Onze Directiesecretaresse Zorg

PA Online stelt graag aan u voor: Onze Directiesecretaresse Zorg

Onze Directiesecretaresse Zorg is een representatieve Directiesecretaresse, die veelal in de Zorg werkt en heeft gewerkt. Zij is gewend aan veel notuleren en complex agendabeheer. Onze Directiesecretaresse Zorg is een uitstekende planner.
Onze Directiesecretaresse Zorg is een echte verbinder. Zij heeft bij verschillende afdelingen de teams bij elkaar gebracht.

In haar eigen woorden:

“Gedurende mijn loopbaan heb ik mij ontwikkeld tot een echte allrounder. Naast het plannen van complexe vergaderingen en het vervaardigen van brieven en notulen heb ik door mijn flexibele werkhouding geleerd mij snel aan te passen aan nieuwe situaties. Als persoon ben ik integer, enthousiast en betrokken. Daarnaast kan ik op een tactvolle wijze informatie aan collega’s en externen overbrengen.”

Kernwoorden:

Open
Enthousiast
Doorzetter
Nauwkeurig
Leergierig
Integer
Loyaal
Geen 9-5
Communicatief sterk
Goede planner
Humor
Brengt harmonie
Verbinder
Doorzetter
Optimist
Praktisch
Krachtig wanneer nodig
Goede inhoudelijke notulen
Laveren binnen verschillende niveaus
Pakt zaken snel op
Warme persoonlijkheid
Fijne collega
Past binnen formele en informele organisatie
Sportief
Nederlands
Engels
Duits

Onze Directiesecretaresse Zorg heeft een opzegtermijn van één maand en wenst 32-40 uur/week te werken. Haar salaris is € 3.350 bruto/maand op basis van 40 uur/week (+ 41 vakantiedagen per jaar).

Personalia

Naam Onze Directiesecretaresse Zorg
Civiele status Ongehuwd
Woonplaats in Noord Noord-Holland
Rijbewijs Ja, in bezit van auto

Opleiding & diploma’s

1990 – 1991
Secretaresse (diploma: ja)
Onderwijs Instituut; Alkmaar
Typen, tekstverwerken, steno, Nederlandse bedrijfscorrespondentie.

1988 – 1989
P.A.B.O. (diploma: nee)
Alkmaar

1982 – 1988
H.A.V.O. (diploma: ja)
Alkmaar
Nederlands, Engels, Duits, Frans, Geschiedenis, Aardrijkskunde.

Computerkennis

MS Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint
SAP

Talenkennis

Nederlands (zeer goed)
Engels (goed)
Duits (goed)
Frans (matig)

Werkervaring

Mei 2016 – heden
Directiesecretaresse (40 uur per week)
Onderwijs
De werkzaamheden bestaan primair uit het ondersteunen van de directeur Campusontwikkeling (telefoon, complex agendabeheer, bijhouden van mail en de acties die hieruit voortkomen opvolgen/ bewaken, voorbereiden en notuleren van vergaderingen (MT en OR), het verzamelen van documenten (digitaal of geprint) voor de verschillende overleggen).
Daarnaast is dit een ondersteunende functie t.b.v. de adviseurs en programmamanagers van de Campusorganisatie (het plannen van afspraken, vervaardigen van brieven, ontvangen van gasten).

2015 – mei 2016
Directiesecretaresse (32 uur per week)
Zorgcentrum, Raad van Bestuur
Het ondersteunen van de leden van de Raad van Bestuur bij diens
bestuurlijke werkzaamheden, primair aanspreekpunt RvB en het ondersteunen van de manager Finance & Control.
Secretariële werkzaamheden (telefoon, post, email, correspondentie,
agendabeheer, voorbereiden en notuleren van diverse vergaderingen (o.a. de auditcommissie RvT/Financiën en de Bankersmeeting), diverse ad hoc werkzaamheden, voorbereiden werkconferenties en secretariële ondersteuning van de sponsorstichting van het ziekenhuis.

2014 – 2015
Secretaresse (20 uur per week)
Zorggroep, Noord-Holland
Het ondersteunen van de Wijkmanager. De werkzaamheden bestaan uit o.a. agendabeheer, het inhoudelijk en administratief voorbereiden van vergaderingen, notuleren van team-/projectvergaderingen en vergaderingen van de cliëntenraad, verzorgen van koffie/thee en lunch voor bijeenkomsten, het opstellen/redigeren van brieven, voorraadbeheer van kantoorartikelen, het maken van diverse rapportages in Excel en interne systemen, controleren en goedkeuren van facturen.
Het anticiperen op ad hoc situaties die zich voordoen.

2014
Secretaresse (20 uur per week)
Zorggroep, Noord-Holland
Het ondersteunen van de Wijkmanager. De werkzaamheden bestaan uit o.a. agendabeheer, het inhoudelijk en administratief voorbereiden van vergaderingen, notuleren van team-/projectvergaderingen en vergaderingen van de cliëntenraad, verzorgen van koffie/thee en lunch voor bijeenkomsten, het opstellen/redigeren van brieven, voorraadbeheer van kantoorartikelen, het maken van diverse rapportages in Excel en interne systemen, controleren en goedkeuren van facturen.

Secretaresse (16 uur per week)
Zorggroep, Noord-Holland
Het ondersteunen van de Wijkmanager. De werkzaamheden bestaan uit o.a. agendabeheer, notuleren van team- en projectvergaderingen, reserveren van ruimtes, verzorgen van koffie/thee en lunch voor bijeenkomsten, redigeren van brieven, voorraadbeheer van kantoorartikelen, het maken van diverse rapportages in Excel en interne systemen.

2004 – 2015
Receptioniste (16 uur per week)
Zorggroep, Noord-Holland
Het telefonisch te woord staan van cliënten, collega’s en behandelaars. Bewonersadministratie, notuleren van teamvergaderingen, ontvangen en doorverwijzen van bezoekers, agendabeheer, bestellen van kantoorartikelen, bijhouden voorraad kantoorartikelen, maandelijks opmaken van de kas, baliewerkzaamheden.

2001 – 2005
Medewerker Catering (8 uur per week)
Zorggroep, Noord-Holland
Het werken in het restaurant van verpleeghuis Meerstate. Alle voorkomende werkzaamheden: koffie schenken, maaltijden uitserveren, kassawerkzaamheden.

1990 – 1995
Administratief medewerker (40 uur per week)
Assuradeuren; Alkmaar
Het telefonisch te woord staan van cliënten, het aanmelden van autoschades en het invoeren daarvan in het computersysteem. Het doorverwijzen van lopende schadezaken naar de betreffende behandelaar en zo nodig het inschakelen van schade-experts en het onderhouden van contact met garages en expertisebureaus. Archiefbeheer en postverwerking.

Hobby’s

hardlopen, koken, lezen.

 

Bent u geïnteresseerd in deze Directiesecretaresse Zorg? Wilt u meer informatie of haar zelfs uitnodigen voor een persoonlijk gesprek? Wij vernemen het graag van u. Graag tot spreeks.