NH_F Medisch Juridisch Secretaresse & Management Assistant

PA Online stelt graag aan u voor: Onze Medisch Juridisch Secretaresse & Management Assistant

Onze Medisch Juridisch Secretaresse & Management Assistant is een representatieve, sportieve, ervaren Secretaresse met ervaring binnen de medische wereld alsook handelsbedrijven.

Zij is analytisch, organisatorisch en communicatief sterk, betrouwbaar en loyaal, stressbestendig en snel, vrolijk en proactief, werkt hard en is flexibel, neemt initiatief en anticipeert. Zij is zeer behulpzaam, staat altijd voor een ander klaar, is een harde werkster, een aanpakster, geen 9-5, kan ‘nee’ zeggen, stelt prioriteiten en houdt ervan ‘puzzels’ op te lossen.
Onze Medisch Juridisch Secretaresse & Management Assistant heeft veel ervaring met o.a. het maken en consolideren van analyses, week- en maandrapportages.

In haar eigen woorden:

“Ik ben een verzorgde, intelligente dame die weet wat ze wil. Ik ben ondernemend en hou van regelen en ben hier ook goed in. Een heus organisatietalent dus.
Het ondersteunende vak is mij op het lijf geschreven. Alle voorkomende werkzaamheden die hierbij komen kijken vind ik even leuk. Ik ben analytisch en mag graag analytische rapportages opstellen en uitwerken.
Ik ben een type dat goed in een verzorgende en stressvolle omgeving past. Ik hou ervan om voortdurend bezig te zijn met mijn werk, absoluut geen 9 tot 5 type.
Mijn familie is heel belangrijk en ook ben ik een sociaal en relatiegericht persoon. Een goede sfeer is ook belangrijk voor mij. Eigenschappen die verder op mij van toepassing zijn: leergierig, gedreven, ondernemend, assertief, positief ingesteld, prettig direct en proactief.”

Uitgelicht:

Bedrijfsevenement (beachvolleybal) georganiseerd tijdens vervanging van de Directiesecretaresse, welk bedrijfsevenement met een ander bedrijf gehouden zou worden. Aantal deelnemers: ongeveer 180.
­ Behalve werkzaamheden als Medisch Secretaresse, tevens PA-werkzaamheden zoals privéverzekeringen en privéboekhouding verzorgd t.b.v. de betreffende Directeur/Arts
­ Internationale meeting in Amsterdam georganiseerd waarbij ruim 12 CEO’s van andere vestigingen (landen) aanwezig waren. Geregeld o.a. hotel, locatie, diners, cultureel event in typisch Hollands restaurant met dansgroep en wandeling door Amsterdamse straatjes.

Kernwoorden en competenties:

­ Ervaring
­ Sociaal
­ Analytisch
­ Flexibel
­ Organiseren
­ Communiceren
­ Betrouwbaar
­ Loyaal
­ Stressbestendig
­ Snel schakelen
­ Initiatief tonen
­ Rapportages voorbereiden/maken
­ Vrolijk
­ Anticiperen
­ Past snel aan
­ Notuleren NL/E
­ Proactief
­ Hands on mentaliteit
­ Stressbestendig
­ Accuraat & netjes
­ Geen perfectionist
­ Geen 9-5
­ Soms beetje eigenwijs
­ Kan goed tegen kritiek
­ Leergierig
Onze Medisch Juridisch Secretaresse & Management Assistant is per direct fulltime beschikbaar. Haar salaris is € 3.100 bruto/maand, op basis van fulltime.

PERSONALIA
Naam Onze Medisch Juridisch Secretaresse & Management Assistant
Woonplaats Hoofddorp
Geboortedatum 11 december 1963
Nationaliteit Nederlandse

OPLEIDING & TRAINING
1976 – 1981 M.A.V.O.
1981 – 1983 H.A.V.O.
1983 – 1984 N.A.M.S. (Nederlandse Academie voor Medisch Secretaresse)

CURSUSSEN
2015 Evenementen organisatie
2015 MailChimp
2015 WordPress

COMPUTERVAARDIGHEDEN
Hele goede (geteste) vaardigheden betreffende Word, Excel, Outlook, PowerPoint
Prezi
Wordpress
Databasesystemen

TALENKENNIS
Nederlands: Uitstekend (moedertaal)
Engels: Uitstekend
Duits: Redelijk

WERKERVARING, ZOWEL IN VASTE DIENST ALS INTERIM
2014 – maart 2016

Internationale profit organisatie, Secretary Legal & Insurance
Correspondentie, complex agendabeheer, vluchten / hotels / visa regelen, boeken van lunches / diners, notuleren in het Engels, screening inkomende telefoon en e-mail, organiseren van afdelings- en bedrijfsuitjes, verantwoordelijke legal archive.
Reden vertrek: reorganisatie

2014

Medisch Centrum, Directiesecretaresse (interim)
Correspondentie, complex agendabeheer, voorbereiden (project)vergaderingen, notuleren

2013

Internationale profit organisatie, Management Assistant (interim)
Boeken van restaurants, hotels en vluchten, onderhouden van promotiematerialen en de voorraden bijhouden, organiseren van evenementen en vergaderingen, notuleren,
archiveren, inkooporders en contracten maken, leiding geven over de receptie en het kantinepersoneel, onderhouden van contacten betreffende het kantoorpand (onderhoud), ad hoc ondersteuning van de afdeling Marketing en Sales

Non-profit, Directiesecretaresse (interim) voor de Directeur Publieke Gezondheid
Correspondentie, complex agendabeheer, bewaken van afspraken, ontvangen van bezoekers/bestuurders, voorbereiden van vergaderingen, notuleren, beheren en
onderhouden archief, screenen binnenkomende e-mail en telefoon, ad hoc assisteren afd. ‘Veiligheidsbureau’

Internationale profit organisatie, Marketing Assistente (interim)
Boeken van restaurants, hotels en vluchten, evenementen en vergaderingen organiseren, notuleren, archiveren, bijhouden voorraad marketing materiaal, inkoop orders maken, contracten opstellen, ad hoc ondersteuning van de afdelingen Marketing, Sales en Medisch

2011 – 2012

Internationale profit organisatie, Medisch Secretaresse / PA
Telefoon beantwoorden, afspraken maken, debiteuren- en crediteurenadministratie, omzetten registreren, correspondentie, patiëntendossiers bijhouden, klachten
afhandeling, archivering, factuur- en salaris betalingen verrichten, personeels-administratie, reclame/PR-beleid, verzekeringen regelen/onderhouden, inkoop kantoorartikelen, alle privézaken regelen, waaronder privéverzekeringen en privéboekhouding

2008 – 2011

Internationale profit organisatie, Sales Assistant Food Service
Telefonisch aanspreekpunt / onderhoud relaties, orderverwerking, klachtenafhandeling, ondersteuning buitendienst medewerkers, ondersteuning Marketing afdeling, bestellen
POS-materiaal, voorraden bijhouden POS-materiaal, beurzen organiseren, transport beursmaterialen regelen, eindverantwoordelijke CRM-systeem, CRM-systeem evt.
aanpassen, week- en maandrapportages t.b.v. Sales Manager en Marketing Manager, correspondentie, contracten opstellen, i.o.v. afdeling Marketing drukwerk regelen,
vergaderingen voorbereiden (intern en extern), notuleren budget bijhouden
2002 – 2008

Callcenter, Supervisor
Leiding geven aan ca. 30 callcenter medewerkers, begeleiden callcenter medewerkers, vragen beantwoorden, problemen oplossen, belscripts maken i.s.m. klant, trainingen geven aan callcenter medewerkers, rapportages maken t.b.v. directie, doelstellingen bijhouden.
Medewerkster Personeelszaken & Planning: sollicitatiegesprekken afnemen, personeelsadministratie, contact onderhouden met uitzendbureau, ziek-/betermeldingen,
verlofregistratie, planning callcenter medewerkers.

2001 – 2002

Profit, medewerker debiteurenadministratie
Uitgaande facturen inboeken, achterstallige betalingen nabellen, betalingsherinneringen / aanmaningen versturen.

1999 – 2001

Telefonie, Helpdesk Medewerkster Dealerservice
Vragen beantwoorden en problemen oplossen van verkopers mobiele telefonie en abonnementen.
Planning/Management Informatie: planning maken, rapportages belvloer t.b.v. management en directie.

1993 – 1998

Squash
Bar- en administratieve werkzaamheden
Aerobics instructrice

1988 – 1992

Internationale profit organisatie, Office Manager
Telefoon beantwoorden, correspondentie, vergaderingen voorbereiden, notuleren, inkoop kantoorartikelen, voorraden warehouse bijhouden, importvergunningen regelen,
ondersteuning ICT, Sales en Directie, klachtenafhandeling.

1984 – 1988

Ziekenhuis, Medisch Secretaresse
Receptie, telefoon beantwoorden, afspraken maken, patiëntendossiers bijhouden, archivering, medische correspondentie.

HOBBY’S Lezen, hardlopen, quilten, genealogie

DIVERSEN In bezit van rijbewijs en auto.

 

Bent u geïnteresseerd in deze zeer ervaren Medisch Juridisch Secretaresse & Management Assistant? Neemt u dan s.v.p. contact met ons op. Bij voorbaat onze hartelijke dank.