Personal Assistant NL E D F in Den Bosch

PA Online stelt u graag voor aan: onze PA NL E D F in Den Bosch

Onze PA NL E D F in Den Bosch is een professionele PA/Directie secretaresse met ruime internationale leidinggevende ervaring bij diverse bedrijven en een hoog vaardigheidsniveau in het gebruik van MS-Office. Zij is een representatieve, sociale dame, een fijne collega met een grote ‘hands on’ mentaliteit, flexibel, discreet en communicatief op diverse niveaus. Zij is tevens  gedreven, loyaal, toegewijd, zoekt altijd de efficiency op, anticipeert en is zeer dienstverlenend. Zij voert haar werk met veel passie en enthousiasme uit. Voorts is onze PA NL E D F in Den Bosch een stabiel persoon, stressbestendig en Integer.

Zij houdt van een zelfstandige functie. Voorts is zij proactief, denkt oplossingsgericht en is organisatorisch sterk. Onder hoge werkdruk zet zij haar beste prestaties neer. Zij is eerlijk en recht door zee, staat open voor kritiek en andermans mening, want zij is ervan overtuigd dat een goede communicatie de basis is voor het neerzetten van resultaten. Zij beheerst zowel de Nederlandse, Engelse, Duitse en Franse taal uitstekend. Onze PA NL E D F kan zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend functioneren en streeft ernaar hoge kwaliteit te leveren.

Onze PA NL E D F in Den Bosch heeft oog voor wat er speelt binnen een organisatie en is proactief. Zij weet wat er nodig is om MT leden optimaal te faciliteren. Zij is een ervaren ‘planner’ en een uitermate harde werkster. Bovendien is zij secuur, accuraat en discreet en heeft een goed gevoel voor humor.

Zij heeft zowel in vaste dienst als interim gewerkt. Zij heeft menig ‘zakelijk kijkje in de keuken’ gekregen, schakelt daarom snel, is snel van begrip en neemt deze uitgebreide werkervaring mee in haar nieuwe baan. De kracht van onze PA NL E D F ligt daarin om werkzaamheden met daadkracht, professionaliteit, flexibiliteit en nauwkeurigheid tot een succesvol einde uit te voeren. De baan van PA is haar op het lijf geschreven en sluit perfect aan bij haar kennis en ervaring.

Onze PA NL E D F in Den Bosch is per direct fulltime beschikbaar

OPLEIDING

  • 1975-1982  HAVO   Nederlands, Engels, Duits, Frans, economie en handelswetenschappen.   Diploma behaald
  • 1982-1983  Ecole Internationale d’Hôtesses Tunon (HBO) met de vakken: Nederlands, Frans, Engels, Spaans, toerisme, hotellerie, public relations, economie, algemeen recht en maatschappijleer.   Diploma behaald
  • 1992-1993  Instituut Scheidegger; secretaresse Nederlands (HBO).   Diploma behaald.
  • 1998-1999  Basiskennis boekhouden.   Diploma behaald
  • 2006-2007  HBO Communicatie management, AVANS Hogeschool te Breda. Propedeuse behaald
  • 2007-2008  NIMA B, Fontys Hogeschool Eindhoven  Diploma behaald
  • Heden  HBO bedrijfskunde via NHA, propedeuse behaald.

TALENKENNIS

  • Nederlands vloeiend
  • Engels  vloeiend
  • Duits   vloeiend
  • Frans   vloeiend

COMPUTER VAARDIGHEDEN

  • Word   : uitstekend
  • Excel  : uitstekend
  • PowerPoint : uitstekend
  • Outlook  : uitstekend
  • SAP  : uitstekend
  • CRM  : uitstekend
  • Exact  : uitstekend
  • Internet  : uitstekend
  • Lotus Notes : uitstekend

WERKERVARING, ZOWEL OP INTERIM BASIS ALS IN VASTE DIENST

2011-2012    Handelsmaatschappij in Zaltbommel Office Manager

  • verantwoordelijk voor aansturing Support & Finance medewerkers
  • verantwoordelijk voor project- en salarisadministratie.
  • Commerciële ondersteuning lopende projecten.
  • planning van consultancy trajecten, trainingen etc.
  • Reden vertrek: einde contract  en reorganisatie

2009-2011   Windenergie maatschappij in  Hilversum

  • Secretariële ondersteuning aan de CEO, VPT en Statutory director. De Statutair directeur is afkomstig van China en Engelstalig
  • verantwoordelijk voor de aansturing van het secretariaat en office management
  • het opstellen van een secretariaatshandboek en procedures m.b.t. organisatie backoffice.
  • Overige werkzaamheden bestaan o.a. uit het voorbereiden en organiseren van vergaderingen waaronder bijeenkomsten van de directie en het beheer van daaruit voortkomende actiepunten, content beheer website, reis arrangementen, organisatie events  etc.
  • Reden vertrek: einde contract en reorganisatie

2007-2009   Bank in Eindhoven en Utrecht Management assistant Director Marketing Consumers

  • plannen van de agenda
  • notuleren en organiseren  van vergaderingen
  • beheer van het mailverkeer en voorkomende actiepunten
  • reden vertrek: einde detacheringcontract. n.a.v. kredietcrisis

Handelsmaatschappij in Boxtel Directie secretaresse Managing director

  • aansturen van het secretariaat bestaande uit een bezetting van 1,7 fte
  • secretariële ondersteuning van de Managing Director en managers Sales, Finance, Inkoop en Operations
  • plannen van vergaderingen, beheer agenda’s
  • notuleren van vergaderingen
  • organiseren van reizen, vergaderlocaties en bedrijfsbezoeken
  • afsluiten van facilitaire contracten
  • verantwoordelijk voor correspondentie, mailverkeer
  • mede bewaken van de voortgang van diverse projecten
  • voorbereiden van management informatie
  • reden vertrek: einde jaarcontract

Bank Assurantiekantoor in ’s-Hertogenbosch Directiesecretaresse Algemeen Directeur

  • secretariële ondersteuning van de Algemeen Directeur
  • beheer agenda
  • voorbereiden van afspraken
  • organiseren en notuleren van vergaderingen
  • afhandelen mail en schriftelijke correspondentie
  • mede bewaken van de voortgang van diverse projecten
  • reden vertrek: verhuizing holding naar omgeving Rijswijk

2004-2007   Bank in Utrecht Directiesecretaresse

  • secretariële ondersteuning van de directeur
  • verzorgen van correspondentie
  • organiseren, voorbereiden en notuleren van bijeenkomsten
  • inplannen van de agenda
  •  het onderhouden van interne en externe contacten
  • het ondersteunen van de directeur bij het stellen van prioriteiten en het mede bewaken van de voortgang van de diverse projecten en uitvoeren van actiepunten
  • het samenstellen van een secretariaatshandboek en het maken van een voorstel met betrekking tot een gezamenlijk digitaal en papieren archief voor het complete directiesecretariaat bestaande uit 6 directiesecretaresses, werkzaam voor 8 directieleden
  • Reden vertrek: reorganisatie en persoonlijke omstandigheden

2001-2004    Energie maatschappij, afdeling Business to Business via UZB Management Assistant Managing Director Business to Business

  • secretariële ondersteuning zoals het inplannen van de agenda, organiseren en voorbereiden van bijeenkomsten, notuleren van bijeenkomsten, archivering
  • het onderhouden van contacten met interne en externe relaties
  • ondersteuning bij het verzamelen van gegevens en het opstellen van rapportages/overzichten omtrent beoordeling en voortgang van projecten
  • optreden als eerste aanspreekpunt bij afwezigheid van managementteamleden en divisieteamleden
  • organiseren van de verhuizing van ’s-Hertogenbosch naar Waalwijk
  • aansturen secretariaat bestaande uit een bezetting van 1,5 fte
  • Reden vertrek: einde uitzendcontract

Exploitatiemaatschappij in Rosmalen, via UZB Management Assistant Divisiedirecteur

  • verzorgen van inkomende en uitgaande correspondentie
  • voorbereidende werkzaamheden t.b.v. van projecten van de directie
  • verzamelen en verwerken van informatie tot analyse gereed materiaal t.b.v. analyses door de divisiedirecteur
  • bewaken van bedrijfsprocedures en van een tijdige opvolging van acties en activiteiten i.s.m. dochterbedrijven en andere interne en externe instanties
  • Reden vertrek: reorganisatie

Handelsmaatschappij in medische apparaten in Oss Management Assistent Key Account Manager

  • verzorgen van de communicatie tussen de Accountmanagers, Key Account Manager, de Accounts en de diverse divisie’s
  • administratieve rapportage AM’s
  • opstellen van raamovereenkomsten en overall contracten
  • correspondentie afhandelen
  • uitwerken accountanalyse en accountplannen m.b.v. SAP
  • produceren van omzetstatistieken m.b.v. SAP
  • coördineren accountteam meetings
  • organiseren van bezoeken aan zuster-vestigingen
  • Redactielid zakelijke nieuwsbrief
  • lid van CRM projectteam
  • schrijven van een handleiding voor CRM
  • communicatie met Duitsland en Oostenrijk – voertaal is Duits en Engels
  • Reden vertrek: reorganisatie, opheffen van de afdeling Key Account Management

1997-2001   Bank te ’s-Hertogenbosch Commercieel medewerker Facilitaire Diensten

  • verzorgen inkomende- en uitgaande correspondentie m.b.t. inkoop mobiele telefoons, kantoormeubilair en kantoorartikelen
  • verwerken van bestellingen in Exact
  • aannemen en verwerken van storingsmeldingen m.b.t. faxen, kopieermachines, liften, verlichting etc.
  • bijhouden van diverse rapportages in Excel
  • Reden vertrek: einde contract

Handelsmaatschappij Secretaresse

  • verzorgen inkomende- en uitgaande correspondentie
  • agendabeheer
  • boekhouding Family Office waaronder de facturering m.b.v. Grote Beer
  • opzetten en bijhouden van archief en bibliotheek
  • Reden vertrek: functie overbodig

1994-1997   Salarisverwerkende software handelsmaatschappij in ‘s-Hertogenbosch Parttime functie, 24 uur p/wk: secretaresse kenniscentrum

  • verzorgen inkomende- en uitgaande correspondentie
  • agendabeheer
  • urenregistratie t.b.v. diverse projecten
  • archivering
  • Reden vertrek: verhuizing van de afdeling naar het hoofdkantoor te Amersfoort

Uitzendbureaus te ’s-Hertogenbosch Parttime functie: secretaresse; diverse kortdurende werkzaamheden voor diverse bedrijven

1985-1987   Medical Handelsmaatschappij in ’s-Hertogenbosch Commercieel medewerker verkoop binnendienst

  • orderverwerking, zowel schriftelijk als telefonisch
  • klachtenbehandeling
  • Archivering
  • mede voorbereiden van beurzen en assisteren op beurzen
  • Reden vertrek: zwangerschap

1983-1985   Kantoorautomatisering te Zwijndrecht en Rotterdam  Directiesecretaresse

  • verzorgen inkomende- en uitgaande correspondentie
  • agendabeheer
  • receptiewerkzaamheden
  • showroomverkoop van computer-supplies en elektronische schrijfmachines
  • assisteren op beurzen
  • Reden vertrek: persoonlijke verhuizing naar ’s-Hertogenbosch.

HOBBIES   

Tennissen, wandelen, lezen, theater

 

Bent u geïnteresseerd in deze kandidate? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op.