Ten behoeve van onze opdrachtgever BLUEMETRIC in Utrecht zoekt Marieke van PA ONLINE een Office Manager / Client Support met werkervaring.

BLUEMETRIC:

Wij zijn een succesvol en groeiend bedrijf dat samen met haar vermogende klanten de complexe beleggingswereld terugbrengt naar de oorspronkelijke essentie; het nemen van beslissingen op basis van objectieve data. Hiervoor zijn de volgende zaken voor Bluemetric van essentieel belang:

  • 100% onafhankelijke analyses
  • samenwerking met specialisten
  • doordacht monitor & risico raamwerk
  • kostentransparantie

Wat ga je doen?

Als Office Manager ben je de spil in onze groeiende organisatie. Het gaat in jouw rol om de volgende taken:

  • Management ondersteuning
  • Beheren van administratieve taken en procedures
  • Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post, fax)
  • Agenderen, voorbereiden en notuleren van besprekingen en vergaderingen
  • Fungeren als aanspreekpunt, zowel intern als extern
  • Beheer van personele zaken
  • Opstellen van contracten
  • Operationele taken en intern project management
  • Documentatie beheren & controleren:
    • Dossiers
    • Compliance documenten
    • Risicoprofielen
    • Presentaties en files
    • Versturen en opslaan van alle documenten

Wie zoeken wij?

Wij verwachten dat je nieuwsgierig van aard bent, zaken volledig en op tijd wil afronden, precies en hands-on bent, zelfstandig kan werken en sterk in je schoenen staat. Als Office Manager beschik je minimaal over een MBO opleiding aangevuld met werkervaring in een juridische, financiële of IT omgeving. Je bent sociaal, communiceert makkelijk, voelt je verantwoordelijk en bent een team-player.

De ideale kandidaat beschikt over de volgende vaardigheden:

  • MBO plus
  • Enige werkervaring
  • Minimaal 24-30 uur per week beschikbaar; fulltime is ook mogelijk
  • Plannen
  • Proces management
  • Rapporteren
  • Vaardigheid Microsoft-Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden
  • Vloeiend Engels

Wat biedt BLUEMETRIC je?

BLUEMETRIC is een groeiende onderneming en zoekt een Office Manager die onderdeel uit wil maken van een dynamische, groeiende organisatie. BLUEMETRIC biedt jou het volgende:

  • Salaris bandbreedte € 55.000-70.000 bruto per jaar op basis van fulltime, afhankelijk van ervaring
  • Kleine, groeiende en ondernemende werkomgeving met veel ruimte voor initiatief
  • Mogelijkheid je als persoon te ontwikkelen
  • Competitief salarispakket met reiskosten
  • Flexibele werkuren & vooruitstrevende infrastructuur om je werkzaamheden te verrichten
  • Kantoor op zeer centrale en ‘buzzing’ locatie, makkelijk te bereizen

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Pensioen
  • Vergoeding reiskosten
  • Bij goed presteren van de persoon alsmede gehele onderneming een variabele vergoeding
  • Apparatuur om ook vanuit huis te werken
  • Flexibele werkuren (ideaal ook voor moeders/vaders die ook een gezin moeten runnen)
  • Eens per twee weken een teamlunch
  • Eens per kwartaal een nacht weg om aandacht te geven aan het team
  • Eenmaal per jaar een lang weekend weg met het hele team
  • 25 vakantiedagen (obv 1 FTE)

Ben jij de Office Manager die Marieke zoekt voor BLUEMETRIC?

Voldoe jij aan de voorwaarden? Zo ja, dan zien wij je uitgebreide CV met foto en gedane werkzaamheden graag tegemoet via Eindhoven@PAonline.nl. Dan neemt Marieke graag contact met je op.

P.S.:

Marieke doet de voorselectie namens BLUEMETRIC. Indien je je CV rechtstreeks aan BLUEMETRIC stuurt, wordt je CV naar Marieke doorgestuurd. Dit kan natuurlijk vertraging opleveren. Wij raden je daarom aan je CV en motivatie rechtstreeks aan Marieke te sturen.

De Office Manager, alleskunner en allrounder binnen het secretariële en facilitaire vak

De Office Manager is de coördinator binnen het secretariële en facilitaire vak. De Office Manager is aan de ene kant Secretaresse en aan de andere kant runt zij het gehele kantoor.Office Manager van PA Online

De Office Manager: een organisator van formaat

Haar taken bestaan daarom uit ondersteuning van alle afdelingen binnen zowel nationale als internationale bedrijven, profit of non-profit. Zij verzorgt het facility management, de inkoop van kantoorartikelen tot meubilair, geeft sturing aan receptie en telefonistes, kantine, postkamer etc., onderhandelt contracten met leveranciers m.b.t. o.a. diezelfde kantoorartikelen, verhuizing, nieuwe gebouwen, beheer van het wagenpark, en ondersteunt dan wel regelt personeel en de personeelsafdeling (Human Resources, HR).

De Office Manager is dus organisatorisch en communicatief sterk en een sterke persoonlijkheid die het onderhandelen niet schuwt en weet leiding te geven.

Meer informatie of vacature aanmelden?

Zoekt u uw nieuwe Office Manager? Voor vast of interim? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op of via het aanvraagformulier.