Teamsecretaresse MS Office, SAP, AFAS, Sharepoint uit Tilburg

PA Online stelt graag aan u voor: Onze Teamsecretaresse MS Office SAP, AFAS, Sharepoint uit Tilburg

Onze Teamsecretaresse MS Office SAP, AFAS, Sharepoint uit Tilburg is een zeer representatieve, professionele en enthousiaste kandidate met een sterke drive en een grote ‘hands on’ mentaliteit. Zij is een energieke persoonlijkheid met een zeer positieve instelling en staat haar mannetje. Zij is zelfstandig, initiatiefrijk, is flexibel en beschikt over zeer goede sociale en contactuele eigenschappen. Betrokkenheid en integriteit staan bij haar hoog in het vaandel. Zij is organisatorisch sterk, weet ook onder hoge druk de juiste prioriteiten te stellen, schakelt snel en is sterk in het ad hoc oplossen van acute problemen. Indien nodig staat ze klaar. Zij is proactief, dienstbaar en service gericht ingesteld.

Zij is communicatief, stressbestendig, een teamplayer, resultaat- en kwaliteit gericht. Wat voor haar belangrijk is in een goede samenwerking: wederzijds respect, vertrouwen en een goede communicatie. Zij waardeert openheid en balans op alle facetten in het werk. Kansen en uitdagingen die voldoening geven en haar tevens helpen zich verder te ontwikkelen. Belangrijke aspecten in haar werk zijn o.a. een fijne werksfeer en een goede onderlinge samenwerking.

Zij toont initiatief, beschikt over een hoog accuratesseniveau en heeft een hoog werktempo. Zij denkt mee en vooruit, signaleert en anticipeert. Collegialiteit, waardering en respect staan bij haar hoog in het vaandel. Ze laat zich omschrijven als collegiaal, opgewekt en een harde werker. Tevens beschikt zij over een bijzonder prettige persoonlijkheid. Onze Teamsecretaresse MS Office SAP, AFAS, Sharepoint uit Tilburg voert haar werkzaamheden met veel toewijding en plezier uit. Ze weet duidelijk prioriteiten te leggen en weet zich gemakkelijk een houding te geven. Ze is betrokken en alert.

Kernwoorden die onze Teamsecretaresse MS Office SAP, AFAS, Sharepoint uit Tilburg typeren: aanpakker, doorzetter, positief, perfectionistisch en vrolijk. Zij schuwt niet voor een extra werklading of een grote verantwoordelijkheid! Voorts heeft zij oog voor detail, is betrokken en loyaal, dit alles vanuit een dienstverlenende houding en gericht op effectieve samenwerking. Zij gáát voor haar baan!

Onze Teamsecretaresse MS Office SAP, AFAS, Sharepoint uit Tilburg heeft een salaris van € 2.500,- bruto per maand op basis van 40 uur per maand. Zij is vrijwel per direct beschikbaar voor 24-32 uren per week.

OPLEIDING & CURUSSEN
1996-1999 MBO-AB, afgerond
1995 VHBO, diploma niet behaald
1990-1994 M.A.V.O.

BEHAALDE CERTIFICATEN
2001 basisvaardigheden voor de secretaresse;
2001 bedrijfshulpverlening;
2002 secretaresse Management Opleiding;
2005 facilitating for Deloitte (trainer opleiding);
2007 zakelijk corresponderen;
2007 gespreksvaardigheden;
2011 Lean Six Sigma – Yellow belt

COMPUTERVAARDIGHEDEN
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Exces, Windows Explorer, Demis (cliëntenprogramma), AFAS, S.M.T. programma (Site Management Toolkit), Sharepoint, SAP Tutor (editor /player)/, SAP divers o.a. HR / BW,Protos, Plantas en Smartcontrol, Mister Mail.

TALENKENNIS
Nederlands uitstekend in woord en geschrift
Engels goed in woord en geschrift

WERKERVARING
2013
Automotive (interim)
Functietitel: Warehouse/ Assembly Administrator
Taken:

  • Administratie verwerken van inkoop en verkoop van onderdelen
  • Controlerenvoorraden
  • Facturatie
  • In/ uitgaande mail bijhouden
  • Telefonische afhandeling en relatiebeheer

Gemeente (interim)
Functietitel: Administratief medewerker Ruimtelijke Uitvoering
Taken:

  • Vergunning registratie en uitgift
  • Controleren aanvragen/ tekeningen
  • Verwerken klic-meldingen
  • In/ uitgaande mail bijhouden

Reden vertrek: Tijdelijke functie

2011-2012
Naam werkgever: Deloitte TAX (Belastingadviseurs)
Functietitel: Projectondersteuner LSS
Taken:

  • Behalen van Lean Six Sigma certificaat
  • Project uitzetten
  • Projectplan schrijven
  • Resultaten overleggen
  • Urenschrijven m.b.t. LSS
  • Pilottraject opstarten
  • Resultaten verwerken/ verrekenen

18/07/2011-19/10/2011
Naam werkgever: Deloitte TAX
Functietitel: Afdelingssecretaresse/ Directiesecretaresse
Taken:

  • In/ uitgaande post verwerken
  • Telefonische afhandelingen
  • Financiële rapportages/ urenverantwoording
  • Weekstaten (verwerken urenregistratie)
  • Bestellingen
  • Reserveringen plaatsen
  • Organiseren meetings
  • Organiseren Roadshows M’burg/ Breda (compleet)

2010-2011
Naam werkgever: Brabantse Ontwikkelings Maatschappij (BOM)
Functietitel: Deskmanager InvesteringsBevorderingen
Taken:

  • Bijhouden Websites (NL en ENG)
  • Nieuwsbrief bijhouden/ beheren/ uitsturen
  • Mee faciliteren en organiseren van evenementen
  • Klantencontact onderhouden
  • Adressenlijst(en) beheren
  • Boeken van reizen en regelen van visa
  • Algehele administratie bijhouden
  • Afspraken inplannen
  • Bestellen drukwerk
  • Coördineren van vertalingen via vertaalbureau
  • Coördineren van gadgets

Reden vertrek: Ter vervanging van zwangerschap

02/2010 tot 03/2010
Naam werkgever: Van Dulmen (Volker Wessels Telecom)
Functietitel: Medewerker Projectadministratie
Taken:

  • Telefoonafhandeling
  • Afmelden orders in het systeem
  • Planningswerkzaamheden
  • Nakijken en bewerken materiaallijsten

Reden vertrek: Tijdelijke baan

Periode 03/2009 tot 11/2009
Naam werkgever: Baas B.V.
Functietitel: Afdelingssecretaresse
Taken:

  • Postafhandeling
  • Agendabeheer
  • Notuleren
  • Uitwerken van verslagen
  • Correspondentie NL-ENG
  • Offertes uitwerken
  • Uitgeven van de nieuwsbrief
  • Organiseren team bijeenkomsten
  • Regelen van relatieschenken
  • Powerpoint presentaties maken
  • Voorraadbeheer kantoorartikelen
  • Telefoonbehandeling
  • Dossiers aanmaken
  • Bijhouden vakantieplanning

Reden vertrek: Verhuizing naar Tilburg.

Periode 09/2008 tot 02/2009
Naam werkgever: Deloitte
Functietitel: Workforce Management Planner
Taken:

  • Projectplanning voor team SAP SC
  • Telefoonverkeer voor leidinggevende
  • Afspraken maken/ Agendabeheer
  • Trainingen geven (SAP HR Frontoffice + Reports)
  • Onderhouden/ opbouwen intranet (Sharepoint) + werkomgeving
  • Recruiter (vacatures voor uitzendkrachten)
  • Requisitioner (inkoop contactpersoon)
  • Printercontactpersoon

Reden vertrek: Boventallig

2005-2008
Naam werkgever: Deloitte
Functietitel: Intern Consultant Training en Documentatie
Taken:

  • Communiceren Learning over de planning;
  • gebruikers te woord staan i.v.m. vragen/ problemen;
  • uitvoer van communicatieve uitingen (nieuwsbrieven, distributielijsten, Deloitte krant etc.);
  • actueel houden van cursusmateriaal;
  • ontwikkelen aanvullend cursusmateriaal/ opzetten nieuwe cursus bij leerbehoefte;
  • maken/ ontwikkelen website voor de afdeling (SMT en Sharepoint);
  • onderhouden van de website (dagelijks);
  • tweede lijn helpdesk (inval);
  • presentaties uitwerken en ontwerpen;
  • maken van tutorials (lesmateriaal);
  • bewaken van training-/autorisatieproces;
  • spreker op de LID (Landelijke Introductiedag Deloitte);
  • cursussen bijwonen en kwaliteit beoordelen;
  • procesbewaking;
  • de algehele planning training & documentation, eindeverantwoordelijke
  • opzet communicatieplannen
  • opzet nieuw medium SAP Live Solutions, uizetten binnen Deloitte (communicatie/ plan etc.)
  • Aanspreekpunt vacatures SAP (Recruiter)
  • Aanspreekpunt facilitair/ SAP/ Printercontactpersoon
  • Volledige projectplanning (SAP Sophistication/ Sharepoint/ WTA/ SAP Live Solutions/ESS)
  • Communicatie tussenpersoon projecten: ERP2005-Upgrade
  • Publiceren nieuwsberichten
  • Requisitioner (inkoopprogramma SAP Recruitment Management System).

Reden vertrek: nvt

2000-2005
Naam werkgever: Deloitte & Touche Subsidie Adviseurs B.V.
Functietitel: (Afdeling) -secretaresse
Taken:

  • agenda’s bijhouden (20 pers);
  • wagenparkbeheer (huur/ voorloopwagens);
  • notuleren (regio-overleg, expertteams, overleg);
  • in en uitgaande correspondentie;
  • bewaken uitgaande en binnengekomen offertes;
  • gespreksbandjes uitwerken;
  • organiseren teambijeenkomsten;
  • verzorgen van mailingen;
  • regelen van relatiegeschenken;
  • web -author (beheer van SA Deloitte -site);
  • PowerPoint presentaties / tabellen etc. maken;
  • voorraadbeheer kantoorartikelen;
  • facilitaire zaken en interne organisatie (telefoons, koffieautomaten, printers, kopieermachines, vulling koelkast);
  • telefonisch afhandelen van vragen/klachten/doorverbinden etc.;
  • kamers reserveren, catering etc.;
  • dossiers aanmaken (netwerk als fysiek);
  • WBSO -coördinator voor het secretariaat;
  • bijhouden van de vakantieplanning;
  • uitwerken van projecten (bijv. TS- aanvragen);
  • assistente Communicatie & Marketing.

Reden vertrek: uitkoop afdeling

1999-2000
Naam werkgever: Financieel Actueel
Functietitel: Administratief / Commercieel medewerkster
Taken:

  • verkopen’ van verzekeringen/ pensioenen/ hypotheken etc.
  • afspraken maken;
  • planning/ agenda’s bijhouden;
  • klachtenafhandeling etc.

Reden vertrek: Contract niet verlengd

1997-1999
Naam werkgever: Brugman Keukens en Badkamers
Functietitel: Expeditiemedewerkster
Taken:

  • het plannen van routes;
  • bijhouden van de administratie;
  • factureren;
  • klachtenafhandeling;
  • debiteuren/crediteurenbeheer;
  • orderverwerking;
  • archiveren etc.

Reden vertrek: Geen uitdaging meer

Heeft u zo’n software wizzkid Teamsecretaresse nodig? Neemt u dan alstublieft contact met ons op.