Office Manager Finance NL/E/F uit Breda

PA Online stelt graag aan u voor: Onze Office Manager Finance NL/E/F uit Breda

Onze Office Manager Finance NL/E/F uit Breda is een professionele, enthousiaste, allround Office Manager/Directie Assistente met ruime ervaring. Luisteren, snel analyseren en tot de kern doordringen behoren tot haar sterke punten. Zij is in staat om met een resultaatgerichte instelling haar enthousiasme en overtuiging over te brengen op anderen. Zij is graag nauw betrokken bij de organisatie, stelt de juiste prioriteiten en weet deze op een prettige wijze te communiceren binnen de organisatie. Haar kwaliteiten komen het best tot zijn recht als zij kan werken met voldoende ruimte voor improvisatie en ad hoc activiteiten. Zij is stressbestendig en flexibel en een goed luisteraar. Zij is een hands on organisator, die samenwerking tot stand kan brengen en resultaten kan bereiken met diverse disciplines op verschillende niveaus.

In haar communicatie is zij open en direct. Nieuwe dingen vindt zij een uitdaging en in haar werk stelt zij zich flexibel op. Zij neemt een ander graag werk uit handen en zij vindt het aanbieden van een goede dienstverlening belangrijk. Voor haar bestaat het antwoord, een vraag of probleem uit een oplossing of een alternatief. Zij denkt graag in mogelijkheden. Zij handelt zelfstandig en proactief zaken af. Zij beschikt over een helikopterview, is doortastend en staat sterk in haar schoenen. Daarnaast beschikt zij over een sterk verantwoordelijkheidsgevoel. Zij houdt van snel schakelen en neemt graag uitdagingen aan. Zij denkt graag mee en vooruit.

Zij is gewend om als sparringpartner te functioneren, zij anticipeert en is zeer flexibel. Zij is discreet, loyaal, recht door zee en communicatief op diverse niveaus en toont daarbij een goed gevoel voor verhoudingen. Goede samenwerking en collegialiteit zijn voor haar belangrijke drijfveren. Zij beschikt over een sociale, empatische instelling gecombineerd met een zakelijke inslag.

Onze Office Manager NL/E/F uit Breda beheerst de Nederlandse taal uitstekend en heeft goede kennis van de Engelse taal. Onze Office Manager NL/E/F uit Breda is per direct voor 32 uur/week beschikbaar.

OPLEIDINGEN

2008 Nima communicatie A1 en A2  Diploma behaald
1990-1991 Hogeschool Schoevers, Toeristisch Management  Diploma behaald
1988-1989 FNV Vrouwenvakschool, adviseur microcomputers, Certificaat behaald
1969-1975 VWO, atheneum, Diploma behaald

TRAININGEN

2012    Exact on-line, File Maker Pro
2010    Davilex (boekhoudprogramma), Empire, E-Worx, DataBalkMarkt
2009    User  (agendabeheer en zorgadministratie)
2004    Cursus Excel en Word
2003    Perfect View, Publisher, Outlook, Groupwise,
1999    Cursus Personeelsmanagement voor leidinggevenden / PowerPoint
1998    Word, Aura (theaterreserveringsprogramma)
1998    Excel

TALENKENNIS

Nederlands   Uitstekend in woord en geschrift
Engels    Goed in woord en geschrift
Frans    Goed in woord en geschrift
Duits    Matig in woord en geschrift

COMPUTER VAARDIGHEDEN

Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Publisher, Groupwise, Exact, Davilex, Empire, E-Worx, DataBalkMarkt, Aura

WERKERVARING

Juli 2012-heden   Multimedia bedrijf, Breda Office manager, parttime

Verzorgen boekhouding, traffic/productie (website) klantencontact, correspondentie, voorraadbeheer kantoorartikelen, organisatie facilitaire zaken.

2010-heden    interieur design, Breda Office manager, parttime

Verzorgen van de algehele boekhouding, opmaken en versturen van facturen, bestellen van kantoorartikelen, adviseren klanten in de winkel.

2010     Pharma Benelux, Breda (interim) Office manager

Alle voorkomende secretaresse taken. Informatie verstrekken , veelal Franstalige klanten (apothekers, artsen) .

2009      Handelsmaatschappij, Vught (interim) Projectmedewerker accountmanager

Controle subsidieaanvragen en verantwoordingsrapportages. Ondersteuning bij de afdeling zorgadministratie ( o.a. agendabeheer, archivering).

2009     Galerie, Vught (interim) Officemanager

Correspondentie, actualisatie website, opstellen teksten tbv uitnodigingen en kranten. Coördinatie housekeeping, verstrekken informatie over kunst, kunstenaar en galerie, prijsberekeningen kunst, administratieve  ondersteuning.

2004-2008      ingenieursbureau, Breda Hoofd secretariaat (Teruggevraagd nadat ik in 2001 mijn baan had opgezegd wegens verhuizing naar Hilversum)

Werkzaamheden: Reorganisatie van het secretariaat. Aansturen secretariaat en receptie. Notuleren, voortgang en afhandeling genomen besluiten en gemaakte afspraken. Agendabeheer, bewaking huisstijl, archivering, uitwerken en redigeren van offertes en rapporten, correspondentie, maken vakantieroosters. Organisatie vestigingsactiviteiten, alle voorkomende facilitaire zaken. Sinds januari 2008 gevraagd door een oud collega van Witteveen+Bos die op dat  moment werkzaam was bij de gemeente Goes om het secretariaat op te zetten voor het projectbureau Goese Schans. Een project van de gemeente Goes en projectontwikkelaar Van Garderen en Dekker.

2003-2004     Gemeente, interim Directiesecretaresse hoofd communicatie Bestuursdienst (interim).

Werkzaamheden: Agendabeheer, correspondentie, notuleren, beheer kleine kas, beheer relatiegeschenken, werkzaamheden voor kabinet burgemeester, contacten afdeling Burgerzaken in verband met jubilea, assisteren secretaresse burgemeester.

2001         Verhuizing naar Hilversum  (overplaatsing partner). In 2003 weer terug verhuisd naar Breda.

1998-2001     ingenieursbureau, Breda Hoofd secretariaat (zie 2005-2008)

1995-1998    Theater, Breda Directiesecretaresse hoofd afd. Programmering, Publiciteit en Marketing Theater

Werkzaamheden: Bewaking contracten voorstellingen, voorbereiden, notuleren en uitwerken vergaderingen van Management Team, Raad van Commissarissen, Afdeling Techniek, Cinema en OR. Ondersteuning bij mailings, beheer adresbestanden. Coördinatie rondleidingen, correspondentie, klachtenafhandeling, agendabeheer, assisteren secretaresse van commercieel en artistiek directeur bij premières en/of  vervangen bij ziekte c.q. verlof, ondersteuning bij organisatie Open Dag. Ondersteuning hoofd techniek, inplannen verhuringen zalen, indien nodig inspringen bij Cinema.

1994-1996  Interim directiesecretaresse via Uitzendbureau

Werkzaamheden: agendabeheer, verzorgen correspondentie (Nederlands, Frans, Duits en Engels), voorbereiden vergaderingen en notuleren diverse overleggen, archivering, telefoonbeantwoording, boeken reizen, hotelreserveringen, beheer kantoorart., organiseren activiteiten.

1993-1994  Business Center, Breda Secretaresse Alle voorkomende secretariële taken.

1992-1993  Postorderbedrijf in cosmetische artikelen, Breda Office manager

Werkzaamheden: Assisteren opzet kantoor Breda. Vertalen folder vanuit het Frans naar Nederlands. Contacten PTT (TNT) i.v.m. mailings. Registratiesysteem retourproducten opzetten. Facilitaire zaken, aansturen twee medewerkers. Productinformatie verstrekken. Telefoon, correspondentie, budgetbewaking.

1976-1979    Bank effectencentrum Breda  Administratief medewerkster bij de afdelingen Buitenlandse Banken en Interne Controle.

 

Bent u geïnteresseerd in deze kandidate? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op.