsvermogen, werkt snel en accuraat, denkt mee en anticipeert, redigeert teksten, is enthousiast en zorgt voor een efficiënte agenda. In haar eigen woorden: “Fijn als iemand gestroomlijnde dagen heeft”. Voorts stelt zij prioriteiten, zorgt voor een goed contact met interne en externe relaties, teneinde dit netwerk te kunnen gebruiken om haar zaken geregeld te krijgen.

OPLEIDING & CERTIFICATEN
1973 – 1978                  M.A.V.O.
1978 –  1980                  H.A.V.O.

1998                             Word voor Windows
1998                             Excel voor Windows
2000                             PowerPoint voor Windows
2001                             Management Assistente
2002                             Business and social English (International Language Centre in Waalwijk)
2004                             Correct Nederlands nieuwe spelling
2008                             Self Management Leadership (Oxford Leadership Academy o.l.v. Tex Gunning)
2009                             Situationeel leidinggeven (Nederlandse sales academie)

TALENKENNIS
Nederlands zeer goed
Engels        goed
Duits           redelijk

COMPUTERVAARDIGHEDEN
Word, Excel, PowerPoint, Outlook

WERKERVARING   
2004-2011
Grote uitzendorganisatie
Directiesecretaresse
Het zelfstandig beheren van het directiesecretariaat.
Diverse ondersteunende taken voor de CIO (Board Member) en de Director Group Business Risk and Audit, bezoek ontvangen, telefoon beantwoorden, efficiënt  beheer van de agenda´s, voorbereiden van gemaakte afspraken door het verzamelen van de benodigde stukken, beheren van het archief. Afhandelen inkomende en uitgaande correspondentie en opvolging hiervan. Zorgdragend voor de adequate organisatie van wekelijkse en maandelijkse team-overleggen, actielijsten maken en de follow up bewaken.
Rapportages verzamelen vanuit het binnen- en buitenland, coördineren en na goedkeuring versturen aan de Raad van Bestuur.
Verzorgen van de corporate housekeeping.
Opzetten van wekelijkse en ad hoc internationale conference calls. Organisatie van internationale meetings ook in het buitenland. Coördineren diverse projecten, onderhouden van de contacten met de werkmaatschappijen in meer dan 50 landen. Organisatie, een keer per jaar, van de international IT conference. Planning buitenland bezoeken en de volledige reisorganisatie daarvan, ook voor de twee bijbehorende teams.
Stellen van prioriteiten met betrekking tot de verschillende onderwerpen en werkzaamheden. Behouden van het totaaloverzicht en het signaleren van mogelijke knelpunten in een vroegtijdig stadium, ook internationaal. Ik ben het eerste aanspreekpunt voor alle relaties van de directeur, waardoor ik zijn baken ben voor wat betreft de dagelijkse kantoorpraktijk, denk met hem mee, ben hem bij voorkeur altijd een stap voor en stroomlijn zijn dagen. Tijdens de veelvuldige buitenlandbezoeken van deze directie bewaak ik het fort en sta hierbij stevig in mijn schoenen.

Directiesecretaresse
Het zelfstandig opzetten en beheren van het directiesecretariaat waarbij leidinggevend aan één secretaresse. Diverse ondersteunende taken voor de algemeen directeur, bezoek ontvangen, telefoon beantwoorden, beheer van de agenda, afhandelen inkomende en uitgaande correspondentie. Zorgdragend voor de adequate organisatie van wekelijkse en maandelijkse directie-overleggen en business reviews, deze notuleren en de follow up bewaken, coördinatie kortlopende projecten, onderhouden van de contacten met de 18 werkmaatschappijen en fungeren als schakel naar de Raad van Bestuur. Organisatie, één keer per kwartaal, van een bijeenkomst voor alle Managing Directors en Managers van de werkmaatschappijen, reserveren vliegreizen, hotels, beheren van de archivering.

Directiesecretaresse
Het zelfstandig beheren van het directiesecretariaat in deze organisatie met 500 medewerkers. Diverse ondersteunende taken voor de algemeen directeur, bezoek ontvangen, telefoon beantwoorden, beheer van de agenda, afhandelen inkomende en uitgaande correspondentie. Zorgdragen voor de adequate organisatie van twee wekelijkse Management Team bijeenkomsten en vele andere bijeenkomsten, den notuleren en de follow-up bewaken, coördineren van kortlopende projecten, onderhouden van de contacten met de Poolse vestiging, reserveren van vliegreizen en hotels en het beheer van het archief.

2000-2003
Auteursrechten organisatie
Directiesecretaresse
Het zelfstandig beheren van het directie secretariaat van de afdeling Back Office met 150 medewerkers, diverse ondersteunende taken voor de directeur, bezoek ontvangen, telefoon beantwoorden, beheer van agenda directeur, afhandelen inkomende + uitgaande correspondentie, diverse ondersteunende taken voor 5 managers, notuleren, archivering, hotel + vlieg reserveringen, coördinatie van kortlopende projecten, kerstpakketten.

1995-2000
Binnenafbouw organisatie
Secretaresse voor 6 medewerkers + de algemeen directeur
Beantwoorden van de telefoon, ontvangen van bezoek, afhandelen inkomende en uitgaande correspondentie, het bijhouden van de agenda van de medewerkers en de directeur, het uitwerken en filen van offertes, correspondentie en vergaderverslagen, volledige facturering, relatiebeheer, beheer Wet Keten Aansprakelijk gegevens, audit + ondersteuning Iso certificering, aanvragen + verzenden documentatie, afhandelen/bijhouden van: fax, kopieerapparaat. Frankering, drukwerk, kantoorbenodigdheden, vakantiedagen, reserveringen hotels, adressenbestand, verzorgen PR i.s.m. directeur, organiseren + begeleiden van bezoeken vanuit het buitenland, relatiegeschenken, kerstkaarten/pakketten, organiseren personeelsuitstapjes.

1990-1994
Volkswagen Audi Dealer
Administratief medewerkster
Het beheren van de gehele autoverhuur inclusief boekhouding, relatiebeheer, het selecteren van doelgroepen deze aanschrijven en  telefonische opvolging, het organiseren van verkoopacties, telefoon beantwoorden.

1989-1990
Touroperator
Standplaatshostess in Oostenrijk
Gelijk aan 1988/1989

1989
Touroperator
Standplaatshostess in Kroatië
Gelijk aan 1988 + gedeeltelijke beddeninkoop in de diverse hotels + begeleiding van eerstejaars hostess.

1988-1989
Touroperator
Standplaatshostess in Oostenrijk
Ontvangen + begeleiden van gasten uit Nederland in meerdere hotels en meerdere plaatsen, zelfstandig excursies organiseren, verkopen en begeleiden.

1988
Touroperator
Standplaatshostess in Kroatië
Ontvangen + begeleiden van gasten uit 8 landen in meerdere hotels en appartement complexen in meerdere plaatsen, excursie verkoop, bevestiging kamerboekingen, vliegveld transfers boeken en checken.

1986-1988
Farmaceutische importeur
Administratief medewerkster.
Telefoon beantwoorden, ontvangen van gasten, telefonische en schriftelijke orderaanname + verwerking in computer, dagrapporten buitendienst controleren + verwerken.

1984-1986
Accountantskantoor
Administratief medewerkster
Telefoon beantwoorden, Uitwerken van jaarrapporten, boekhoudingen coderen en invoeren in de computer, loonadministraties invoeren in computer.

1981-1983
Volkswagen Audi Dealer
Administratief medewerkster
Telefoon beantwoorden, orderadministratie, voorbereiding aflevering auto’s, facturering.

PERSOONSKENMERKEN
Stressbestendig, goede contactuele eigenschappen, representatief, gewend zelfstandig te werken, oplossingsgericht.
In haar eigen woorden: “Ik ben een doorgewinterde directiesecretaresse die haar directeur volledig kan ondersteunen, ben wars van snobisme, sta met beide benen op de grond en heb er veel plezier in om door hard te werken een bijdrage te leveren aan de groei en het succes van het bedrijf.”

HOBBY’S EN INTERESSES
Sport:   squash, paardrijden en golf.
Hobby: lezen, tekenen/schilderen en tuinieren.

Salaris: € 3.800 bruto per maand.
Detacheringstarief: € 47,17 per uur, excl. BTW, excl. reiskostenvergoeding, excl. eventuele parkeerkosten.
Heeft u interesse in dit C.V.? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op.