Directie Assistente Marketing & Communicatie uit Dorst

PA Online stelt graag aan u voor aan: Onze Directie Assistente Marketing & Communicatie, Dorst

Onze Directie Assistente Marketing & Communicatie, Dorst is een professionele allround directie assistente/office manager met ruime ervaring. Zij is daadkrachtig, gedreven en betrokken. Zij denkt graag mee en vooruit. Zij verricht haar werkzaamheden met veel inzet en toewijding. Zij signaleert en anticipeert en is zeer flexibel. Zij is discreet, recht door zee, communicatief op diverse niveaus en toont daarbij een goed gevoel voor verhoudingen. Zij is gewend om als sparringpartner te functioneren en heeft een dienstverlenende instelling. Onze Directie Assistente Marketing & Communicatie, Dorst is een organisatie talent pur sang! Zij toont veel initiatief en regelt zaken in grote mate van zelfstandigheid. Onze Directie Assistente Marketing & Communicatie, Dorst is een echte regelneef, zij is zeer ‘hands on’. Zij is een enthousiaste en collegiale medewerker met een service- en klantgerichte instelling

Onze Directie Assistente Marketing & Communicatie, Dorst is graag nauw betrokken bij de organisatie, springt snel in op ad-hoc zaken, stelt de juiste prioriteiten en weet deze op een prettige wijze te communiceren binnen de organisatie. Daarnaast beschikt zij over een helikopterview, is doortastend en staat sterk in haar schoenen. Zij functioneert goed onder stressvolle omstandigheden en toont initiatief. Voorts beschikt zij over een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en over overtuigingskracht. Onze Directie Assistente Marketing & Communicatie, Dorst heeft oog voor wat er speelt binnen een organisatie. Zij kan zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend functioneren en streeft ernaar hoge kwaliteit te leveren. Tevens bezit zij een prettige persoonlijkheid en een gezonde dosis humor.

Onze Directie Assistente Marketing & Communicatie, Dorst beheerst de Nederlandse taal uitstekend en zij heeft goede kennis van de Engelse taal. Zij beheerst alle gangbare computerprogramma’s en leert snel omgaan met eventueel nieuwe, of haar niet bekende programma’s.

Haar laatst verdiende salaris was € 2.900,- euro bruto op basis van 40 uur, zij is per direct voor 40 uur beschikbaar.

OPLEIDING
2011 Communicatie Nima B (Interne en Concern communicatie)
ICM Opleidingen, Utrecht
2009 Manage de Manager
Secretary Management Institute
2009 Notuleren
Schoevers
2008 Communicatie Nima A
Schoevers Eindhoven
2006 Basiscursus communicatie
Schoevers Breda
1994 Basiscursus management
Schoevers Tilburg
1991-1992 Receptioniste / telefoniste NL/Frans/Duits/Engels
Schoevers Tilburg
1987-1991 MAVO

TALENKENNIS
Nederlands Uitstekend in woord en geschrift
Engels Uitstekend in woord en geschrift
Duits Redelijk in woord, redelijk in geschrift
Frans Redelijk in woord en geschrift

COMPUTER VAARDIGHEDEN
Microsoft Office Outlook
Microsoft Office Excel
Microsoft Office Word
Microsoft Office PowerPoint
Exact
SAP
Social Media

WERKERVARING
11/2012-11/2013 Office Manager
Detailhandel & winkelketens
Reden vertrek wegens komen te vervallen van functie

  • Contactpersoon voor alle winkels voor de diverse zaken;
  • plannen van interne en externe meetings;
  • mobiele telefonie;
  • lease auto’;
  • boeken van reizen, regelen visa;
  • verzorgen inkomende post;
  • verzorgen correspondentie;
  • opstellen contracten;
  • aanspreekpunt voor alle facilitaire zaken rondom en in bedrijfspand hoofdkantoor;
  • begeleiden van verhuizing hoofdkantoor van Amsterdam naar Waalwijk;
  • verzorgen alle aspecten van sluiting of opening filiaal;
  • recruitment van Store Managers en Assistent Store Managers
  • verwerken van targets en uren winkels;
  • contactpersoon beveiliging winkels;
  • aansturen van schoonmaakdienst.

Juni 2011-heden Detailhandel & winkelketens
Personal Assistant
Reden vertrek wegens reorganisatie

  • Interne communicatie (knipselkranten, intranet);
  • plannen van interne en externe meetings;
  • boeken van externe locaties voor vergaderingen, feesten etc.;
  • notuleren van diverse vergaderingen;
  • boeken van reizen, regelen visa;
  • verzorgen van de uitgaande post;
  • verzorgen van stukken MT overleg;
  • agendabeheer;
  • organiseren van allerlei bijeenkomsten;
  • organiseren evenementen.

2008-2011 Uitgeverij van magazines, Vught
Directiesecretaresse

  • Schrijven van artikelen voor het magazine van Woonwijze en intranet
  • het schrijven van uitnodigingen, nieuwsbrieven en persberichten
  • nauw betrokken bij de bouw van een nieuwe website
  • vervangen van de P&O medewerker tijdens zwangerschapsverlof of ziekte
  • plannen van interne en externe meetings;
  • notuleren van diverse vergaderingen;
  • boeken van reizen, regelen visa;
  • verzorgen urenregistratie;
  • correspondentieregistratie;
  • verzorgen van de uitgaande post;
  • verzorgen van stukken MT overleg;
  • mobiele telefonie;
  • beheren wagenpark;
  • aansturen facilitair medewerkster;
  • organiseren van allerlei bijeenkomsten.

09/2007-07/2008: Logistieke dienstverlener Tilburg
Personal Assistant

  • Plannen van interne en externe meetings;
  • notuleren van vergaderingen;
  • agendabeheer;
  • organiseren van bijeenkomsten en seminars;
  • uitgaande correspondentie;
  • boeken van reizen.

02/2007-09/2007 Management / marketing assistent
Bouw Breda (ter vervanging van zwangerschapsverlof)

  • Verzorgen van de uitgaande correspondentie;
  • maken van de knipselkrant;
  • verzorgen van de zogenaamde aanbestedingsmappen;
  • organiseren van bijeenkomsten;
  • maken van presentaties;
  • maken van de interne nieuwsbrief.

04/2006-02/2007 Food
Directiesecretaresse

  • Agendabeheer 4 MT leden
  • uitgaande correspondentie
  • notuleren van stafvergaderingen
  • het boeken van reizen
  • het voorbereiden van vergaderingen en presentaties
  • ondersteunen van communicatiemedewerker, o.a. met het organiseren van fotosessies, het zoeken naar gadgets voor consumentenacties.

09/2002-04/2006 Foto & film
management assistant (vertrek wegens reorganisatie)

  • Agendabeheer van 3 manager;
  • notuleren van vergaderingen (Engels en Nederlandstalig);
  • organiseren van bijeenkomsten;
  • boeken en verzorgen van reizen;
  • voorbereiden van vergaderingen en presentaties;
  • urenregistratie;
  • inkoop van laboratorium benodigdheden;
  • budgetbeheer van inkoop;
  • het controleren en aansturen van de schoonmakers;
  • schrijven artikelen voor het Fuji blad en intranet.

09/2001-09/2002 Straalconstructie
Secretaresse

  • Agendabeheer;
  • verzorgen van uitgaande correspondentie;
  • inkoop van materiaal voor werkplaats en kantoor.

1993-2001 Logistieke dienstverlener
diverse functies

  • Receptiewerkzaamheden;
  • factureren;
  • personeelsadministratie;
  • debiteurenbewaking;
  • plannen vergaderingen;
  • notuleren;
  • kasboekingen;
  • onderhoud uitzendbureaus;
  • aansturen receptie.

INTERESSES
Sport: Tennissen (ik ben lid van de kantinecommissie bij de club en houdt me veel bezig met het organiseren van toernooien)
Overige: Winkelen, uit eten, bioscoop en boeken lezen

Zoekt u al een tijd naar een Directie Assistente met kennis en ervaring in Marketing & Communicatie? Zoekt u dan s.v.p. niet verder. Neem gewoon contact met ons op.