PA NL/E/D uit Wijk en Aalburg

PA Online stelt graag aan u voor: Onze PA NL/E/D uit Wijk en Aalburg

Onze PA NL/E/D uit Wijk en Aalburg is een professionele Personal Assistant, representatief, loyaal, flexibel, dienstverlenend organisatorisch en communicatief sterk op diverse niveaus. Zij heeft ‘assistentie’ als rode draad in haar werkverleden. Zij is gedreven, proactief, neemt haar verantwoordelijkheid, is stressbestendig, discreet, zoekt altijd de efficiency op, anticipeert en is zeer dienstverlenend. Bovendien is zij commercieel en een echte gastvrouw. Onze PA NL/E/D uit Wijk en Aalburg is zeer klant- en servicegericht en helpt graag mensen. Plannen en organiseren is haar op het lijf geschreven. Zij is een sociale collega met een brede ervaring en een grote ‘hands on’ mentaliteit. Zij beschikt over een open en enthousiaste persoonlijkheid en is een echte ‘spin in het web’. Haar ervaring heeft zij opgedaan binnen nationale en internationale organisaties. Onze PA NL/E/D uit Wijk en Aalburg is een collegiaal mensenmens met een goed gevoel voor humor en liefde voor het secretaressevak en werkt met veel plezier. Zij is een Personal Assistant pur sang!

Met onze PA NL/E/D bent u verzekerd van een hardwerkende Personal Assistant met een goede helikopterview, uitstekende prioriteitenstelling en veel ervaring met het oppakken van ad-hoc zaken  en veelvuldige wijzigingen in een complexe agenda. Zij is een zeer ervaren notulist op directieniveau en een uitstekende organisator. Vooruitdenken, omgaan met gevoelige informatie, een uitgebreid intern en extern netwerk onderhouden, oplossingen bedenken en eigen initiatief tonen, zijn door haar jarenlange ervaring een tweede natuur geworden. Onze PA NL/E/D uit Wijk en Aalburg beschikt over een probleemoplossend vermogen en heeft oog voor niveau.

Zij gedijt het beste in een uitdagende functie met hoge werkdruk.

Daarnaast heeft zij als feedback altijd meegekregen dat zij erg snel is, zij pikt alles snel op, nieuwe systemen heeft zij vlot onder de knie. Bij onze PA NL/E/D kunt u erop rekenen dat alle werkzaamheden van A tot Z correct en op tijd afgehandeld worden. Zij heeft een goed gevoel voor verhoudingen en prioriteiten, zij heeft organisatietalent. Zij is tevens een gezellige, behulpzame collega, er is altijd tijd om naast eigen werkzaamheden een collega te helpen. Bovendien is zij zelfstandig. Zij beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal heel erg goed. Zij voert haar werk met veel passie en enthousiasme uit.

Onze PA NL/E/D uit Wijk en Aalburg kan zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend functioneren. Zij is administratief en organisatorisch sterk en beschikt over een hoog vaardigheidsniveau in het gebruik van MS-Office.

Vanwege de combinatie werk en gezin is deze PA op zoek naar een parttime secretariële baan. Zij is per direct beschikbaar voor 24 uur.

OPLEIDING & CURUSSEN
05-07-2009                   Certificaat Performance Review Training
29-11-2007                   Certificaat BHV en AED (jaarlijkse herhaling)
08-08-2007                   Certificaat Microsoft PowerPoint voor secretaresse
31-01-2003                   Certificaat Commercieel Engels voor gevorderden
16-06-2001                   Diploma Management Assistente
09-02-2000                   Certificaat Effectief Notuleren
16-06-1994                   MEAO-diploma (secretarieel)
06-06-1991                   MAVO-diploma

COMPUTERVAARDIGHEDEN
Uitstekende kennis van MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

TALENKENNIS
Nederlands: uitstekend in woord en geschrift
Engels: uitstekend in woord en geschrift
Duits: goed in woord en geschrift

WERKERVARING

2011-heden                  Softwarebedrijf in Utrecht – Office Manager

  • Verantwoordelijk voor office management;
  • organiseren van zakenreizen voor medewerkers in Nederland en in de UK;
  • organiseren van events;
  • agendabeheer en telefoonbehandeling;
  • fungeren als gastvrouw;
  • verantwoordelijk voor Personeelszaken: opstellen van arbeidscontracten, beheer van personeelsdossiers, registreren van vrije dagen en ziekmeldingen;
  • aanspreekpunt voor receptionistes en secretaresses op locatie;
  • organiseren en notuleren van boardmeetings en management meetings;
  • verantwoordelijk voor huisstijl en drukwerk;
  • verantwoordelijk voor internet, (mobiele) telefonie en hardware;
  • verzorgen van relatiegeschenken;
  • bijhouden voorraad kantoorartikelen;
  • verzorgen van de financiële administratie;
  • wagenparkbeheer: leaseauto’s, tankpassen.

2010-2011                    Handelsmaatschappij in Hilversum – Personal Assistant

PA van een succesvolle (interim) CEO en consultant met vele jaren leiderschapservaring bij innovatieve bedrijven, waar hij geleerd heeft hoe een organisatie succesvol gemaakt kan worden. De Group verleent advies, financiële begeleiding en commerciële expertise aan een aantal bedrijven tegelijkertijd. Het doel is ieder aspect van deze bedrijven gezond te maken en ze tevens voor te bereiden op een gecontroleerde en aanzienlijke groei.

Werkzaamheden:

  • Personal Assistant;
  • verantwoordelijk voor office management (aanspreekpunt voor receptionistes en secretaresses op locatie, verantwoordelijk voor huisstijl en drukwerk, verantwoordelijk voor internet en telefonie, etc.);
  • agendabeheer en telefoonbehandeling;
  • organiseren van diverse privézaken;
  • organiseren van zakenreizen (en meereizen naar het buitenland);
  • organiseren en notuleren van meetings;
  • organiseren van events;
  • fungeren als gastvrouw;
  • verzorgen van de financiële administratie;
  • verantwoordelijk voor internet en (mobiele) telefonie.

2007-2010                    Softwarebedrijf in Den Bosch – Executive Assistant

  • Secretaresse van de CEO, CFO en de Board of Directors;
  • agendabeheer en telefoonbehandeling CEO en CFO;
  • leiding geven aan secretariaat en receptie (3 personen);
  • organiseren van zakenreizen CEO, CFO en de Board of Directors;
  • organiseren en notuleren van boardmeetings, management meetings en kwartaalmeetings van het management;
  • organiseren van en ter plaatse begeleiden van corporate events (recognition trips naar Dubai, Zuid-Afrika en Thailand, kwartaalbijeenkomsten, bedrijfsfeesten intern en extern, zoals jubileumfeesten, familieweekenden voor de medewerkers, sinterklaasfeest, kerstdiner, Nieuwjaarsontbijt, kick-off meetings, gastvrouw tijdens een aantal motorrace events, gesponsord door het bedrijf);
  • verantwoordelijk voor de interne bedrijfscatering;
  • verantwoordelijk voor de planning van de bedrijfsmasseuse;
  • opzetten en onderhouden van een zeer uitgebreide dataroom tijdens een investeringsproces;
  • presentaties uitwerken (m.b.v. PowerPoint en Excel);
  • organiseren BHV- en AED-trainingen;
  • diverse voorkomende secretariële werkzaamheden.

2003-2007                    Secretariaatsbureau in Gorinchem – Senior secretaresse

Doorlopende en projectmatige secretariaatswerkzaamheden voor zeer uiteenlopende organisaties uit diverse sectoren:

Gezondheidszorg: zorgdragen en eindverantwoordelijk voor het secretariaat van een beroepsvereniging van ruim 300 paramedische zorgverleners

Professionele dienstverlening: zorgdragen en eindverantwoordelijk voor het secretariaat van een beroepsvereniging van ruim 700 directiesecretaressen

Overheid: zorgdragen en eindverantwoordelijk voor het secretariaat van een regionale stichting op het gebied van de beveiliging van bedrijfsterreinen, waarin de gemeente, politie, brandweer, ondernemersvereniging en een commerciële beveiliger verenigd zijn

Industrie: secretariële ondersteuning van een regionale bedrijvenvereniging en een branchevereniging van producenten van kunststof tuinbouwproducten

Bouw: secretariële ondersteuning van een branchevereniging van producenten van verplaatsbare accommodaties

Werkzaamheden:

  • Vergaderingen organiseren en notuleren (vergaderingen Raad van Commissarissen, bestuursvergaderingen, managementvergaderingen, ledenvergaderingen en werkgroep vergaderingen);
  • begeleiding acquisitietrajecten (nieuwe klanten);
  • begeleiding van collega’s voor verschillende opdrachtgevers;
  • organiseren van evenementen;
  • dagelijks contact onderhouden met bestuursleden, leden en externe relaties
  • onderhouden ledenbestanden (aan- en afmeldingen en mutaties);
  • vergaderschema’s maken;
  • tijdregistratie bijhouden;
  • correspondentie en verzenden mailingen;
  • agendabeheer, telefoon-, e-mail- en postbehandeling.

1999- 2003                    Biochemische industrie in Gorinchem – Afdelingssecretaresse 2 Business Units

Werkzaamheden:

  • Vergaderingen organiseren en notuleren (tweetalig);
  • organiseren van zakenreizen;
  • presentaties uitwerken (m.b.v. PowerPoint en Excel);
  • uitwerken en maken van budgetboeken en strategieboeken;
  • tijdregistratie van de afdelingsmedewerkers bijhouden;
  • intranet voor de Business Units onderhouden;
  • klachtenregistratiesysteem onderhouden;
  • agendabeheer, telefoon-, e-mail- en postbehandeling;
  • correspondentie (brieven, faxen en memo’s uitwerken);
  • documentatie verzenden;
  • gasten ontvangen;
  • vergaderschema’s maken;
  • archivering.

1997-1999                     Importbedrijf in Den Bosch – Administratief medewerkster verkoopafdeling

Werkzaamheden:

  • Contactpersoon voor klanten met vragen over levertijden, remboursementen, etc.;
  • bestellingen aannemen en verwerken;
  • verzendingen en alle daarbij behorende werkzaamheden verzorgen;
  • openstaande bestellingen controleren en bijhouden;
  • onderhoudscontracten verzorgen;
  • verkoopfacturen en creditnota’s maken;
  • documentatie verzenden.

HOBBY’S

  • Hardlopen;
  • lezen;
  • skiën;
  • koken met vrienden.

Bent u geïnteresseerd in de PA NL/E/D? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op.