De HR Assistant

HR Assistant nodig?

Wij van PA Online zijn ervaringsdeskundigen; zowel Marieke als ik hebben gewerkt als international PA en op HR afdelingen. In dat opzicht zijn wij van alle ondersteuningsmarkten thuis.

Wat is de functie van een HR Assistant?

De ondersteuner op een HR afdeling (P&O zo u wilt) assisteert de HR Adviseur, Directeur of Manager met o.a.:

  • complex agendabeheer
  • e-mailbeheer
  • aanspreekpunt en verantwoordelijk voor het tijdig en correct beantwoorden van vragen
  • opstellen vacatureteksten als voorbereiding van leidinggevende
  • verzamelen van cv’s sollicitanten
  • screenen van binnenkomende sollicitaties
  • uitnodigen sollicitanten
  • en gespreksbevestigingen versturen
  • beantwoorden van HR gerelateerde vragen van interne medewerkers
  • ondersteunen en begeleiden van de HR processen
  • ondersteunen bij het on- en offboarding proces

Zoekt u een HR Assistant?

Mogen wij u assisteren? Neemt u toch vooral contact met ons op of meld uw vacature direct. Dan gaan wij onmiddellijk voor u aan de slag.