NB, Office Manager (Den Bosch)

PA Online stelt graag aan u voor: Onze Office Manager uit Den Bosch

Onze Office Manager uit Den Bosch is een professionele, allround assistente / Bureau Manager met ruime ervaring. Onze Office Manager verricht haar werkzaamheden met veel inzet en toewijding. Zij is een hands-on organisator, die samenwerking tot stand kan brengen en resultaten kan bereiken met diverse disciplines op verschillende niveaus. Luisteren, snel analyseren en tot de kern doordringen behoren tot haar sterke punten. Zij is in staat om met een resultaatgerichte instelling haar enthousiasme en overtuiging over te brengen op anderen. Schakelen tussen strategisch, tactisch en operationeel niveau doet zij op natuurlijke wijze. Haar kwaliteiten komen het best tot zijn recht als zij kan werken met voldoende ruimte voor improvisatie en ad hoc activiteiten. Zij is stressbestendig en flexibel en een goed luisteraar. Zij is gewend om als sparringpartner te functioneren, zij anticipeert en is zeer flexibel. Zij is discreet, loyaal, enthousiast, recht door zee en communicatief op diverse niveaus en toont daarbij een goed gevoel voor verhoudingen.

Deze Office Manager neemt met enthousiasme graag werk uit handen en handelt zelfstandig en proactief zaken af. Zij is in haar element wanneer zij projectmatige werkzaamheden kan oppakken. Zij houdt van snel schakelen en neemt graag uitdagingen aan. Zij denkt graag mee en vooruit. Zij is graag nauw betrokken bij de organisatie, springt snel in op ad-hoc zaken, stelt de juiste prioriteiten en weet deze op een prettige wijze te communiceren binnen de organisatie. Men ervaart haar als betrokken, stimulerend en motiverend omdat zij goed kan luisteren en oplossingsgericht denkt. Goede samenwerking en collegialiteit zijn voor haar belangrijke drijfveren. Zij beschikt over een sociale, empatische instelling gecombineerd met een zakelijke inslag. Loyaliteit, daadkracht en onafhankelijkheid zijn haar sterke eigenschappen. Zij voelt zich gauw op haar gemak in een nieuwe omgeving en maakt zich snel nieuwe werkwijzen eigen. Het Microsoft Office pakket heeft voor haar weinig geheimen.

In vier woorden: Ondernemend, initiërend, proces- en structuurgericht.

Daarnaast beschikt zij over een helikopterview, is zij doortastend en staat zij sterk in haar schoenen. Daarnaast beschikt zij over een sterk verantwoordelijkheidsgevoel. Zij heeft oog voor wat er speelt binnen een organisatie en is proactief. Zij kan zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend functioneren en streeft ernaar hoge kwaliteit te leveren. Zij is een enthousiaste en collegiale medewerker met een service- en klantgerichte instelling. Graag is zij bezig met nieuwe uitdagende opdrachten maar ook de routinematige werkzaamheden werkt zij met plezier en professioneel af. Onze Office Manager uit Den Bosch zet zich voor 100% in.

Voorts beheerst zij de Nederlandse taal uitstekend en heeft goede kennis van de Engelse- en Franse taal. Haar salaris is € 3.500,- bruto per maand op basis van 40 uur, zij is per direct fulltime beschikbaar.

 

OPLEIDINGEN

Hogeschool – Ad Bedrijfskunde/HBO Personeelsmanagement

Fashion & Design, studierichting Presentatie & Vestiging

H.A.V.O, diploma behaald in 1993.

 

TRAININGEN

Tangram: RIS 8.0 Werving & Selectie Software

Thomas International: geregistreerd gebruiker Persoonlijke Profiel Analyse (PPA) en Specifieke Taak Analyse (STA)

NEVI: Communicatie en onderhandelen

DOOR Training: Aanvallende Binnendienst

Batôn Adviesgroep: Klachtenafhandeling aan de telefoon en Timemanagement

Euro-Partners: Basiskennis ICT, Word/Excel 97 basis, E-Planner (Exact), Lotus Notes 4.6/R5

 

TALENKENNIS

Nederlands                   Uitstekend in woord en geschrift

Engels                          Goed in woord en geschrift

Frans                           Redelijk in woord en geschrift

 

COMPUTER VAARDIGHEDEN

Microsoft Office, RIS 8.0 Power Edition – Werving en selectie software van Tangram, Eye Creator en Fast

Forward – Web content beheerprogramma’s

 

WERKERVARING

2005-2012                    

Adviseursbureau voor mens en organisatie, Bureau manager

Verantwoordelijk voor:

  • Het voeren van het algemene office management voor het bureau en haar medewerkers;
  • Coördinatie en voortgangsbewaking van de projecten en procedures;
  • Het op de hoogte zijn en blijven van marktontwikkelingen binnen de markt;
  • Acquisitie en leadgeneratie, beheren nieuwe en bestaande relaties;
  • Organiseren van vergaderingen, netwerkbijeenkomsten en personeelsuitstapjes;
  • Onderhouden van contacten en prijsafspraken maken met leveranciers op het gebied van website, vacatures, online en geprinte media;
  • Bewaken van huisstijl, redigeren van teksten (website, profielen, offertes etc.);
  • Inkoop van drukwerk en kantoorartikelen, beheer wagenpark en ICT/telecom zaken, assessments, hotelaccommodaties.

2001-2004                   

Unix Specialists bedrijf te Waardenburg, Assistent manager Operations

Verantwoordelijk voor:

  • Alle operationele zaken m.b.t. het kantoor en haar medewerkers (ca. 80 consultants);
  • Het wagenpark en de telecommunicatie;
  • Het boeken van trainingen, examens, hotelaccommodatie en zakenreizen;
  • Centrale inkoop van o.a. hardware, drukwerk, studieboeken en kantoorartikelen;
  • Het opstellen van handboek en procedures en de controle op de naleving hiervan;
  • Ondersteuning HR-manager (agendabeheer, correspondentie, ziekmeldingen, urenregistratie, contacten Arbodienst etc.).

1999-2001

ICT-bedrijf te ’s-Hertogenbosch

Begonnen als Assistent Manager bij de business unit IT-Services en daarna doorgegroeid naar Officemanager van de bedrijfsgroep

Bent u geïnteresseerd in deze kandidate? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op.