Executive Assistant Sales & Marketing uit IJsselstein

PA Online stelt graag aan u voor: Onze Executive Assistant Sales & Marketing uit IJsselstein

Onze Executive Assistant Sales & Marketing uit IJsselstein is een Personal Assistant pur sang. Zij is een representatieve dame met een sterke drive. Zij is zelfstandig, accuraat, initiatiefrijk, flexibel, proactief, prettig assertief, sociaal en communicatief vaardig op diverse niveaus. Onze Executive Assistant Sales & Marketing is een harde werker, ook buiten kantoortijden en heeft een goed gevoel voor humor. Indien nodig staat ze klaar, zij is zeer toegankelijk.

Voorts beschikt zij over goede contactuele en organisatorische eigenschappen en kan zij goed in teamverband werken. Zij is gewend in een dynamische en jonge omgeving te werken. Daarnaast is zij betrouwbaar, servicegericht en kwaliteitsbewust. Bovendien beschikt zij over een probleemoplossend vermogen. Organiseren waarbij zij rekening houdt met alle details is voor haar de normaalste zaak van de wereld. Communicatie is een sterk punt. Ze weet het hele team te mobiliseren op een uiterst charmante maar duidelijke manier. Haar inschatting van situaties is accuraat. Haar ‘drive’ kan niemand ontgaan.

Zij heeft overal ogen en oren en heeft weinig woorden nodig om direct werk uit handen te nemen. Zij functioneert graag en goed als de spil van een organisatie. Daarvoor vindt zij het nuttig om “dicht op het vuur te zitten” en te weten wat er speelt. Zij toont op de juiste momenten initiatief.

Zij beheerst de Nederlandse taal uitstekend en heeft voldoende kennis van de Engelse taal. Door haar proactieve manier van werken zorgt onze Executive Assistant Sales & Marketing voor minder hectiek in haar omgeving waardoor er efficiënter en met meer motivatie kan worden gewerkt. Onze Executive Assistant Sales & Marketing is een ervaren ‘planner’ en een uitermate harde werkster, zij heeft geen 9 tot 5 mentaliteit.

Zij werkt inmiddels bijna zes jaar bij een groot ICT-concern, waarvan vier jaar voor de VP (rapporterend aan de CEO). In deze zes jaar is zij altijd werkzaam geweest binnen Sales & Marketing op verschillende divisies.

Onze Executive Assistant Sales & Marketing heeft uitstekende referenties: “ondanks de vrij jonge leeftijd van deze Executive Assistant kan zij goed op het gevraagde niveau acteren en brengt ze de nodige senioriteit mee waarmee ze haar taak oppakt. Puur karakter! Een diamant die alleen nog maar zal groeien”.

Haar motto: “Wacht niet tot de storm voorbij is, leer dansen in de regen!”

Onze Executive Assistant Sales & Marketing uit IJsselstein heeft een salaris van 4.000,- euro en heeft een opzegtermijn van 2 maanden (in overleg is zij wellicht eerder beschikbaar). Zij is fulltime beschikbaar.

 

OPLEIDING/DIPLOMA’S/CERTIFICATEN

  • 2010  Diploma: NIMA Marketing-A (HBO) – NCOI Opleidingsgroep
  • 2010 Finalist Management Support Secretaressedictee 2010
  • 2010  Certificaat: BHV-opleiding, Preventiemedewerker, AED (Vanaf 2007 met ieder jaar een herhaling) 
  • 2010 Certificaat: Vervolgopleiding Praktische Psychologie
  • 2009 Certificaat: Opleiding Praktische Psychologie
  • 2009 Diploma Opleiding HBO Hoger Management Support
  • 2009 Finalist Verkiezing Secretaresse van het Jaar 2009 Initiatiefnemer Manpower heeft in 1985 de verkiezing Secretaresse van het Jaar in het leven geroepen om de belangrijke rol die de secretaresse binnen de organisatie vervult te benadrukken. Inmiddels is de verkiezing  Secretaresse van het Jaar uitgegroeid tot een van de belangrijkste en meest prestigieuze verkiezingen in Nederland. De winnaar van de verkiezing krijgt gedurende een jaar de titel van Secretaresse van het Jaar en vervult in dit jaar de rol van ambassadeur van het vak.
  • 2007 Certificaat Training Business English Horizon Interlingua zakelijke taaltrainingen
  • 2007 Certificaat: “winnaar” Landelijke beroepenwedstrijd. Titel: Beste directiesecretaresse Nederland
  • 2006-2007 Diploma Directiesecretaresse / Managementassistent 4                                         
  • 2006 Diploma ECDL (Europees diploma, gehele Microsoft pakket)
  • 2004-2006 Diploma Secretaresse 3
  • 2000-2004 Diploma VMBO-T, Sector: Economie
  • 2000 Diploma: Computerdiploma
  • 1999 Diploma: Typdiploma

 

TALENKENNIS         

  • Nederlandse taal           uitstekend in woord en geschrift
  • Engelse taal                  voldoende in woord en geschrift

 

COMPUTERKENNIS              

  • Word
  • Excel
  • PowerPoint
  • Outlook
  • CRM systemen

 

WERKERVARING

2006-heden  ICT-softwarebedrijf, Utrecht, PA / Executive Assistant

Sinds 1 januari 2011 ben ik werkzaam voor de VP Market Energy & Utilities en Telecom, Media & Technology. De taken zijn o.a. zijn algehele ondersteuning m.b.t. agenda-, telefoon-, e-mail- en correspondentiebeheer, het organiseren van zijn meetings en reizen, boeken van hotels, meeting rooms, lunches en diners etc., en het verzorgen van de rapportages.

PA / Executive Assistant  (2008-2011)

Ik was werkzaam voor de VP Sales. Ik zorgde ervoor dat mijn manager zijn tijd zo effectief en efficiënt mogelijk kon besteden. Mijn werkzaamheden bestonden voornamelijk uit het beheren van zijn agenda en mailbox. Ik had veel contact met onze klanten. Ook organiseerde ik evenementen, boekte zakenreizen en was aanspreekpunt voor de medewerkers die rapporteerden aan de VP Sales.

Management Assistant (2006-2008)

Ik was werkzaam voor de Sales Director en ondersteunde onder andere het management, de Solution Sales en het Bid-office. Mijn werkzaamheden bestonden voornamelijk uit agendabeheer, het plannen van afspraken en vergaderingen, het opstellen van de agenda en de notulen, evenementen organiseren, reizen boeken. Tevens verrichtte ik diverse HR-taken zoals personeelsmutaties, in- en uitdiensttredingen, ziek- en hersteldmeldingen, verjaardagen en jubilea.

2004-2006  Handelsfirma in IJsselstein,  Receptioniste/leerling secretaresse                

Aldaar ben ik begonnen als receptioniste en al snel doorgegroeid naar secretaresse. Ik verrichtte werkzaamheden als; notuleren, telefoneren, correspondentie verrichten, vergaderingen voorbereiden, activiteiten organiseren, archieven bijhouden, bestellingen plaatsen e.d. Ook heb ik een tijdje op de crediteurenadministratie gewerkt en ben ik ambtelijk secretaris bij de ondernemingsraad geweest.

Bent u geïnteresseerd in deze kandidate? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op.