Management Assistente NL/E/D uit Eindhoven

PA Online stelt graag aan u voor: Onze Management Assistente NL/E/D uit Eindhoven

Onze Management Assistente NL/E/D uit Eindhoven is een professionele, representatieve, capabele, allround Directie assistente met ruime ervaring. Sinds 1988 is zij werkzaam geweest als directie secretaresse en als management assistente. Deze functies heeft zij vervuld bij zakelijke dienstverleners, handels- en productiebedrijven en bij de overheid.

Onze Management Assistente NL/E/D uit Eindhoven verricht haar werkzaamheden met veel inzet en toewijding. Zij is gewend om als sparringpartner te functioneren, zij anticipeert en is zeer flexibel. Zij is discreet, loyaal, betrouwbaar, enthousiast, recht door zee en communicatief op diverse niveaus en toont daarbij een goed gevoel voor verhoudingen. Zij is  organisatorisch sterk en plant goed vooruit. Zij toont daarbij veel initiatief en regelt zaken in grote mate van zelfstandigheid.

Zij is initiatiefrijk, daadkrachtig, gedreven en betrokken. Zij heeft een ‘hands on’ mentaliteit. Daarnaast is zij prettig assertief, beschikt over een helikopterview, is doortastend, zelfstandig en staat sterk in haar schoenen. Zij functioneert goed onder stressvolle omstandigheden en kan goed prioriteiten stellen. Daarnaast beschikt zij over een sterk verantwoordelijkheidsgevoel. Onze Management Assistente NL/E/D uit Eindhoven heeft oog voor wat er speelt binnen een organisatie en is proactief. Zij kan zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend functioneren en streeft ernaar hoge kwaliteit te leveren. Onze Management Assistente NL/E/D uit Eindhoven brengt rust in de hectiek.

Door haar jarenlange werkervaring is zij in staat volledig zelfstandig te werken en indien noodzakelijk een klein team van medewerkers aan te sturen. Zij is een enthousiaste en collegiale medewerker met een service- en klantgerichte instelling. Graag is zij bezig met nieuwe uitdagende opdrachten maar ook de routinematige werkzaamheden werkt zij met plezier en professioneel af.

Onze Management Assistente NL/E/D zet zich voor 100% in. Bovendien is zij secuur, een accuraat en discreet. Zij beheerst de Nederlandse taal uitstekend en heeft goede kennis van de Engelse- en Duitse taal. Tevens beschikt zij over een hoog vaardigheidsniveau in het gebruik van MS-Office. De logistieke & technische kant van haar werk beheerst zij bovengemiddeld goed.

Haar laatste vaste werkgever was een groot en bekend ICT-bedrijf waar zij tot juni 2009 als management assistente heeft gewerkt voor de directeur van de SAP Business Unit. In 2009 is haar functie ten gevolge van een reorganisatie helaas komen te vervallen. Sindsdien is zij op basis van tijdelijke contracten werkzaam geweest bij verschillende bedrijven.

Onze Management Assistente NL/E/D uit Eindhoven is per direct bij voorkeur voor 36 uur beschikbaar.

OPLEIDINGEN

1987-1988 Directiesecretaresse, Schoevers te Utrecht

1986-1987 HAVO, De Breul te Zeist

1982-1986 MAVO, De Breul te Zeist

TALENKENNIS

Nederlands Uitstekend in woord en geschrift
Engels Goed in woord en geschrift
Duits Goed in woord en geschrift

 

COMPUTER VAARDIGHEDEN

Outlook, Excel, Word, PowerPoint, Oracle, SAP, Social Media

WERKERVARING

2011-2012 AirportExploitatie van vliegveld (burgerluchtvaart) met circa 2,1 passagiers en ruim 19.000 vluchten inmiddels het 2e vliegveld van Nederland, Management Assistente

  • ondersteunen van de algemeen directeur, leden van het management team en de dagelijkse aansturing van de receptie en het secretariaat (2 fte);
  • verzorgen inkomende en uitgaande correspondentie;
  • agendabeheer;
  • afhandelen inkomend telefoonverkeer voor de directeur;
  • plannen van vergaderingen en het notuleren daarvan;
  • het organiseren van bijeenkomsten en daarbij optreden als gastvrouw (bijvoorbeeld aandeelhouders vergaderingen, bezoek van overheidsfunctionarissen zoals minister president, minister van defensie, commissaris van de koningin, burgemeesters etc.);
  • optreden als eerste aanspreekpunt van de algemeen directeur bij diens afwezigheid.

10/2010-01/2011 Grote & bekende handelsmaatschappij

Bedrijf zamelt afval in en bewerkt of verwerkt afval tot grondstoffen en energie. Thuismarkt is de Benelux daarnaast ook actief in Duitsland, Frankrijk, Portugal, Tsjechië, Polen en Hongarije. Circa 7.000 medewerkers realiseren een jaaromzet van circa € 1,1 miljard, Interim Management Assistente

  • alle voorkomende secretariële en administratieve ondersteuning voor de Director Corporate ICT;
  • afhandelen van inkomende en uitgaande correspondentie;
  • opstellen van declaraties;
  • telefoonafhandeling;
  • agendabeheer, afhandelen van inkomende e-mail;
  • ontvangen van bezoekers;
  • het voorbereiden en notuleren van vergaderingen van het MT;
  • verzamelen en uitwerken van de stukken;
  • boeken van hotels;
  • organiseren lunches en diners.

07/2010-09/2010  Handelsmaatschappij te Son, Corporate Real Estate Mangement, gespecialiseerd in de exploitatie en advisering met betrekking tot onroerend goed met name binnen de gezondheidszorg, Interim Directiesecretaresse

  • secretariële en administratieve  ondersteuning van de algemeen directeur en de commercieel directeur;
  • daarnaast ondersteuning Coresta Institute bij het organiseren van symposia;
  • afhandelen van inkomende en uitgaande correspondentie;
  • telefoonbeantwoording;
  • agendabeheer en eerste aanspreekpunt voor bezoek van de directie;
  • verantwoordelijk voor het beheer van leverancierscontracten en het onderhouden van contact met leveranciers;
  • verantwoordelijk voor het onderhoud van het pand;
  • contactpersoon voor de huurders;
  • naast de secretariële taken als ook eindverantwoordelijk voor de bedrijfshulpverlening.

02/2010-04/2010 Gemeenteinstelling, Interim Senior medewerker Office Management

  • secretariële en administratieve ondersteuning aan de leden van het College van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Valkenswaard;
  • het opmaken van de besluitenlijst voor de wekelijkse collegevergadering aan de hand van ambtenarenadviezen en de uitwerking van de collegestukken;
  • alle voorkomende secretariaatswerkzaamheden voor de 4 wethouders;
  • agendabeheer;
  • telefoonafhandeling;
  • inkomende en uitgaande correspondentie (veelal vertrouwelijk);
  • mail afhandeling;
  • vullen van de raadsmap t.b.v. raadsvergadering;
  • afhandeling van telefoontjes voor het bestuurssecretariaat;
  • reserveren van een auto voor de burgemeester;
  • organiseren van lunches en ontvangen van bezoekers voor burgemeester en wethouders.

2005-2009 ICT-bedrijf te Utrecht, Internationale aanbieder van IT diensten en Business consultancy met vestigingen in ruim 40 landen met in zijn totaliteit ruim 50.000 medewerkers waarvan ruim 7.000 in Nederland.

Management Assistent van de Manager van de SAP Service Line (circa 350 medewerkers en een omzet van circa € 55 mln.)

  • alle voorkomende secretariaatswerkzaamheden zoals het notuleren van vergaderingen in het Nederlands en Engels;
  • agendabeheer;
  • e-mail beheer;
  • coördineren werkzaamheden van het secretariaat (5 fte);
  • inkomende en uitgaande correspondentie in het Nederlands, Engels en Duits;
  • afhandeling in- en uitdiensttreding etc.;
  • organiseren van cursussen en evenementen.

2003-2005 Handelsmaatschappij vestiging Odijk, Vereniging tot samenwerking Politie Nederland afdeling informatisering en automatisering, Directiesecretaresse

  • alle voorkomende secretariaatswerkzaamheden;
  • notuleren van vergaderingen in het Nederlands of Engels;
  • bijhouden agenda’s;
  • plannen van dienstreizen etc.;
  • vervangen van collega’s tijdens ziekte en vakanties.

10/2002-12/2002 Bouwbedrijf te Bunnik, Aannemersbedrijf woning- en wegenbouw, Interim directiesecretaresse en secretaresse afdeling personeelszaken

  • voorbereiden werkbezoek;
  • uitwerken aantekeningen en projectdossiers onderhouden;
  • ziek- en betermeldingen, in- en uitdiensttreding;
  • voorbereiden en uitwerken dossiers t.b.v. juridische ontbinding arbeidsovereenkomsten.

2001-2002 Consumer Healthcare bedrijf te Zeist, Management Assistent van General Manager en de afdeling Marketing.

  • alle voorkomende secretariaatswerkzaamheden;
  • boeken van dienstreizen;
  • bijhouden agenda;
  • notuleren van vergaderingen in het Nederland en Engels;
  • organiseren van meetings en evenementen op verschillende locaties voor meer dan 200 personen.

1998-2001 Accountantskantoor, Directiesecretaresse voor Partner Business Unit Supply Chain Management

  • bijhouden agenda;
  • notuleren vergaderingen in het Nederlands en Engels;
  • organiseren dienstreizen;
  • wagenparkbeheer;
  • bijhouden personeelsdossier;
  • ziek- en betermeldingen;
  • organiseren evenementen en trainingen.

1991-1998 Overheidsinstantie te Driebergen, Secretaresse hoofd afdeling Dienst I&A Services (1991 – 1993), Medewerkster meldkamer (1993 – 1998),

secretaresse

  • alle voorkomende secretariële werkzaamheden,
  • samenstellen dienstroosters medewerkers DIASP (drie ploegen),
  • notuleren vergaderingen,
  • agenda beheer,
  • organiseren dienstreizen.

medewerker meldkamer

  • coördineren van surveillance voertuigen;
  • ondersteunen recherche onderzoeken;
  • opvragen van privacygevoelige gegevens;
  • voorlezen van file-informatie op de radio en meewerken aan rechercheonderzoeken.

1988-1991 Diverse bedrijven via uitzendbureau, Secretaresse

  • alle voorkomende secretariaatswerkzaamheden;
  • invallen voor secretaresses die met zwangerschapsverlof vervanging tijdens reorganisatie etc..

INTERESSES

Lezen, skiën, tennis, zeilen

Bent u geïnteresseerd in deze kandidate? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op.