Directiesecretaresse profit en non-profit uit Eindhoven

PA Online stelt u graag voor aan: Onze Directiesecretaresse profit en non-profit uit Eindhoven

Onze Directiesecretaresse profit en non-profit uit Eindhoven is een enthousiaste, positief ingestelde, creatieve en frisse dame. Zij denkt mee en vooruit, signaleert, kijkt vooruit en anticipeert. Zij is representatief en beschikt over een gezonde dosis humor. Onze Directiesecretaresse profit en non-profit uit Eindhoven is eerlijk en recht door zee. Zij staat haar mannetje. Haar stijl van werken kenmerkt zich als: gedreven en leergierig, accuraat en betrouwbaar, zelfstandig en een teamspeler, direct en duidelijk, enthousiast en attent, perfectionistisch en resultaatgericht. Zij maakt graag mensen blij en helpt graag mensen, zij staat altijd klaar. Onze Directiesecretaresse profit en non-profit uit Eindhoven is een echte rots in de branding! Onze Directiesecretaresse profit en non-profit uit Eindhoven is betrouwbaar en discreet, dienstverlenend ingesteld en klantgericht. Tevens beschikt zij over een hoog vaardigheidsniveau in het gebruik van MS-Office.

Voornamelijk het plannen, structureren, regelen en organiseren spreekt haar aan. De afwisseling om zowel zelfstandig (voor je eigen ‘winkel’ staan) als in teamverband te werken (voor het gezamenlijke doel gaan) vindt zij prettig.

Kernkwaliteiten

  • positief ●    accuraat/gestructureerd
  • verantwoordelijkheidsgevoel ●    initiatiefrijk
  • stimulerend ●    integer/eerlijk
  • klant -en dienstverlenend /commercieel ingesteld ●    flexibel
  •  representatief ●    communicatief sterk
  •  zelfstandig ●    gedisciplineerd

In haar eigen woorden:

“In mijn functies als (directie)secretaresse heb ik ruim acht jaar ervaring opgedaan binnen de profit- en non-profit sector. Alle facetten van het vak heb ik met plezier en naar volle tevredenheid uitgevoerd. In het office management heb ik veel ervaring opgedaan. Daarnaast behoorden ook tot mijn taken het organiseren van kleine tot grootschalige bijeenkomsten en evenementen en het organiseren van reizen, de vluchten, hotels en restaurants. Ik ben een rasechte regelaar, planner en organisator.”

Zij is per direct fulltime beschikbaar.

OPLEIDING

2008, Leergang secretaresse, NCATB, diploma behaald

  • gesprekstechnieken/(non)verbaal gedrag
  • spelling, telefoongesprekken voeren
  • correspondentie en notuleren
  • leren samenwerken
  • omgaan met invloed, macht en emoties
  • integriteit
  • feedback ontvangen en geven
  • plannen, organiseren en prioriteren

1998-2001 HBO Communicatie, Fontys te Eindhoven, 26 deelcertificaten behaald

1996-1998 1ste en 2de leerjaar van de 3de graad TSO, geaccrediteerd op VWO-niveau met als specialisatie Toerisme,  Koninklijke Technisch Atheneum te Turnhout in België, diploma behaald

1995-1996 2de leerjaar van de 2de graad TSO, geaccrediteerd op Havoniveau, Koninklijk Technisch Atheneum te Turnhout in België, diploma behaald

1990-1995 MAVO, Strabrecht College te Geldrop (NL), diploma behaald

TRAININGEN/CURSUSSEN

  • 2006-2009, Diverse interne juridische opleidingen: de strafrechtketen, gericht werken met wetteksten, het recht en de rechterlijke organisatie
  • 2008, The Personal Efficiency Program (1,5 dag, certificaat behaald)
  • 2008, Cursus “Spelling”  (1 dag, certificaat behaald)
  • 2008, Notuleren op de laptop, (via het Notuleercentrum, 1 dag, certificaat behaald) methodisch notuleren d.m.v. een notuleermatrix
  • 2007, Power Point 2003 Basis NL (1 dag, certificaat behaald)
  • 2007, Cultuur/feedback geven (1,5 dag)
  • 2007, Morele dilemma’s (1 dag) Integriteitskwesties

TALENKENNIS

Nederlands: uitstekend in word en geschrift

Engels redelijk in woord en geschrift

COMPUTERVAARDIGHEDEN

MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), internet en social media

WERKERVARING, ZOWEL INTERIM ALS IN VASTE DIENST

2011-2012 Personal Assistant

Bedrijf: ICT & Telecom te Waardenburg

Werkzaamheden:

Alle omvattende werkzaamheden voor de CEO:

  • agendabeheer voor CEO, CFO en COO
  • organisatie van evenementen: van kerstgala tot salesevents
  • telefoonverkeer
  • in – en uitkomende correspondentie, beheer postmap CEO
  • archiefbeheer
  • reserveren van hotels, restaurants en vluchten
  • voorbereiden vergaderingen waaronder de agenda opstellen, presentaties maken, documenten verspreiden, notuleren en acties bewaken
  • coördineren van facilitaire zaken waaronder schoonmaak, kantoorartikelen en kantoorinrichting
  • pers informeren met persberichten
  • chauffeur instrueren m.b.t. time-schedule en locaties
  • verzorgen van drukwerk, mailings en relatiegeschenken
  • privézaken: personal shopping
  • financiële administratie en kasbeheer

2006-2011 Secretaresse Hoofdofficier

Bedrijf: Ministerie te ’s-Hertogenbosch

Werkzaamheden:

  • efficiënte en effectieve agendabeheer van de hoofdofficier(en)
  • agendabeheer voor overige teamleden
  • inkomende -en uitgaande correspondentie
  • afhandelen van inkomend en uitgaand telefoonverkeer
  • verslaglegging van vergaderingen, opstellen van agenda’s, presentaties maken en tijdig verspreiden van stukken
  • e-mail screenen
  • organiseren van vergaderingen, recepties en bijeenkomsten
  • boeken van reizen, hotels en restaurants
  • bewaken van afspraken en deadlines
  • reisschema’s opstellen m.b.t. chauffeur
  • bezoekers aanmelden en te woord staan
  • behandelen, registreren en archiveren(vertrouwelijke) stukken
  • personeelsadministratie
  • beheren en bestellen van kantoorartikelen
  • planning sociale kalender parketleiding

2005-2006 Management – en Communicatie assistent

Bedrijf: Bank te Hedel

Werkzaamheden:

  • notuleren van vergaderingen
  • rapportages samenstellen
  • projectsecretaris o.a. bewaken van de projectkalender
  • schrijven van teksten
  • beheer mail, post, agenda
  • administratie
  • correspondentie.

2004-2005 Secretaresse

Bedrijf: Autobedrijf te ’s-Hertogenbosch

Werkzaamheden:

  • Begeleiden ordertraject
  • ontvangen van klanten
  • telefoonverkeer
  • administratieve werkzaamheden verrichten voor de verkoopafdeling
  • bijspringen bij de werkplaatsreceptie en in de showroom.

2003-2004 Uitzendconsulente

Bedrijf: Uitzendbureau te ‘s-Hertogenbosch

Werkzaamheden:

  • Werven en selecteren van flexkrachten
  • actief aanbieden van beschikbare flexkrachten aan klanten
  • contact onderhouden d.m.v. persoonlijk bezoek aan klanten en flexkrachten
  • acquisitie
  • administratie.

2004 Commerciële binnendienst medewerker

Bedrijf: Handelsmaatschappij te ‘s-Hertogenbosch

Werkzaamheden:

  • Begeleiden ordertraject (verhuizingen, overnames en spoedtransporten)
  • communiceren tussen klant, buitendienst en de overige afdelingen binnen het bedrijf
  • klachtenafhandeling en relatiebeheer
  • beheren van mantelafspraken.

2002-2003 Medewerkster Product Management afdeling reisleiding

Bedrijf: Reisorganisatie te Ammerzoden

Werkzaamheden:

  • Planning reisleiding binnen alle continenten
  • contact onderhouden met reisleiding, inkopers en klantenservice
  • reisbescheiden, accommodatie en vervoer aanvragen
  • spoedgevallen oplossen
  • salarisadministratie
  • personeelszaken
  • overige administratie.

2001-2002 Bankemployee

Bedrijf: Bank te ’s-Hertogenbosch

  • Opname, bestellen en storting van vreemde valuta
  • aan- en verkoop (traveller)cheques
  • uitgave en aanvragen passen/pincode
  • (de)blokkeren passen
  • begeleiding bij opnames
  • storting en safeloketten
  • vullen van de geldautomaat en bijzondere overboekingen.

 

INTERESSES

Hockey, tennis, lezen en reizen, cursus weddingplanner

 

Bent u geïnteresseerd in deze kandidate? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op.