PA NL/E Vastgoed uit Rotterdam

PA Online stelt graag aan u voor: Onze PA NL/E Vastgoed uit Rotterdam  

Onze PA NL/E Vastgoed uit Rotterdam is een energieke, sociale en representatieve Personal Assistant met een zeer brede werkervaring. Zij is communicatief en organisatorisch sterk, een sparring partner, spontaan en een harde werkster. Voorts is zij loyaal, discreet, accuraat, betrouwbaar, betrokken, commercieel, collegiaal en een team player alsook een absolute netwerker. Onze PA NL/E Vastgoed uit Rotterdam heeft een goed inlevingsvermogen, is oplossingsgericht, organiseert, signaleert, prioriteert en anticipeert en is zeer goed in staat hoofd- van bijzaken te scheiden, is een harde werkster die in hoog tempo werkt. Natuurlijk is zij gewend aan complex agendabeheer, prioriteiten stellen, ‘multi tasking’ en zelfstandig te werken.

Onze PA NL/E Vastgoed uit Rotterdam is gewend aan het monitoren van deadlines en ervoor te zorgen dat voordien de juiste collega’s hun betreffende acties en werkzaamheden hebben afgerond.

Graag verdiept Onze PA NL/E Vastgoed zich in de materie en ziet problemen eerder als een uitdaging. Zij is leergierig, betrouwbaar, een echte en absolute netwerker, flexibel in tijden en werkzaamheden, laat zelden zaken liggen, is zeer dienstverlenend en hulpvaardig.

In haar eigen woorden:

“De afgelopen jaren heb ik duidelijk veel meer gedaan dan wat van mij verlangd werd. Ik ben een organisator pur sang, een netwerker, werk en denk op HBO-niveau, beschik over voldoende mensenkennis en ga daarom graag een nieuwe uitdaging aan.”

Onze PA NL/E Vastgoed is een echte ‘allrounder’ en topper binnen het secretariële vak. Zij heeft ervaring als PA van het hoger Management alsook m.b.t. Marketing & Communicatie, HR, Finance, Facilities etc.. Kortom, Onze PA NL/E Vastgoed uit Rotterdam is een ‘asset’ voor uw organisatie! Deze PA NL/E heeft een opzegtermijn van één maand.

OPLEIDING

1984 Geslaagd aan de HAVO, met als vakkenpakket Nederlands, Duits, Engels, Frans, Economie en Handelswetenschappen.

1985-1986 Secretaresseopleiding aan de MEAO, met de eindexamenvakken Nederlands, Duits, Engels, Frans, Stenografie (in 4 talen), Typen, Toerisme en Secretariaatspraktijk.

Gedurende haar loopbaan heeft zij in diverse bedrijven de mogelijkheid gehad om cursussen/opleidingen en trainingen te volgen, zoals

  • Microsoft Office
  • Time Management via NCATB
  • English Business via TheBritishSchoolin TheNetherlands
  • Management Assistente en Marketing Assistente via ISW en
  • basiscursus Personeelszaken via NVPM.

TALENKENNIS

Nederlands      moedertaal
Engels             zeer goed
Duits                redelijk
Frans               redelijk
Indonesisch      redelijk

COMPUTERVAARDIGHEDEN

Word, Excel, PowerPoint, Outlook

WERKERVARING

2011-heden            
Handelsmaatschappij in Vastgoed, Maassluis
functie: resp. PA International Marketing & Communications
Director en PA General Manager Vastgoed (50%/50%) i.v.m. nieuwe functie
werkzaamheden:
zelfstandig inhoudelijk, maar ook ondersteuning van beide managers;
bij IMC op het gebied van events op (inter-)nationaal niveau
bij Vastgoed oa projectontwikkeling van een nieuwe woonwijk in Maassluis
werkzaamheden zijn o.a.:

  • algehele projectondersteuning
  • agendabeheer
  • beheer en zelfstandige afhandeling inbox, inkomende en uitgaande post en zelfstandig afhandelen van correspondentie, intern en extern
  • ontvangst bezoekers
  • sterke signaleringsfunctie ten aanzien van personeel, externe partijen, markt
  • notuleren, verslagleggen en voorbereiden diverse directievergadering en actieve rol in vergaderingen inzake personeelszaken, inkoop, facilitaire zaken
  • archiveren
  • onderhouden van zeer breed netwerk
  • organisatie diverse grote bijeenkomsten ten behoeve van directie en externe partijen en organisatie van netwerkbijeenkomsten

reden vertrek: tijdelijke functie

2011                       

Beleggingsmaatschappij in commercieel vastgoed, Den Haag
functie: Personal Assistant van de eigenaar
werkzaamheden:

  • o.a. het maken van afspraken, zowel zakelijk als privé
  • verzorgen van correspondentie via post en e-mail
  • signaalfunctie

2009-2010               
Interim werkzaamheden via uitzendbureaus en detacheringsbureaus:
Maatschappij in Duurzaam Bouwen, Rotterdam
functie: facility manager
werkzaamheden:

  • acquisitie (binnenhalen van participanten en geven van voorlichting)
  • netwerken
  • organisatie diverse bijeenkomsten in het centrum, waaronder themadagen,
  • sprekers inhuren en organiseren
  • in- en extern relatiebeheer
  • evaluatie
  • gastvrouwrol
  • informatieverschaffing
  • coördinatie traffic duurzame bouwmaterialen en promotiematerialen naar centrum
  • spil in het centrum
  • debiteuren- en crediteurenbeheer

Bouwadvies organisatie, Rotterdam
functie: directiesecretaresse t.b.v. directievoorzitter
werkzaamheden:

  • secretariële ondersteuning directievoorzitter
  • PR-werkzaamheden
  • assistentie verlenen bij het geven van adviezen
  • verzorgen van aanbestedingen

Woningstichting, Rotterdam
(fusie van Woningbedrijf Rotterdam en De Nieuwe Unie)
functie: directiesecretaresse t.b.v. bestuursvoorzitter
werkzaamheden: secretariële ondersteuning bestuursvoorzitter

2004-2008               

Projectontwikkelaar
functie: directiesecretaresse / personal assistant t.b.v. algemeen directeur
Werkzaamheden o.a.:
ten behoeve van algemeen directeur:

  • agendabeheer
  • beheer en zelfstandige afhandeling inbox, inkomende en uitgaande post en zelfstandig afhandelen van correspondentie, intern en extern
  • ontvangst bezoekers
  • sterke signaleringsfunctie ten aanzien van personeel, externe partijen, markt
  • notuleren, verslagleggen en voorbereiden diverse directievergadering en actieve rol in vergaderingen inzake personeelszaken, inkoop, facilitaire zaken
  • archiveren
  • sparring partner en vertrouwenspersoon ten aanzien van algemeen directeur en overige directieleden, aanspreekpunt directie ten behoeve van moedermaatschappij Heijmans, richting directie en RvB en onderhouden van zeer breed netwerk
  • organisatie diverse grote bijeenkomsten ten behoeve van directie en externe partijen en organisatie van netwerkbijeenkomsten
  • diverse privé zaken ten behoeve van algemeen directeur (betalingsopdrachten, autozaken, privé afspraken, reizen boeken)

ten behoeve van personeelszaken / personeelsbeleid:

  • procedures in- en uitdiensttredingen
  • ziekteverzuim (signaleringsfunctie) en aanspreekpunt / vertrouwenspersoon ten behoeve van medewerkers
  • werving & selectie lager kader / ondersteunend personeel, contactpersoon voor alle werving & selectiebureaus en verantwoordelijk voor advertentieplaatsingen vacatures
  • interne mededelingen ten aanzien van personeelszaken
  • voorbereiding maandelijks overleg algemeen directeur en hoofd P&O  Heijmans
  • diverse kortingsregelingen
  • voorbereiding functioneringsbeoordelingsgesprekken en diverse opleidingen ten behoeve medewerkers
  • coaching secretariaten

ten behoeve van facilitaire zaken:

  • leiding geven aan receptie en catering
  • aanspreekpunt voor, bestellen materialen van en accorderen facturen ten aanzien kantoormaterialen, bloemisten, kunst, cadeaus, promotionele materialen, meubels, telecommunicatie, IT, archiefopslag, cadeaubonnen, parkeervergunningen
  • contactpersoon voor en accorderen facturen van politie, ongediertebestrijding, schoonmaak, parkeerplaatsen, grof vuil, aanspreekpunt voor huisstijl (uniformiteit)

reden vertrek: na bijna 5 tropenjaren een nieuwe uitdaging gezocht

2002-2004               

Bureau voor ruimtelijke ordening en architectuur
functie: project coördinator binnen atelier stedenbouw
werkzaamheden: coördinatie projecten (administratie, archivering, beheer,
financiële zaken), lid projectteam ISO-certificering, projecten bureaubreed, ondersteuning hoofd atelier (projectmatig), signaleringsfunctie binnen atelier 1
reden vertrek: einde projecten

2001-2002               

Farmaceutische industrie, Capelle aan den IJssel
functie: Eerste 3 maanden Management Assistant Human Resources &
Corporate Affairs, daarna Human Resources Assistant
werkzaamheden: ondersteuning directie, aanspreekpunt HR, diverse HR-projecten, ziekteverzuimregistratie
reden vertrek: andere wending na jaren in farmaceutische branche

1986-2001                Diverse Office Manager / Executive Assistant banen in de farmaceutische industrie en marktonderzoek, regio Rotterdam

HOBBY’S EN INTERESSES

Mediteren, yoga, reizen, kunst, cultuur, lezen, dansen en boeddhisme, architectuur, fotografie, literatuur, verre landen, natuur, milieu en dieren.

 

Bent u geïnteresseerd in deze loyale en discrete PA NL/E? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op.