Office Manager NL/S/E/D uit Amsterdam

PA Online stelt graag aan u voor: Onze NL/S/E/D-talige Office Manager uit Amsterdam

Onze NL/S/E/D-talige Office Manager uit Amsterdam is een representatieve zeer ervaren Office Manager / Management Assistant die Nederlands- en Spaanstalig is en tevens de Engelse en Duitse talen goed beheerst.

Onze NL/S/E/D-talige Office Manager uit Amsterdam voelt zich het meest thuis in internationaal georiënteerde organisaties. Zij is een mensenmens en voelt de sfeer in een organisatie snel aan. Met haar helicopterview overziet zij zaken heel snel, waarbij zij de details niet vergeet. Zij heeft ervaring in zowel financiële dienstverlening, vastgoed als consumer products en is geïnteresseerd in economie en politiek, hetgeen zij volgt via de media. Voorts is zij een echte sparring partner en teamspeler. Zij organiseert, prioriteert, anticipeert en signaleert en gaat graag ‘de diepte in’ in haar werk, waarbij zij rust en overzicht creëert en behoudt.

Bovendien is zij loyaal, discreet en accuraat, bezit zij humor, is zij een echte gastvrouw en houdt zij van open en duidelijke communicatie, waaraan zij zelf alles zal doen om dit te bewerkstelligen. Opm.: Onze NL/S/E/D-talige Office Manager heeft een rijbewijs maar geen auto. Zij reist met het openbaar vervoer.

Onze NL/S/E/D-talige Office Manager is per direct fulltime beschikbaar.

OPLEIDING/CURSUSSEN

  • 1995 – 1996 Schoevers Opleidingen Nijmegen, Opleiding tot Managementassistent (Nederlands, Engels, Algemeen Nederlands Recht, Management en Organisatie, Marketing, Public Relations, Economie en Handelswetenschappen)
  • 1994 – 1995   Stedelijke Scholengemeenschap Nijmegen, 5 VWO
  • 1988 – 1994 Stedelijke Scholengemeenschap Nijmegen, HAVO

Cursussen

  • 2003  Financieel management voor de niet-financiële manager, de Baak Management Centrum
  • 1999  Cursus Zweeds, Volksuniversiteit te Amstelveen
  • 1999  Time Management, NIVE

TALENKENNIS

  • Nederlands – moedertaal
  • Engels – goed
  • Spaans – moedertaal
  • Duits – goed

COMPUTER VAARDIGHEDEN

Word, Excel, Outlook, PowerPoint

WERKERVARING, ZOWEL INTERIM ALS IN VASTE DIENST

2013   Financial Services, Amstelveen
Executive Assistant/Office Manager voor 2 Partners

  • opzetten van het secretariaat voor de Partners
  • het assisteren van beide Partners tijdens hun dagelijkse werkzaamheden )
  • complex agenda beheer, opzetten van conference calls
  • het plannen en organiseren van interne en externe vergaderingen en bijeenkomsten
  • het verzorgen van correspondentie en de telefoonafhandeling
  • afhandelen van facturen en declaraties
  • veel reizen boeken & hotelreserveringen
  • het organiseren en afstemmen van allerlei zakelijke aangelegenheden
  • eerste aanspreekpunt voor collega’s en relaties (nationaal als internationaal)
  • organiseren van diners voor klanten/relaties

2009 – 2012   Internationale Bank, Investment Banking, Office Manager/ Management Assistant voor Head of Investment Banking Nederland +  7 team leden

  • assisteren tijdens zijn dagelijkse werkzaamheden en het team ondersteunen waar mogelijk (o.a. agenda beheer, conference calls, reizen/hotels boeken etc.)
  • het organiseren en afstemmen van allerlei zakelijke aangelegenheden
  • afhandelen van telefoon en emailverkeer
  • aanspreekpunt voor collega’s uit het buitenland, banken en relaties (nationaal als internationaal)
  • aanspreekpunt voor leveranciers mbt alle zaken die met het kantoor te maken hebben zoals contact met schoonmaak bedrijf, leverancier van kantoorartikelen, aankleding/verbouwing van kantoor & facility management
  • afhandelen van facturen en declaraties
  • organiseren van afdelingsactiviteiten
  • organiseren van diners voor klanten/relaties;  zo ben ik betrokken geweest bij het organiseren van een diner in het Amstel Hotel met onze hoofdgast Sir John Major, voormalig premier van Engeland

2009  Real Estate, Amsterdam, Management Assistant voor General Counsel & CFO

  • opzetten secretariaat voor General Counsel/CFO
  • assisteren van General Counsel/CFO tijdens  hun werkzaamheden (o.a. agenda beheer, conference calls etc.)
  • afhandelen van telefoon en emailverkeer
  • reizen boeken & hotelreserveringen
  • het organiseren en afstemmen van allerlei zakelijke aangelegenheden
  • aanspreekpunt voor de expats van de Legal & Finance afdeling
  • verzamelen van bedrijfsgegevens voor meetings

2008  Internationale handelsmaatschappij, Amsterdam, Assistant voor de Consultant FMCG Practice

Instituut Collectie Nederland, Amsterdam, Directie Secretaresse voor Directeur ICN + 2 MT leden

2006 – 2007   HQ Bank, Amsterdam M&A Advisory, Directie Secretaresse voor Head of M&A Advisory Continental Europe/Latam

  • assisteren tijdens zijn dagelijkse werkzaamheden (o.a. agenda beheer, conference calls etc.)
  • afhandelen van telefoon en emailverkeer
  • het organiseren en afstemmen van allerlei zakelijke aangelegenheden
  • eerste aanspreekpunt voor al zijn M&A heads of countries
  • aanspreekpunt voor medewerkers en relaties (zowel nationaal als internationaal)
  • reizen boeken
  • organiseren van offsites voor M&A Europe, in Nederland en buitenland (gastvrouwfunctie)

2005   HQ Accountantskantoor, Amsterdam, Directie Secretaresse voor Partner Tax & HRS Lid Raad van Bestuur

  • assisteren van de partner tijdens zijn dagelijkse werkzaamheden
  • afhandelen van telefoon en emailverkeer
  • het organiseren en afstemmen van allerlei zakelijke aangelegenheden
  • aanspreekpunt voor zijn staf, de medewerkers van het hoofdkantoor en de BU’s
  • eerste aanspreekpunt voor relaties en klanten
  • beheer van bedrijfsgegevens

2001 – 2005   HQ Retailorganisatie, Amsterdam, Directie Secretaresse/Management Assistant voor CFO

  • Lid Raad van Bestuur
  • assisteren van de CFO tijdens zijn dagelijkse werkzaamheden (o.a. agenda beheer, conference  calls etc.)
  • afhandelen van telefoon en emailverkeer
  • aanspreekpunt voor banken en relaties (zowel nationaal als internationaal)
  • aanspreekpunt voor zijn staf, de medewerkers van de Holding en de werkmaatschappijen
  • assisteren bij het proces m.b.t. verkoop/aankoop van onderdelen
  • reizen boeken
  • assisteren bij presentatie halfjaar/jaarcijfers bij pers/analisten bijeenkomst (gastvrouwfunctie)
  • samenwerking met de afdeling Treasury & Investor Relations

2001   Consultancy, Amsterdam, Assistant voor de Partner van Industry Practice

  • assisteren van de Partner vanuit de Industry Practice
  • het organiseren en afstemmen van allerlei zakelijke aangelegenheden m.b.t. de searches
  • eerste aanspreekpunt met klanten en kandidaten
  • opstarten en meewerken aan searches
  • onderhouden van het management informatie systeem

1999 – 2001   Internationaal ICT-bedrijf, Amsterdam, Directie Secretaresse/Management Assistant voor Directeur Field Managed Services

  • assisteren van de Directeur Field Managed Services
  • ondersteuning aan het FMS management en staf
  • het organiseren en afstemmen van allerlei zakelijke aangelegenheden
  • eerste aanspreekpunt voor relaties en medewerkers
  • beheer van bedrijfsgegevens
  • redactielid voor het Getronics personeelsblad “GSI Nieuws”
  • coördinatie over communicatie binnen FMS

1996 – 1999   Internationale commerciële organisatie Badhoevedorp, Management Assistant voor General Manager ICT + MT

  • assisteren van de General Manager ICT + MT tijdens hun dagelijkse werkzaamheden
  • afhandelen van telefoon en emailverkeer
  • agenda en contract beheer
  • kostenbewaking van afdelingsbudget
  • contacten onderhouden met derde partijen
  • assisteren bij interne ICT projecten
  • aanspreekpunt voor de afdeling
  • organiseren van afdelingsactiviteiten
  • afdelingscoördinator voor ICT
  • redactielid van het Sony personeelsblad “Talkman”

HOBBY’S

Reizen, concerten, musea & tentoonstellingen, kunst en cultuur. Andere landen, andere mensen. Veel buitenlandse vrienden.

Bent u geïnteresseerd in deze meertalige Office Manager / Directiesecretaresse? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op.