PA / PMO uit Utrecht

PA Online stelt graag aan u voor: Onze PA / PMO uit Utrecht

Onze PA / PMO uit Utrecht is een zeer professionele, loyale, ervaren en representatieve personal assistant / PMO’er met een gezonde dosis ambitie. Zij is zeer proactief, daadkrachtig en gedreven. Zij heeft veel doorzettingsvermogen en staat open voor feedback. Zij is altijd bereid de extra stap te nemen. Zij is zeer stressbestendig en heeft een hoog werktempo. Zij is zeer ‘hands on’. Zij is zich bewust van haar verantwoordelijkheden en neemt deze te allen tijde serieus. Zij is precies in haar werkzaamheden en pakt zaken snel op. Zij is besluitvaardig en weet mensen op natuurlijke wijze met zich mee te krijgen. Onze PA / PMO uit Utrecht denkt mee en vooruit, signaleert en anticipeert. Tevens bezit zij een prettige persoonlijkheid en is zij in het bezit van een gezonde dosis humor.

Zij heeft het vermogen zich snel aan te passen aan nieuwe situaties en daar waar het nodig is de nodige initiatieven te nemen. Zij kan op heldere en tactische wijze communiceren met alle mogelijke contactpersonen, van diverse geledingen. Zij heeft goede omgangsvormen, is flexibel, betrokken en discreet. Zij is in staat het overzicht te houden in een continu wijzigende en bijzonder hectische omgeving. Improviseren is een tweede natuur en zij is absoluut stressbestendig. Zij is tactvol, begripvol en integer. Bovendien heeft zij een dienstverlenende instelling. Zij kan goed prioriteiten stellen en toont initiatief. Door haar brede werkervaring is zij gewend om zich snel in te leven in welke branche dan ook. Tevens is zij gewend om het management intensief te ondersteunen.

Onze PA / PMO uit Utrecht denkt oplossingsgericht en is organisatorisch sterk. Zij heeft oog voor wat er speelt binnen een organisatie. Zij beheerst zowel de Nederlandse- als de Engelse taal uitstekend. Zij beheerst alle gangbare computerprogramma’s en leert snel omgaan met eventueel nieuwe, of haar niet bekende programma’s. Zij komt met goede plannen en ontzorgt. Zij voert haar werk met veel passie en enthousiasme uit.

Zij heeft de afgelopen jaren zeer succesvol als Freelancer gewerkt. Ze heeft in deze jaren veel ervaring opgebouwd op hoog niveau bij top opdrachtgevers. Al haar opdrachten kwamen voort uit haar netwerk. Zij is dan ook een echte netwerker, een verbinder. De reden dat ze graag weer in vaste dienst wil is dat ze haar vaste collega’s mist. Ze wil weer graag ergens bij horen. Ze voelt zich snel thuis in een nieuwe omgeving en bindt zich gemakkelijk. Zij heeft meer dan uitstekende referenties. Zij heeft een opzegtermijn van 1 maand.

OPLEIDING

2010    PRINCE2 Foundation (ICM Opleidingen en Trainingen)
2002-2003  Management Assistente bij ISBW 1996-1998  Directiesecretaresse bij Schoevers
1994-1996  Secretaresse bij Schoevers
1989-1994  HAVO College Blaukapel te Utrecht

CURSUSSEN

2012  Intensief Kunstgeschiedenis aan de Vrije Universiteit te Amsterdam 2012  Training Uitspraken schrijven voor SKA (Klachtencommissie)
2009-2010  Schrijven in de juiste stijl (Boertiengroep)
2007  Effectief Communiceren Vitae Nederland B.V.
2006  Basis Leidinggeven Vitae Nederland B.V.
2003  ‘Manage the Manager’ bij ISBW

TALENKENNIS

Nederlands  uitstekend in woord en geschrift
Engels  uitstekend in woord en geschrift

COMPUTERVAARDIGHEDEN

Word   Excel  PowerPoint  Outlook  SAP  HummingBird  Share Point

WERKERVARING

2012-heden    Energie, Programma Ondersteuner iNMM Implementatie Nieuwe Marktmodel, Interim opdracht

  • Het integreren van complexe groepsplanningen, met diverse afhankelijkheden.
  • Het samenstellen van deelrapportages tot een integrale programmarapportage
  • Het opzetten, integreren en bijhouden van risico en issuelogs op programmaniveau.
  • Opzetten en bijhouden van de financiële administratie (oa t.b.v. de rapportages)
  • Opzetten en beheren van de urenregistratie
  • Beheer van programmadocumentatie
  • Voorbereiden en notuleren van het programmaoverleg (verzamelen van agendapunten, attenderen op aandacht behoevende zaken, verspreiden van agenda en van te bespreken stukken, uitwerken van vergaderverslagen, bijhouden van c.q. opvolging geven aan actiepunten)
  • Verzorgen van programmacommunicatie naar 80 marktpartijen.

Handelsmaatschappij, Directiesecretaresse, Interim opdracht

  • Volledige ondersteuning Directeur Business Unit Staffing
  • Volledige ondersteuning Directeur Business Development

Non profit, Beleidsmedewerker Kwaliteitszorg, Interim opdracht

  • Gevraagd en ongevraagd adviseren van de directie en het management met betrekking tot de ontwikkeling en uitvoering van het kwaliteitsbeleid.
  • Uitvoeren van onderzoek en analyses over het verbeteren van de kwaliteit van de zorgverlening en bedrijfsvoering.
  • Vertalen van het kwaliteitsbeleid naar procedures, richtlijnen en instructies.
  • Opzetten, uitvoeren en onderhouden van het kwaliteitsbeleid op de werkeenheden.
  • Signaleren en indien nodig oppakken van ontwikkelingen op het vakgebied.
  • Deelnemen aan in- en externe activiteiten, commissies, werkgroepen, projectgroepen.

2011   Arbo-bedrijf, Personal Assistant CEO/Voorzitter Raad van Bestuur, Interim opdracht

  • In een leuk team van vier secretaresses, 1 voor ieder RvB lid heb ik met veel plezier gewerkt!
  • Mijn voornaamste taak was het ondersteunen van de CEO in de breedste zin van het woord.

Ministerie, Projectsecretaris, Interim opdracht

  • Stakeholder en Issuedossiers aanleggen/bijhouden in HummingBird (HB)
  • Omgevingskalender maken/bijhouden
  • Belangenmatrices maken/bijhouden.
  • Veel werken met Humming Bird (HB)
  • Afdelingsvergaderingen organiseren en notuleren
  • Ondersteuning van de omgevingsmanager bij diverse taken
  • Organiseren en faciliteren van de Informatiebijeenkomsten door het land over het participatieproces.
  • Diversen taken om het project te ondersteunen.

2010   Head Office van internationale maatschappij in Hoofddorp, PMO Project Assistant IT Mail Carve Out Interim opdracht

  • Ondersteuning project Mail Carve Out

2009-2010   Verzekeraar/Bank, Personal Assistant and Assistant to the Board, Interim opdracht

  • Ondersteuning van de Directeur Bank en de Board

2009   Ziekenhuis Nieuwegein, Secretaresse P&O, Interim opdracht

  • Ondersteuning Hoofd P&O

2008-2009   Dienstverlener in Arbeidsmarktvraagstukken, Medewerker Bestuursdesk, Interim opdracht

  • De medewerkers van de Bestuursdesk voeren de secretariaten van de  CAO’s van de branches Kinderopvang, Jeugdzorg en Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening.

2008   Beursbedrijf, Executive Assistant Director Legal & Regulations, Interim opdracht

  • Volledige ondersteuning van de Director Legal & Regulations

Internationaal handelsbedrijf, Executive Assistant Director Transplant Business Unit Europe, Interim opdracht

  • Volledige ondersteuning van de Director Transplant Business Unit Europe (afkomstig uit Zwitserland).

Internationaal handelsbedrijf, Executive Assistant Director Sales Department, Interim opdracht

  • Volledige ondersteuning van de Director Sales Department.

2006-2007   Consultancy, Executive Assistant, Interim opdracht

  • Volledige ondersteuning van twee Partners en Managing Directors.

2006   toezichthouder, Management Assistant Afdeling: Kwaliteit en Advies, Interim opdracht

  • Ondersteuning Hoofd afdeling Kwaliteit en Advies
  • Diverse secretariële werkzaamheden.

1999-2006    Ziekenhuis, Afdelings Management Assistent Afdeling: Onderwijsinstituut Afdeling Studiezaken

  • Ambtelijk Secretaris diverse commissies
  • Coördinatie Hepatitis-B vaccinaties
  • Coördinatie Selectieprocedure Decentrale
  • Selectie SUMMA
  • Coördinatie Studiegids
  • Coördinatie registratie Eerstejaarsstudenten Geneeskunde

INTERESSEN

Golf Skiën Schaatsen Hardlopen

Bent u geïnteresseerd in deze kandidate? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op.