Directie Assistente HR uit Roosendaal

PA Online stelt graag aan u voor: Onze Directie Assistente HR uit Roosendaal

Onze Directie Assistente HR uit Roosendaal is een professionele, representatieve Directie assistente met ruime ervaring.

Zij verricht haar werkzaamheden met veel inzet en toewijding. Zij is gewend om als sparringpartner te functioneren, zij anticipeert en is zeer flexibel. Zij is discreet, loyaal, enthousiast, recht door zee, communicatief op diverse niveaus en toont daarbij een goed gevoel voor verhoudingen. Zij is  organisatorisch sterk, plant goed vooruit en let goed op de onderlinge afstemming tussen agenda’s van de bestuursleden m.b.t. afspraken. Zij toont veel initiatief en regelt zaken in grote mate van zelfstandigheid.

Onze Directie Assistente HR uit Roosendaal is initiatiefrijk, daadkrachtig, gedreven en betrokken. Onze Directie Assistente uit Roosendaal heeft een ‘hands on’ mentaliteit. Daarnaast is Onze Directie Assistente uit Roosendaal prettig assertief, beschikt over een helikopterview, is doortastend, zelfstandig en staat sterk in haar schoenen. Zij functioneert goed onder stressvolle omstandigheden en kan goed prioriteiten stellen. Tevens beschikt zij over een sterk verantwoordelijkheidsgevoel. Onze Directie Assistente uit Roosendaal heeft oog voor wat er speelt binnen een organisatie en is proactief. Zij kan zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend functioneren en streeft ernaar hoge kwaliteit te leveren. Onze Directie Assistente HR brengt rust in de hectiek.

Zij schakelt snel en neemt haar uitgebreide werkervaring mee in haar nieuwe baan. Onze Directie Assistente HR is een ervaren ‘planner’ en een uitermate harde werkster. Zij zet zich voor 100 % in. Bovendien is zij secuur, een doorzetter, accuraat en discreet en beheerst zij de Nederlandse taal uitstekend en heeft zij goede kennis van de Engelse taal. Tevens beschikt zij over een hoog vaardigheidsniveau in het gebruik van MS-Office. De logistieke & technische kant van haar werk beheerst zij bovengemiddeld goed.

Zij is per direct fulltime beschikbaar.

OPLEIDING

  • 2010 HBO opleiding managementassistente
  • 2009 Privécursus zakelijk Engels
  • 2009 Basiscursus personeelsmanagement
  • 2009 Interne cursus Engels
  • 2003-2004 Office Manager
  • 2000-2001 Opleiding secretaresse
  • 1995-1998 MDGO uiterlijke verzorging
  • 1991-1995 MAVO D

TALENKENNIS

Nederlands Uitstekend in woord en geschrift
Engels Goed in woord en geschrift
Duits Goed in woord, redelijk in geschrift
Frans Redelijk in woord en geschrift

COMPUTER VAARDIGHEDEN

Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SAP, Social Media

WERKERVARING

Juni 2012-heden Handelsmaatschappij, Management Assistent – Raad van Bestuur en Financiële manager (Interim basis i.v.m. zwangerschapsverlof)

  • Agendabeheer
  • in- en uitgaande post
  • algehele ondersteuning Raad van Bestuur en concerncontroller

2009-2012 Handelsmaatschappij, Directiesecretaresse

  • ondersteuning Aandeelhoudersvergadering en Raad van Commissarissen
  • directe ondersteuning van de directeur en adjunct-directeur
  • Agendabeheer
  • in- en uitgaande post
  • notuleren
  • organisatie evenementen
  • maken van inkooporders
  • maken van presentaties
  • organiseren rondleidingen
  • interne en externe communicatie
  • begeleiden nieuwe werknemers
  • ad-hoc directiezaken
  • beheer personeelswebsite
  • facilitaire ondersteuning bieden.

2008-2009 Handelsmaatschappij, HR Assistant/ Personal Assistant HR Manager (Internationaal) (functie werd geschrapt waardoor geen verlenging)

  • Agendabeheer
  • in- en uitgaande post
  • beheer personeelsdossiers
  • beheer wagenpark
  • ziekteverzuim/rapportages
  • opstellen arbeidscontracten
  • contactpersoon Visa
  • uitvoering beleidszaken
  • personeelsadministratie
  • vraagbaak voor alle HR gerelateerde vragen
  • personeelsadministratie verwerken in SAP
  • organisatie opleidingen
  • diverse werkzaamheden rondom instroom, uitstroom en doorstroom
  • beheer intranet en internet.

02/2008-09/2008 Handelsmaatschappij Moerdijk, Directiesecretaresse (tijdelijke functie via uitzendorganisatie)

  • Agendabeheer
  • in- en uitgaande post
  • notuleren
  • organiseren werkbezoeken/excursies
  • maken van presentaties
  • organiseren evenementen/beurzen/bedrijfsactiviteiten
  • algemene ondersteuning commerciële afdeling
  • begeleiding nieuwe medewerkers.

2006-2007 Bouwmaatschappij, Directiesecretaresse (wegens verhuizing naar Roosendaal opgezegd)

  • Agendabeheer
  • in- en uitgaande post
  • internet en intranetbeheer
  • notuleren
  • beheer personeelsdossiers
  • beheer opleidingstrajecten
  • werving en selectieprocedures
  • sollicitatiegesprekken
  • in/uitlenen bouwmedewerkers
  • organiseren van werkbezoeken/excursies/presentaties
  • uitvoering subsidies
  • organiseren van opleveringen
  • uitvoering nieuwe beleidszaken
  • vervaardigen van nieuwsbrieven
  • opstellen van arbeidscontracten
  • begeleiding nieuwe werknemers.

2001-2006 Milieusamenwerking en Afvalverwerkingbedrijf Regio Nijmegen, Directiesecretaresse

  • Telefonische bereikbaarheid
  • in en uitgaande post
  • budgettering
  • plannen en coördineren van vergaderingen/werkreizen
  • aanmaken en uitwerken van besluiten
  • planningen maken
  • notuleren
  • gasten ontvangen.

1999-2001 Staalbouw, Secretaresse (wegens verhuizing naar Nijmegen opgezegd)

  • Telefonische bereikbaarheid
  • in en uitgaande post
  • postverspreiding
  • bestellingen
  • mailingen
  • notuleren
  • archiveren.

10/1998-02/1999 Hoofdkantoor Supermarkten, Telefoniste/receptioniste (tijdelijk i.v.m. inval zwangerschapsverlof)

  • Telefonische bereikbaarheid
  • ontvangen van klanten
  • aanname en afhandeling van klachten
  • assisteren van afdelingshoofden m.b.t. informatievoorziening
  • archiveren
  • administratieve handelingen.

10/1996 tot 12/1997 Schoonheidsinstituut (stage/parttime werk), schoonheidsspecialiste

  • Geven van schoonheidsbehandelingen
  •  massages tijdens beautyarrangementen
  •  verkoop producten.

Bent u geïnteresseerd in deze kandidate? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op.